Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISILLE: Miten toimia, jos joku mies seuraa epäilyttävästi syrjäisellä seudulla?

Vierailija
10.12.2022 |

Itse jouduin eilen lähtemään illalla juoksuun kotia kohti, kun mies pimeässä kujilla seurasi selvästi, oli tyyliin 20 kohtaa missä kääntyä eri kohtaan, mutta seurasi minua ja välillä vilkuili taaksensa. Paikka oli niin syrjässä ettei siihen kellon aikaan illasta-yöstä ollut muita ihmisiä alueella.

Hyvin pelottava kokemus. Varsinkin kun lehdissä on ollut juttua siitä miehestä, joka on vuosikymmeniä naisia metsästänyt ja tehnyt hirveyksiä.

Miten te toimitte tai toimisitte, jos jossain missä ei ole muita ihmisiä, lähtee joku mies teitä seuraamaan?

Kommentit (1308)

Vierailija
1221/1308 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi saada joku laki, että me naiset saataisiin sumuttimia ja niitä sähköisiä etälamauttamia kantaa laillisesti.

Miksi vain naiset?

Vierailija
1222/1308 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi saada joku laki, että me naiset saataisiin sumuttimia ja niitä sähköisiä etälamauttamia kantaa laillisesti.

Miksi vain naiset?

Koska mies on fyysiesti vahvempana käytännössä jo "a s e" itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1308 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain naiset?

Ei sukupuoli tee automaattisesti vahvempaa.

Väitän että jään voimissa kakkoseksi monelle voimanostaja-naiselle.

Vierailija
1224/1308 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain naiset?

Ei sukupuoli tee automaattisesti vahvempaa.

Väitän että jään voimissa kakkoseksi monelle voimanostaja-naiselle.

Ehkä jäät jos olet heikko fyysisesti, suurinosa Miehistä taas ei ole. Tiedän naisena paljon miehiä jotka on nostaneet ensimmäisellä salikerralla enemmän painoa kuin vuosia harjoitelleet "ammatti" nais-voimanostajat.

Vierailija
1225/1308 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pieni veitsi ja turvasuihke aina mukana. Lisäksi olen treenannut jalkoväliin kohdistuvaa pahoinpitelyä ;) Täältä pesee kaikin tavoin, jos joku erehtyy yrittämään. Ahdistelijasta suattaapi tulla puolisokea eunukki.

Ja sinusta pahoinpidelty tai vanki, mutta samapa sille. . .

Vierailija
1226/1308 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keskustelua

Vierailija
1227/1308 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää keskustelua

Erittäin

Vierailija
1228/1308 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain naiset?

Näin se naisen logiikka toimii. Laki on kaikille sama vain niin kauan kuin se hyödyttää naisia, ja ihmiset ovat yksilöitä vain niin kauan kuin se hyödyttää naisia.

Vierailija
1229/1308 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitan kaverille.

Olen kerran naisena nähnyt tällaisen tilanteen kadulla ratin takaa, mies oikein vaanimalla seurasi humalaista naista kadulla. Olin kavereille kuskina, odotin kavereita baarista autossa. Avasin auton oven, sanoin että toi äijä seuraa sua, hyppää kyytiin vien sut vähän matkaa kauemmas. Äijä juoksi hetken auton perässä ja nainen tajusi vasta silloin tilanteen. Nainen asui niin lähellä että ajoin hänet kotipihaan asti. Kiitteli minkä humalaltaan jaksoi.

Auttakaa naiset toisianne.

Mitä tehdä jos ei ole autoa ajavaa pelastajaa lähellä? Miehet on niin paljon vahvempia, että kyllä yksi mies helposti kaksikin naista päihittää.

Tosin me naiset ollaan kevyempiä, mikä on juoksussa hyvä ominaisuus, joten on hyvä sauma päästä karkuun juoksemalla.

Paras neuvoni on siis, että treenaa juoksukuntoa ja välttelee tuollaisia paikkoja pimeällä.

Kuten tuossa aiemmin sanottiin, soitat kaverille! Kenelle tahansa jolle voit soittaa milloin vaan, vaikka omalle äidille. Kerrot missä olet ja että joku outo tyyppi seuraa sinua. Kuvailet seuraajan hyvin ja jatkat puhelua niin kauan kunnes olet turvassa. Siis sanot että jos puhelu katkeaa niin soittaa poliisille, etkä katkaise puhelua ennen kuin olet turvassa.

Vierailija
1230/1308 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallinen ketju

Vierailija
1231/1308 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain naiset?

Kyllä aika monet nykynaiset on sen luokan sumoja, että siinä moni hoikkapoika olisi hätää kärsimässä kun moinen syöksyisi päälle.

Vierailija
1232/1308 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette yötä myöten jossain niin ottakaa suosiolla se taksi niin näiltä tilanteilta vältytään.

Taksissako muka on turvassa?

Vierailija
1233/1308 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain naiset?

Kyllä aika monet nykynaiset on sen luokan sumoja, että siinä moni hoikkapoika olisi hätää kärsimässä kun moinen syöksyisi päälle.

Tämä. Lisäksi naisissa on niin paljon läskejä ettei edes raisk urit kiinnostu niistä.

Vierailija
1234/1308 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain naiset?

Luulen olevani sellainen osittain. Jos laihdun, tilanne on toinen. Amatsonina on mukavaa vielä.

Vierailija
1235/1308 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilisyttäisin avaimia kuten opetettu on.

Vierailija
1236/1308 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on syrjäisillä pimeillä kujilla koira mukana, ei kukaan seuraile. Jos yksin, puhelu jollekin niin pitkäksi aikaa, että seuraaja luovuttaa. Joskus kyllä olen niin väsynyt ja pottuuntunut iltaisin, että saattaisin aika nopeasti pysähtyä ja ärähtää.

Vierailija
1237/1308 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näin miehenä et mitä pahaa siinä on että lähestyy naista esim kadulla jos sanoo esim kohteliaasti "moi, mitä kuuluu". Tinderistäkö seuraa pitäisi vain etsiä...

Vierailija
1238/1308 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on seurattu pariin kertaan kaupungin keskustassa. Siellä pääsin onneksi baariin pakoon, jossa pyysin apua parilta ikäiseni näköiseltä (olin nuori) mieheltä. Seuraaja katseli loitompaa, kun miehet suostuivat esittämään kavereitani.

Toisen kerran kaupungilla pakenin bussiin juuri kun se oli lähtemässä ja pelkäsin, että tyypi seuraisi, muttei onneksi ehtinyt kyytiin.

Olenkin sitten treenaillut juoksemista pakoilua vartwn. Kerran olin auntoaueellamme tavallista myöhempään lenkillä. Pyörätiellä kulki kolmen 20-30 v. miehen porukka. Kauempaa ajattelin, että juoksen ohi, mutta miehet alkoivat näyttää epäilyttäviltä. Kääntylivät vuoron perään katsomaan minua ja näyttivät puhuvan ja elehtivän keskenään, hidastivat tahtia koko ajan ja levittäytyivät koko tien leveydelle. Hidastin minäkin. Oli talvi, liukastakin, lumipenkat tien ympärillä. En olisi päässyt kiertämään ohi. Näyttivät pysähtyvän odottamaan. Olin n 1,5 km:n päässä kotoa. Mies siellä pikkulasten kanssa. Minä käännyin takaisin päin. Juoksin. Käännyin toiselle tielle, josta tiesin, että pääsen taloyhtiöiden pihojen läpi kiertotielle, josta pääsisin kotiin päin mutkan kautta. Juoksin täysiä. Pelkäsin. Ajattelin, että järkevä soittais miehelleen ja pyytäis hakeen, mutta mulla oli puhelimessa huono akku, ei kestänyt oikein pakkasta, joten oli kotona laturissa. Miehen olis pitänyt vielä jättää lapsetkin yksin tai lapset pukemalla ja ottamalla autoon ei olis kyllä kovin nopeesti matkaan päässyt. En lenkkeile enää myöhään viikonloppuiltoina.

Vierailija
1239/1308 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1240/1308 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän