Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka "leimaatte" itsenne töihin ja pois...

Vierailija
09.12.2022 |

...odotetaanko teidän leimaavan ulos vasta minuuttia yli työajan lopun? Minulle huomautettiin juuri, kun olin yhdessä listassa leimannut itseni ulos tasan klo 15.00, silloin kun vuoro loppuu.

Siis että 7-15 työaikana pitäisi leimata 6.59-7.01. Tätä ennen ollaan toki vaihdettu työasu omalla ajalla, samoin leimataan ulos ennen vaatteiden vaihtoa.

Miten muualla?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on joustava työaika. Tulen aamuisin vähän myöhässä mutta vastaavasti lähden töistä vähän aikaisemmin niin tasaantuu nuo tulo ja lähtöajat.

Vierailija
22/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEILLÄ SAA SALDOA kaikesta mikä ylittää 8 tuntia.Tulee mukavaa lisää lomiin, pyhien välipäiviin ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä noita kytätä.

Vierailija
24/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat ja saamattomat ei noudata työaikoja. Esim lähdetään 2 min ennen työajan päättymistä kotiin. Hyi!

Vierailija
25/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työaikaa kuuluu noudattaa. Työvaatteet puetaan omalla ajalla ennenkuin työaika alkaa. Päivän päätteeksi vaatteet vaihdetaan sitten kun työaika on päättynyt. Noudata sääntöjä. Muutoin voit saada huonon leiman otsaasi!

Tämä on jotenkin niin väärin. Ta pakottaa pukeutumaan työvaatteisiin, mutta sitä ei lasketa muka työajaksi!?

Kysy työnantajalta maksaako se pukeutumisesta.

Vierailija
26/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on liukuva työaika. Kellokortille kertyviä tunteja voi pitää vapaana tarpeen mukaan.

Voi leimata joko tietokoneella, tai jos käy toimistolla, niin siellä on myös erillinen leimauslaite.

Vierailija
27/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskat ja saamattomat ei noudata työaikoja. Esim lähdetään 2 min ennen työajan päättymistä kotiin. Hyi!

Saatko työpaikalla jotakin kyttääjän bonusta?

Vierailija
28/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työaika on 6.55-15.00. Yleensä sisäänleimaus tapahtuu muutama min etuajassa, mutta ulos leimaan aina tasan klo 15.00. Ei ole tullut sanomista.

Vierailija
29/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaika on aikaa jolloin tehdään töitä.

Vierailija
30/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaika on työntekoa varten. Silloin ei myöskään käytetä omaa puhelinta eikä muutenkaan laiskotella, esim teetetään työkavereilla työt.

Vierailija
31/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leimaan itseni sisään ennen pukkaria ja vaihdan vaatteet työajalla. Joskus käyn suihkussakin työajalla. Lähtiessä vaihdan vaatteet ja leimaan vasta sitten. Pomoa ei kiinnosta minuutit, riittää että hoidan hommani kiitettävästi. 

Vierailija
32/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko työpaikalla jotakin kyttääjän bonusta?

Kantelijankin rooli voi olla raskas. Mut mitäs sitten kun omassa toiminnassa on puutteita.. niinpä..

Vierailija
33/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodissa on leimattava itsensä sisään minuuttia ennen työvuoron alkua, koska vain kokonaiset minuutit lasketaan. Ulos järjestelmä osaa kirjata sinut automaattisesti kun suunniteltu työaika päättyy.

Meillä päiväkodissa leimataan omasta puhelimesta (sovellus) sisään ja ulos. 5 min kumpaankin suuntaan ei vaikuta mitenkään, ei tuu plussaa eikä miinusta. Itse leimaan yleensä kun tulen ovesta sisään, joskus kun oon riisunut ulkovaatteet ja oon ryhmässä ryhmässä, ihan sama, kunhan katon että pysyy tuon 10 min rajoissa.

Vierailija
34/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä liukuva työaika. Pomoa ei kiinnosta monelta tuun tai lähden, kunhan työt on tehty ajallaan.

Vierailija
35/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työaikaa kuuluu noudattaa. Työvaatteet puetaan omalla ajalla ennenkuin työaika alkaa. Päivän päätteeksi vaatteet vaihdetaan sitten kun työaika on päättynyt. Noudata sääntöjä. Muutoin voit saada huonon leiman otsaasi!

Tämä on jotenkin niin väärin. Ta pakottaa pukeutumaan työvaatteisiin, mutta sitä ei lasketa muka työajaksi!?

Kysy työnantajalta maksaako se pukeutumisesta.

Meillä maksaa saunassa käymisestäkin.

Vierailija
36/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä liukuvatyöaika alkaen klo 7, jos tulee plussaa ne voi pitää joku toinen päivä tai vastaavasti tehdä sisään jos joku päivä lähtee aikaisemmin. Leimataan kun ovesta tullaan sisään ja leimataan kun lähdetään, kaikki toimistossa tehtävä on ns työaikaa jonka työnantaja maksaa. Ajasta vähentyy automaattisesti 20 min eikä lounaita tai kahvitaukoja tarvitse leimailla. Etäpäivät menee vaan etä - merkinnällä.

Vierailija
37/38 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä "leimataan" tekstiviestillä. Laitan sen milloin lystää. On siitä joku joskus mussuttanut, mutta ei sen enempää,kun ne tietää ettei mulle kannata ryttyillä, koska muuten ne jäis ilman paskaduunaria.

Vierailija
38/38 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä liukuva työaika. Pomoa ei kiinnosta monelta tuun tai lähden, kunhan työt on tehty ajallaan.

Meillä liukuva työaika alkaa siitä kun liukuvoide on paikallaan ja asiakas on saanut vaatteet pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan