Nainen yksin joulun - kuinka moni on?
Kommentit (38)
Aattona olen kymmenien ihmisten kanssa. IltapÀivÀllÀ syömme neljÀn ihmisen kesken jouluruokaa. JoulupÀivÀnÀ syödÀÀn samalla porukalla joululounas, ja sitten menen taas kymmenien ihmisten keskuuteen ja yritÀn olla ystÀvÀllinen ja luoda joulumieltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No te pari vastaajaa olette iĂ€kkĂ€itĂ€, itse olen nuorempi ja minun ei pitĂ€isi olla yksin đ„ș
No miksi sÀ olet yksin?
En halua tuppautua jos minua ei kutsuta, Àitini ja mummoni ei ole elossa, isÀn vaimo on inhottava ja ne ryyppÀÀvÀt ja riitelevÀt varmaan aattona (taas), kavereita ei pahemmin ole, eikÀ miestÀ. ErÀs ystÀvÀni/työkaverini kyllÀ sanoi ettÀ voisin tulla hÀnen luokse jouluksi, hÀn viettÀÀ sen erÀÀn ystÀvÀnsÀ kanssa.
Kannattaisiko sinun kuitenkin miettiÀ tuota ystÀvÀsi kutsua? Voisithan olla hÀnen luonaan lyhyemmÀnkin ajan. Se jo saisi joulun tuntumaan vÀhemmÀn yksinÀiseltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Aattona olen kymmenien ihmisten kanssa. IltapÀivÀllÀ syömme neljÀn ihmisen kesken jouluruokaa. JoulupÀivÀnÀ syödÀÀn samalla porukalla joululounas, ja sitten menen taas kymmenien ihmisten keskuuteen ja yritÀn olla ystÀvÀllinen ja luoda joulumieltÀ.
Mihin ketjuun sÀ oikein vastaat?
MinÀ olen myös yksin. Luultavasti tulen kuluttamaan aikaa myös tÀÀllÀ vauvalla.
MinÀ olin usein jouluja yksin ikÀvuosina 17v-34v. Monesti hakeuduin kaikille pyhille töihin, ettÀ sain ohitettua koko joulun. Mutta niitÀkin jouluja silti oli, ettÀ katsoin vain kotona tv:ta ja söin mitÀ huvitti. Ja huokaisin helpotuksesta kun joulu oli viimein ohi.
N39
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voi osta hotelli joulun, tai joulun maaseudulla.
MikÀli pelkÀÀ viettÀÀ joulua tÀysu yksin.
SiellÀ on aina ihmisiÀ ympÀrillÀ, mutta aikaa saa ihan rauhassa ja yksin, myös omassa huonessaan.Maaseutu joulupaketeissa on kaikenlaista ulkoilma puuhaa, saunomista, ja muita aktiviteetteja.
Niihin ei ole kuitenkaan pakko osallistua.
Voi tehdÀ pitkiÀ kÀvelyjÀ luonnossa yksin.
LisÀksi saa hyvÀÀ ruokaa, kaikki jouluherkut ja joululeivonnaiset nautituksi.Saa myös jutella muiden kanssa, ettei tarvitse mykkÀnÀ istua kotona koko aaton ja joulupyhÀt.
Oma valinta. Aina.
Menisin erittÀin mielellÀni tuollaiseen kohteeseen. Mutta aina siellÀ joku "lÀheisyydenkaipuinen" ÀijÀ kyttÀilee mahdollisuuksiaan, kun yksinÀisen naisen huomaa. Eli mahdotonta olla niin rennosti kuin haluaisi.
Olen myös yksin joulun. EnsimmÀinen joulu ilman miestÀni. Kuoli Àkilliseen sairaskohtaukseen syliini.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös yksin joulun. EnsimmÀinen joulu ilman miestÀni. Kuoli Àkilliseen sairaskohtaukseen syliini.
Otan osaa đ
Eka joulu yksin. Ulkoilen, kÀyn joulukirkossa ja haudoilla, syön hyvin, kuuntelen joulumusiikkia, teen kÀsitöitÀ, poltan kynttilöitÀ ja juon punaviiniglögiÀ suklaan kanssa. Illalla luen kirjaa. Rauhallinen, tunnelmallinen joulu.
MÀ oon ollut nyt monta joulua putkeen yksin, tÀnÀ jouluna luojan kiitos sain töistÀ vapaata ja pÀÀsen perheen kanssa ulkomaille. Kurjia nuo joulut yksin :( N34
Tuossa ikÀvuosina 35-40 olin muutaman joulun yksin. Nautin todella paljon. Vanhemmat oli kuolleet ( en tietenkÀÀn siitÀ nauttinut) , mutta sisaruksille sanoin etten lÀhde mihinkÀÀn ruuhkajuniin istumaan useaksi tunniksi. Parisuhteet olivat ihan huonolla tolalla tuolloin.
Oli mahtavaa olla yksin. NykyÀÀnkin miehen kanssa vain kahdestaan, sekin on kivaa ja rauhallista.
Nainen â oletko yksin jouluna? Ei hĂ€tÀÀ, tilaa nyt vanha pukki kotiisi. HĂ€n jakaa lahjojaan kulkuset heiluen.
www.vanhapukki.com, ei enÀÀ yksinÀisiÀ jouluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataa Tinderi.
Ei kannata, minulla on 15 kg ylipainoa. đ Muutoin olen ihan nĂ€tti nainen.
Jos kovasti yritÀn, niin ensi kesÀÀn ja jouluun mennessÀ tilanne on toinen: olen hoikistunut ja minulla on mies, toivon nÀin.
Nyt on nimenomaan sun hetki hankkia se mies. Jos olet ylipainoinen, vÀltÀt pinnallisen miehen. Voit laihduttaa sitten haluamasi kokoiseksi.
Minulla ei ole ihmisiÀ joiden kanssa viettÀÀ joulua. Siksi olen useimmin yksin. YksinÀisyysen tunne kyllÀ korostuu aina joulun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataa Tinderi.
Ei kannata, minulla on 15 kg ylipainoa. đ Muutoin olen ihan nĂ€tti nainen.
Jos kovasti yritÀn, niin ensi kesÀÀn ja jouluun mennessÀ tilanne on toinen: olen hoikistunut ja minulla on mies, toivon nÀin.
Ei pieni ylipaino haittaa. Siis tietysti jotkut miehet haluaa hoikan naisen, mutta luulen, ettÀ enemmistölle paino ei ole niin tÀrkeÀÀ.
Varmasti löydÀt miehen. Mutta kaikille nettideiteille aikoville sanon, ettÀ olkaa varovaisia. SiellÀ on armottomia huijareita. Itse olen joutunut tosi kurjaan ansaan kauan sitten.
NÀtti nainen on nÀtti ylipainoisenakin. Ei toi ylipaino tunnu pahalta ellei se sitten ole keskittynyt jotenkin hassusti, kaikki vaikka mahaan tai viitisleuaksi.
LÀhes kaikille eronneiile tulee vÀlillÀ yksinÀisiÀ jouluja kun lapset on toisella vanhemmalla.
Ei pieni ylipaino haittaa. Siis tietysti jotkut miehet haluaa hoikan naisen, mutta luulen, ettÀ enemmistölle paino ei ole niin tÀrkeÀÀ.
Varmasti löydÀt miehen. Mutta kaikille nettideiteille aikoville sanon, ettÀ olkaa varovaisia. SiellÀ on armottomia huijareita. Itse olen joutunut tosi kurjaan ansaan kauan sitten.