Työpaikalla yksi henkilö on ottanut minut silmätikuksi. Mitä voin tehdä?
Työpaikka on muuten ok, mutta tämä yksi henkilö naljailee minulle koko ajan asiattomasti. Kaikki on hänestä huonosti, oli kyse mistä vain tekemästäni. Muilta ei samanlaista palautetta työstä tule. Kritiikkiä tulee erityisesti silloin, jos paikalla on muitakin.
-turkulainen
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Kostaaaa kirjoitti:
Onko nainen 50+. Tämmönen kiusasi meikäläistä. Läksiäiseksi tein työpaikasta tarkastuspyynnön.
Sama täällä. Olen joutunut 50+ naisen silmätikuksi.
Onpa harmillista. Itse vaihdoin työpaikkaa ja samalla alaa kun huomasin että edellisessä työpaikassa oli tuollaista.
Uusi työpaikka ihan erilaista kuin ennen mutta hyvinvointini parani huomattavasti. Älä turhaan lyö liian kauaa päätäsi seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostaaaa kirjoitti:
Onko nainen 50+. Tämmönen kiusasi meikäläistä. Läksiäiseksi tein työpaikasta tarkastuspyynnön.
Onpa harmillista. Itse vaihdoin työpaikkaa ja samalla alaa kun huomasin että edellisessä työpaikassa oli tuollaista.
Uusi työpaikka ihan erilaista kuin ennen mutta hyvinvointini parani huomattavasti. Älä turhaan lyö liian kauaa päätäsi seinään.
Kiitos neuvosta. Työpaikka voisi olla hyvä vaihtaa ennen kuin v-käyrä nousee liian korkeaksi.
- turkulainen
Ihan avoimesti ihmettelen mikä yli 50v naisia vaivaa?? Joka kerta kun tällaista kuulee, kyseessä on saman ikäinen naisihminen. Miksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan avoimesti ihmettelen mikä yli 50v naisia vaivaa?? Joka kerta kun tällaista kuulee, kyseessä on saman ikäinen naisihminen. Miksi.
Olkiakka