Englanti - Ranska, siinäpä klassikko!
Kommentit (73)
Ranskaa. Olisi kiva nähdä vielä Kilin, Antoinen ja kumppaneiden peliä näissä kisoissa.
Ei kiinnosta tämä peli. Eilen oli näiden kisojen kiinnostavimmat pelit. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta tämä peli. Eilen oli näiden kisojen kiinnostavimmat pelit. Piste.
Eiliset oli kyllä huippuja!
T. Ap
Mä olen kakarasta saakka ollut Englannin kannattaja. Tein tossa jo pari tuntia krapulassa lumitöitä - nyt alkaa syke olla siihen päälle sen verran korkea että täytyy varmaan kohta kääntää kanavaa ettei pumppu mene kokonaan jumiin... 🤔😀
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kakarasta saakka ollut Englannin kannattaja. Tein tossa jo pari tuntia krapulassa lumitöitä - nyt alkaa syke olla siihen päälle sen verran korkea että täytyy varmaan kohta kääntää kanavaa ettei pumppu mene kokonaan jumiin... 🤔😀
Miten voi olla vielä tähän aikaan krapula :D
Nythän ollaan jo uuden kännin puolella. Huomenna ei tosin oteta yhtään, iltapäivällä pitää ajaa..
Vierailija kirjoitti:
Ranska taitaa viedä, toivottavasti Marokko tiputtaa välierissä.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ranskaa. Olisi kiva nähdä vielä Kilin, Antoinen ja kumppaneiden peliä näissä kisoissa.
Kyllä ranskikset tän vie. Tod näk. Vähän passivoituivat liian aikaisin, mut oisit niille vielä.
Diggasin Southgatea kun pelasi. Jotain hienoa oli tyypissä.
Englanti Englanti näytä kyntes, niin ei Gallian kukko laula!
Vierailija kirjoitti:
Diggaan hänestä nyt myös valmentajana. Jotenkin niin cool ja samalla herrasmiehen oloinen.
T.Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten Englannista voi olla tykkäämättä?
Maija Poppanen, tee ja keksit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diggaan hänestä nyt myös valmentajana. Jotenkin niin cool ja samalla herrasmiehen oloinen.
T.Ap
Mutta paska valmentaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ranskikset tän vie. Tod näk. Vähän passivoituivat liian aikaisin, mut oisit niille vielä.
Mitä sanoin. Olen aika hyvä fudiksessa. En pelaajana. :)
JEEEEEEEEEE!!!!!!