Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te koskaan miettineet, että keitä lottovoittajat, Eurojackpot voittajat ja muut tälläiset isompien summien voittajat ovat ja miksi kukaan ei tunne tai ole koskaan kuulleetkaan tälläisistä henkilöistä?

Vierailija
09.12.2022 |

Joka viikko joku voittaa isoja summia, ja näin on tapahtunut jo kauan. Mutta tunteeko kukaan lottovoittajaa omasta lähipiiristä? Ei. Voitot tuntuvat aina menevän jonnekkin perämettään mistä kellään ei ole edes mitään hajua missä sellanen paikka sijaitsee Suomessa. Monesti myös samoihin pikkupitäjiin osuu, silti kukaan ei tunne näitä henkilöitä tai ole huomannut koskaan mitään poikkeavaa kenessäkään kylänmiehessä.

Kommentit (352)

Vierailija
161/352 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän ja tiedän nimenkin, mutta en kai mä sitä täällä kerro. Samalta kylältä. Muutti pois kun alkoi olla liikaa perskärpäsiä. Oma vika, olisi pitänyt asian salassa.

Kauanko tuppukylässä voi ajaa Ferraria salaa? 

Vierailija
162/352 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen vuosien varrelta pari voittajaa ja yhden jolla oli silloin kun arvottiin vain kuusi numeroa kaikki oikein palauttamattomassa kupongissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kauheasti miettinyt, oma elämänikin on ihan kiinnostavaa. Ei ole minulta tuollaiset rahat pois.

Vierailija
164/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tuntee sellaista jolla on joku harvinainen sairaus? Vaikka joku Hirschprungin tauti joita on Suomessa muutama tuhat.

Ihan yhtä yleistä kuin loton päävoitto eikä niitäkään ole tuttavapiirissä eivätkä kulje pitkin katuja isoon ääneen omista asioistaan puhumassa...

Vierailija
165/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sen verran, et rakastan meitä suomalaisia. Meillä ei tykätä pröystäilystä ja vaatimattomuus on aina kaunista, eli vaikka se kylän pahin rehnupetterin näköinenkin voi olla lottovoittaja <3

Vierailija
166/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen parikin.

Vierailija
167/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat satuolentoja, ei niitä oikeasti ole olemassa.

Vierailija
168/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksikin loton päävoittajaa. Täällähän niitä meidän ankkalammessa uiskentelee, muut ovat tehneet miljoonansa työllään.

Vierailija
169/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse voittaisin lotossa, en kertoisi kenellekään, en edes omalle perheelleni tai lähimmille ystäville. Kateus, pettymys jos rikas ei annakaan omastaan jne saattaa tuoda todella karseita piirteitä esiin ihmisistä. 

Vierailija
170/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kyllä kun oli sukulaisia. 90 luvulla voitti jotain miljoonan. Ja sama vanha karvalakki päässä kulki joka sillä oli jo ainakin 60 luvun alussa. Tuli kommareista äkkiä porvareita. Liian äkkiä.

Vierailija
171/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että en tunne ei tarkoita etteikö heitä olisi.

Tunnen useita ruskeasilmäisiä ihmisiä ja muutamia tummaihoisia. Se näkyy päälle.

Lottovoitto ei näy. Kuka tahansa voi olla lottovoittaja. Tai kommunisti. Tai homo.

Vierailija
172/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne pikkukaupunkiin osui porukkapeliin lottovoitto.. mutta kuka täysjärkinen niistä huutelee. 

Vierailija
173/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottohan on viimekädessä vain keino kontrolloida laumaa. Omaa surkeaa elämää siedetään viikosta toiseen, toiveiden kohdistuessa lauantaiseen lottoarvontaan. Sitten kun voitan lotossa niin

Kansahan olisi kadulla, jos tämä pienenpieni toivonkipinä otettaisiin pois.

lottoan myös itse satunnaisesti ja kivahan se on haaveilla.

Vierailija
174/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
175/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni voitti päävoiton vajaa 10 vuotta sitten. Ihan tunnettu kaupunki, ei mikään pieni pitäjä. Osti talot molemmille siskolleen.

Vierailija
176/352 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut päävoiton. En kertonut mieheni lisäksi kenelläkään. 

Vierailija
177/352 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan miettinyt kun ei se tieto liikuta suuntaan tai toiseen. Saattaa olla kuka tahansa joka vastaan tulee.

Vierailija
178/352 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä on että töitä ei lopeteta, eikä muutenkaan paljon pröystäillä mutta television voi vaihtaa isoon 50-tuumaiseen ja uuden polkupyörän voi ehkä ostaa. Myös Loton pelaamista jatketaan päävoiton saamisen jälkeen.

Oletko kenties Veikkauksen viestinnässä töissä kun noin tarkkaan tunnet niin monia lottovoittajia että osaat kertoa mikä on heille tyypillistä? 

Me tavikset kun yleensä emme tunne edes yhtä.

Vierailija
179/352 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:n ongelma olla puutteellisessa maantiedon perusosaamisessa kun ei Suomen paikkakuntia tiedä nimeltä.

Hyvinkää, Siilinjärvi, Lohja, Tuusula, Vaasa, Lahti, Loimaa, Tampere, Espoo, Kuopio, Uusikaupunki. Siinä listaa viime aikojen miljoonavoittopaikkakunnista. 

Kartta käteen ja silmät auki.

Vierailija
180/352 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sijoittanut naisiin ja autoihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän