Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISILLE: Miten toimia, jos joku mies seuraa epäilyttävästi syrjäisellä seudulla?

Vierailija
10.12.2022 |

Itse jouduin eilen lähtemään illalla juoksuun kotia kohti, kun mies pimeässä kujilla seurasi selvästi, oli tyyliin 20 kohtaa missä kääntyä eri kohtaan, mutta seurasi minua ja välillä vilkuili taaksensa. Paikka oli niin syrjässä ettei siihen kellon aikaan illasta-yöstä ollut muita ihmisiä alueella.

Hyvin pelottava kokemus. Varsinkin kun lehdissä on ollut juttua siitä miehestä, joka on vuosikymmeniä naisia metsästänyt ja tehnyt hirveyksiä.

Miten te toimitte tai toimisitte, jos jossain missä ei ole muita ihmisiä, lähtee joku mies teitä seuraamaan?

Kommentit (1308)

Vierailija
1281/1308 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin häneltä kelloa.

Vierailija
1282/1308 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oon kuullu tälläsen jutun että jos oksentaa tai ripuloi tahallaan housuu se voi estää seksuaalirikollisen touhut ällö efekti.

No kellä on perseessään eri hana ripulille... Sormet kurkkuun voisi toimiakin, en sitä sano.

Kusen raiskaajan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1308 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku enää pimeällä mielellään, talvella n. Klo 19-20 on myöhäisin milloin viitsin. Ihan varhain aamullakin on huudeltu kun olen vaan mennyt töihin, silloin on humalaisia liikkeellä.

Vierailija
1284/1308 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimeen sijaintitiedot päälle ja soitto 112. Sitten kääntyisin ja lähtisin takaisin, miehen ohi. Jos vieläkin seuraisi, pyytäisin häkeä lähettämään poliisit. 

Ongelma on siinä, että seuraaminen ei ole laitonta, joten 112 soitto ei käytännössä auta mitään, koska poliisilla on muutenkin yössä kiirettä tehtävillä ja prioriteetissa tuollainen soitto menisi sinne ihan pohjimmaiseksi.

Itse en uskaltaisi seuraavaa miestä päin kävellä, sehän voi helposti repiä puskaan, jos pääsee lähelle. 😳 Tuollaisia uutisia on jatkuvaan ollut viime vuosina, että mies repi naisen sivummalle ja raisk. 😳

No ei kai se nyt päälle käy jos puhelu on auki hätäkeskukseen? Nyt joku raja tälle vouhkaamiselle. Jos uskot, että apua ei voi saada, niin elät sitten siinä todellisuudessa loppuelämäs.

Vierailija
1285/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena punkkariaikoina tapana kantaa painavaa kettinkiä mukana ja jos akloi hermostuttaa, kaivoin sen ja pyörittelin sitä lenkissä. Lähinnä pelkäsin jengitappeluja mutta kyllä sillä ois yksittäistä seuraajaakin voinut tempaista. 

Eli hankkikaa kunnon painava kettinki käsilaukkuun, sekä musta pipo ja mielellään nahkahanskat. 

Päällekävijät eivät nykyään ole suomalaisia, sen takia en suosittele yksin liikkumista. Elämä on paljon vaarallisempaa kuin ysärillä.

Vierailija
1286/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään. Jos uskon päihittäväni juosten, juoksen. Jos en, säästän voimia tappeluun ja katselen jos ympärillä on jotain kättä pidempää. Ja psyykkaan itseni siihen tilaan, että mä oon se, jota hyökkääjän kannattaa pelätä. Olen myös päättänyt, että mieluummin tapan kuin tulen raiskatuksi. Oon lapsena kokenut aika rankkaa väkivaltaa, joten mun kipukynnys on myös aika korkea.

Miehenä tulisin ennemmin raiskatuksi jopa miehen toimesta kuin istuisin vuosia vankilassa taposta. Naiselle pillu on tärkeintä elämässä ja tuo kirjoitus ja yläpeukkujen huima määrä sen todistaa.

Vierailija
1287/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oon kuullu tälläsen jutun että jos oksentaa tai ripuloi tahallaan housuu se voi estää seksuaalirikollisen touhut ällö efekti.

No kellä on perseessään eri hana ripulille... Sormet kurkkuun voisi toimiakin, en sitä sano.

Kusen raiskaajan päälle.

Voisi jopa tykätä siitä.

Vierailija
1288/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riisuudut alasti ja menet vaatteiden päälle selälleen jalat avoimessa leveässä haara-asennossa.

Jäätpä henkiin ja saat kerrankin miestä vaivatta.

Eräs ikänainen kertoi joskus nuoruudessaan joutunut päällekävijän uhriksi ollessaan illalla yksin matkalla kotiin. Oli kuitenkin keksinyt sanoa miehelle että naidaan vaan, mutta että tämä on hankalasti hänen hameensa päälle joten naiminen on vähän hankalaa. Miehen noustessa hän oli huitaissut tätä ja juossut pakoon. 

Vierailija
1289/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään. Jos uskon päihittäväni juosten, juoksen. Jos en, säästän voimia tappeluun ja katselen jos ympärillä on jotain kättä pidempää. Ja psyykkaan itseni siihen tilaan, että mä oon se, jota hyökkääjän kannattaa pelätä. Olen myös päättänyt, että mieluummin tapan kuin tulen raiskatuksi. Oon lapsena kokenut aika rankkaa väkivaltaa, joten mun kipukynnys on myös aika korkea.

Miehenä tulisin ennemmin raiskatuksi jopa miehen toimesta kuin istuisin vuosia vankilassa taposta. Naiselle pillu on tärkeintä elämässä ja tuo kirjoitus ja yläpeukkujen huima määrä sen todistaa.

Ehkäpä vielä joskus saat yllättäen kuivaa kakkoseen, ja riedät sen jälkeen mistä puhutaan.

Vierailija
1290/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kuuttakymmentäviittä sivua lukenut, mutta vähempikin laittaa hyvin mietteliääksi. Näin miehenä ihan outo ajatus, että pitäisi olla varuillaan siitä missä ja mihin aikaan liikkuu. Kuulostaa heti aivain sellaiselta kehitysmaalta, johon en matkustaisi ikipäivänä lomalle. Asian voi tietysti ratkaista kulkemalla joku sumutin taskussa, mutta jo se että pitää lähteä kotoa kättä pidempää taskussa tuntuu vieraalta ajatukselta ja jälleen kehitysmaalta.

Tykkään lenkkeillä maaseudulla ja lliikkua luonnossa ja olen huomannut miten syrjäseuduilla lähes jokainen ilman suurta koiraa liikkuva nainen tuntuu säikkyvän. Voin kertoa etten minäkään tykkää liikkua ulkona naisia säikyttelemässä, mutta minkäs teet. Kohta taas tästä kantarelleja keräämään ja toivottavasti ilman mitään kohtaamisia.

Vierailija
1291/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä sitä omaa turvallisuutta jo hieman etukäteen!

Vierailija
1292/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään kuuttakymmentäviittä sivua lukenut, mutta vähempikin laittaa hyvin mietteliääksi. Näin miehenä ihan outo ajatus, että pitäisi olla varuillaan siitä missä ja mihin aikaan liikkuu. Kuulostaa heti aivain sellaiselta kehitysmaalta, johon en matkustaisi ikipäivänä lomalle. Asian voi tietysti ratkaista kulkemalla joku sumutin taskussa, mutta jo se että pitää lähteä kotoa kättä pidempää taskussa tuntuu vieraalta ajatukselta ja jälleen kehitysmaalta.

Tykkään lenkkeillä maaseudulla ja lliikkua luonnossa ja olen huomannut miten syrjäseuduilla lähes jokainen ilman suurta koiraa liikkuva nainen tuntuu säikkyvän. Voin kertoa etten minäkään tykkää liikkua ulkona naisia säikyttelemässä, mutta minkäs teet. Kohta taas tästä kantarelleja keräämään ja toivottavasti ilman mitään kohtaamisia.

Voisko omalla vaatetuksella jotenkin viestiä, että oot turvallinen? Jos olis vaikka joku pastellinvärinen paita missä on pörröisen kissanpennun kuva, niin naiset näkis heti, ettet oo vaarallinen. Tai jos haluat jotain kauemmas näkyvää, niin sitten vois olla joku sellanen vaate, mikä pistää kaukaa silmään ja tuo mieleen pride-kulkueen. 

Joo, on väärin, että miehetkin joutuu miettimään tällaisia. Mutta sekin on väärin, että naiset joutuu tekemään uhka-arvion kaikista tietyssä ikähaarukassa olevista miehistä. 

Vierailija
1293/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi että turvaksi otettu suuri koira on eläinsuojelurikoksen suunnittelua. Eläintä ei saa käyttää puolustautumiseen eikä asettaa vaaraan missään tilanteessa.

Harvempi nainen saa noita suuria koiriaan koulutettua saatika pidettyä kurissa.

Vierailija
1294/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua seurasi kerran (ei tosin lenkkipolulla mutta vähän syrjässä kuitenkin, ei muita ympärillä), yritti jotain huonolla suomella tulla juttelemaan ja numeroa kysymään. En sanonut hänelle aluksi mitään vaan jatkoin kävelyä, tää lähti sit seuraamaan ja alkoi tulla vähän liian lähelle. Käännyin sit ympäri ja huusin miehelle "Pystytkö sinä näkemään minut, oikeasti? Sehän tarkoittaa että minä olen vihdoin VAPAA!" ja nauroin maanisesti päälle. Aika nopeasti se jätkä kääntyi ja lähti kävelemään poispäin, mutta mä ajattelin antaa kunnolla viihdettä ja jatkoin nauramista ja juoksin perään huutaen "Minä tarvitsen sielun!" yms. paskaa, kunnes jätkä alkoi kunnolla juosta ja katosi näkyvistä. Se sen kauhistunut ilme oli kyllä näkemisen arvoinen. :D Olen siis vakavasti masentunut, joten mulle ei ollut mikään ongelma heittää aivot narikkaan ja leikkiä vapautunutta demonia, joka syö miesten sielut. Sillä kertaa se toimi.

Vierailija
1295/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt ovat sellaisia aivopestyjä reppanoita.

Vierailija
1296/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammu varoituslaukaus navan ja polvien puoliväliin

Vierailija
1297/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten paikka on keittiössä tekemässä ruokaa miehelleen sekä lapsilleen! Eikä hillua yksin ties missä...

Vierailija
1298/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten paikka on keittiössä tekemässä ruokaa miehelleen sekä lapsilleen! Eikä hillua yksin ties missä...

Paras kommentti tähän asti! Jumalan siunausta sinulle kuka oletkin.

Vierailija
1299/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se raiskaaja pystyisi panemaan sinut paksuksi?

Vierailija
1300/1308 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi että turvaksi otettu suuri koira on eläinsuojeluriko

Eiköhän ideana ole enemmän se, että potentiaalinen päällekarkaaja ei mielellään käy rottweileria ulkoiluttavan naisen kimppuun. Ei se raiskaaja tiedä, onko koira vihainen vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi