Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te koskaan miettineet, että keitä lottovoittajat, Eurojackpot voittajat ja muut tälläiset isompien summien voittajat ovat ja miksi kukaan ei tunne tai ole koskaan kuulleetkaan tälläisistä henkilöistä?

Vierailija
09.12.2022 |

Joka viikko joku voittaa isoja summia, ja näin on tapahtunut jo kauan. Mutta tunteeko kukaan lottovoittajaa omasta lähipiiristä? Ei. Voitot tuntuvat aina menevän jonnekkin perämettään mistä kellään ei ole edes mitään hajua missä sellanen paikka sijaitsee Suomessa. Monesti myös samoihin pikkupitäjiin osuu, silti kukaan ei tunne näitä henkilöitä tai ole huomannut koskaan mitään poikkeavaa kenessäkään kylänmiehessä.

Kommentit (352)

Vierailija
141/352 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä on että töitä ei lopeteta, eikä muutenkaan paljon pröystäillä mutta television voi vaihtaa isoon 50-tuumaiseen ja uuden polkupyörän voi ehkä ostaa. Myös Loton pelaamista jatketaan päävoiton saamisen jälkeen.

Mutta ymmärtäähän tuon, kun alkaa miettimään että joka toinen on keskimääräistä tyhmempi ja lottoa pelaavat ylipäänsä kuuluvat pääosin tuohon vähemmän fiksuun joukkoon. Kun joku sitten sattuu voittamaan niin jatkaa elämäänsä kuten ennenkin.

Jos itse voittaisin päävoiton, lopettaisin työni ja alkaisin tekemään jotain ihan muuta, jossain muussa paikassa.

Vierailija
142/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä voittoja jaeta. Pienet summat joo mutta isot ei. Aina löytyy joku Jari tai Anneli kuka tuntee niin ja näin monta voittajaa mut ei pysty nimiä kertomaan tutun tuttu oli Älkää pelatko niitä pelejä ni voidaan nostaa lisää sähkön hintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän ja tiedän nimenkin, mutta en kai mä sitä täällä kerro. Samalta kylältä. Muutti pois kun alkoi olla liikaa perskärpäsiä. Oma vika, olisi pitänyt asian salassa.

Vierailija
144/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä voitosta ei vain viitsitä pahemmin huudella pitkin kyliä, ettei sitten ole kaikenlaisia sukulaisten sukulaisia ja puolituttuja kummin kaimoja kerjäämässä osuuttaan. Niin minä ainakin tekisin, että olisin voitosta hyvinkin hiljaa.

Vierailija
145/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä tarvi olla lottovoittaja jos menee liian hyvin kun jossakin huoltoaseman pöydässä niin päätetään. Sitten kysytään: etkö voisi nyt yhden oluen tarjota kun teillä menee niin hyvin tai jotakin muuta paskaa ja pitää ilmaiseksi viedä johonkin. Kyllä se lottovoiton kautta alkaa entiset vanhat kaverit kyllä soittamaan ja on tuttuja sen jälkeen joka nurkilla, kaikki hännystelijät ja haukkujat.

Kaikki raha asiat kannattaa vaan pitää omana tietona, vaikka olisikin rahaa niin sanoo vaan että kaikki on loppu ja esittää vaikka köyhää.

Vierailija
146/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden.

Todella harvoin muuten mm. Helsinki, usein pieni paikkakunta, jonne voitto menee.

Vierailija
147/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka tunnette lottovoittajan. Otitteko maireasti yhteyttä pikku almun toivossa?

En.

Vierailija
148/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin suomalaista.... Rahaa olisi miljoonatolkulla, mutta silti eletään samaa pystyyn kuollutta elämää, käydään töissä paskaduunissa jota vihaa, ajetaan 20v vanhalla Skodalla ja korkeintaan hankitaan uusi talo joka on lähes samanlainen kuin vanha talo. Ettei VAAN kukaan huomaisi mitään :D

Tai sitten ei haluta mitään.

Vierailija
149/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan joskus kauan sitten lukeneeni lehdestä lottovoittajasta, joka oli hiljakkoin jäänyt työttömäksi, masentunut ja luisumassa alkoholismiin. Lottovoittorahoilla mies vaimoineen osti maatilan ja alkoi luomuviljellä tai jotain vastaavaa, ja mies raitistui. Siitä jutusta tuli hyvä mieli tän pariskunnan puolesta. Menevät ne voitot joskus oikeaankin osoitteeseen.

Vierailija
150/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä on että töitä ei lopeteta, eikä muutenkaan paljon pröystäillä mutta television voi vaihtaa isoon 50-tuumaiseen ja uuden polkupyörän voi ehkä ostaa. Myös Loton pelaamista jatketaan päävoiton saamisen jälkeen.

Mutta ymmärtäähän tuon, kun alkaa miettimään että joka toinen on keskimääräistä tyhmempi ja lottoa pelaavat ylipäänsä kuuluvat pääosin tuohon vähemmän fiksuun joukkoon. Kun joku sitten sattuu voittamaan niin jatkaa elämäänsä kuten ennenkin.

Jos itse voittaisin päävoiton, lopettaisin työni ja alkaisin tekemään jotain ihan muuta, jossain muussa paikassa.

Mistä sinä tiedät, mikä tuo muille iloa?

Vierailija
151/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän iäkäs työkaveri voitti 80-luvulla yhdessä sululaismiestensä kanssa. Nuuka vanhapoika, jonka nämä muut lottoajat varmaan perivät.

Uskalsi antaa haastattelun Apu-lehteen ja naamansa kanteen.

Oli silti töissä eläkkeelle asti.

Vierailija
152/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurojackpotin päävoittoa ei ole kuluneen vuoden aikana tullut kertaakaan suomeen.

Vierailija
153/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan vaivautunut laskemaan voittotodennäköisyyttä? Sen jälkeen ei tarvitse ihmetellä miksei tuttavapiiri vilise monimiljonäärejä.

Vierailija
154/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiolaisena olen huomannut että tuonne naapuriin Siilinjärvelle satelee jatkuvasti isoja voittoja. Salaliitto?

Vierailija
155/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useamman lottovoittajan (päävoitto entisen luokkakaverin perheen porukalle) sekä toisesta maasta eurojackpot voittajan (päävoitto). Eivät mitenkään ole leveille voitoillaan eikä se näy päällepäin esim. Ejp voittaja työskentelee kaupan kassana, mutta asuu hienossa talossa ja reissaa paljon. Kukaan ei uskoisi, että on miljonääri.

Vierailija
156/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea Pasi Falkin Lottomiljonäärit. Sen luettuaan tajuaa, miksi lottovoittajat pitävät matalaa profiilia.

Vierailija
157/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tai tiedä ketään, joka olisi saanut päävoittoa. Kun olin teini, isäni voitti lotossa huomattavan summan rahaa. Ei mitään elämää mullistavaa mutta joitain kymmeniä tuhansia euroja. Ne rahat taisi kaikki mennä kodin remonttiin. En usko että mitään on enää jäljellä.

Vierailija
158/352 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi, ja tiedän yhden. Aina joku voittaa, ihan kaikkia suomalaisia en tunne henkilökohtaisesti, joten aika hyvä prosentti kai mulla.

Vierailija
159/352 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te koskaan miettineet, että keitä masentuneet, mielenterveysongelmaiaet ja muut tälläiset isompien terveyshuolien kanssa painivat ovat ja miksi kukaan ei tunne tai ole koskaan kuulleetkaan tälläisistä henkilöistä?

Nimittäin mielenterveysongelmaisia on Suomessa monikymmentuhatkertainen määrä lottovoittajiin verrattuna. Eikä kukaan silti pohdi täällä että varmaan ihan olematon ongelma kun en kerran itse tunne ketään (eli oikeasti kukaan tuttavani ei ole kehdannut avautua asiastaan juoruilevalle puolitutulleen).

Vierailija
160/352 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden joka voitti Casono-arvsta 100 000€.

Aina sanotaan että lotto-voittajat tietenkin salaa asian, mutta aika outoa ettei kukaan ole huomannut että joku äkillisesti ostaa uuden talon, auton jne vaikkei mitään selitystä rahoille. Elääkö lottovoittajat oikeasti niin vaatomattomasti ettei kukaan huomaa? Itse en pystyisi elämään niin vaatimattomasti jos voittaisin miljoonia, varmasti joku epäilisi kun hankin uuden talon ja auton jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi