Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vihjailee erolla, jos en laihdu. Olen yrittänyt monesti, mutta aina repsahdan. Paino 95kg

Vierailija
07.12.2022 |

Pituus 161cm.
En tiedä miksi se on niin epämukavaa ja ankeaa se laihdutus..
Mikä avuksi?

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka-aamuinen provo.

Oikeasti kenenkään ei pidä olla suhteessa, jossa ei halua toista sellaisena kuin hän on. Ei myöskään suhteessa, jossa ei kelpaa sellaisena kuin on.

Sekä ap:lla että miehellään on sianjättöaika.

Vierailija
122/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari senttiä pidempi, ja pari kuukautta sitten synnytyksen jälkeen painoa oli 80kg. Aivan hirveä olo, mihinkään ei taipunut vaikka raskausvatsa oli poissa... Nyt on 68kg painoa ja alkaa vähän helpottaa, matkaa nyt toki on vielä se 13kg normaaliin takaisin. Mutta se mitä en ymmärrä on se että miten joku jaksaa kantaa jatkuvasti tämän mittaisessa varressa 95 kiloa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pari senttiä pidempi, ja pari kuukautta sitten synnytyksen jälkeen painoa oli 80kg. Aivan hirveä olo, mihinkään ei taipunut vaikka raskausvatsa oli poissa... Nyt on 68kg painoa ja alkaa vähän helpottaa, matkaa nyt toki on vielä se 13kg normaaliin takaisin. Mutta se mitä en ymmärrä on se että miten joku jaksaa kantaa jatkuvasti tämän mittaisessa varressa 95 kiloa???

Helppoa, siihen tottuu, kun ollut normi olotila jo 7 vuotta :)

Ap

Vierailija
124/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta asennetta. Sinulla on todella negatiivinen asenne. Vali, vali. Mieti mitä saat, kun muutat elämäntapoja. Terveys, keveys yms. Kyllä mahan saa täyteen laihduttaessakin. Pitää vain miettiä järkevästi mitä kannattaisi syödä.

Mitä iloa kevystä olosta, jos ei saa syödä mitään hyvää ja koko ajan kiukuttaa? Ap

Kyllä voi syödä hyvää.

Miehelle on varmasti tekosyynä laihdutus, kun uhkailee erolla. Ap on todella myrkyllisen oloinen ihminen.

Ei ole yhtään mitenkään myrkyllinen.

Rehellinen kylläkin , laihduttaminen ei ole helppoa, ei kai suomalaisista 60% olisi ylipainoisia, jos se olisi leikintekoa.

Vierailija
125/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karistat helposti vähintään 70 kiloa, kun laitat miehen matkohinsa.

Paitsi jos mies omistaa asunnon. Silloin käy toisinpäin. 

Vierailija
126/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydät helposti toisen joka arvostaa tosi naista

Vierailija
127/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten voit painaa tuolla pituudella 95 kiloa? Olen sinua 25cm pidempi ja 10kg kevyempi.Milloin te suomalaiset naiset opitte että naisen ei sovi painaa yli viittäkymmentä kiloa.

Milloin sinä opit että ei sovi olla narukäsi- ja -pohjemies. Harrastaisit hieman liikuntaa niin tulisi ruista ranteeseen. Vahvat pohkeet saa esim. naruhyppelyllä. Itsekuri!

Vierailija
128/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oikeastaan yrittää saada yhteiseen elämäntapamuutokseen, mutta ei ole voimia. Ja haluaisin nauttia ruuasta ja elämästä. Mutta se tarkoittaisi, että lapset olisi ero lapsia. Tai sitten perhe koossa, mun elämä yhtä h El vettä, nälkä ja kiukku loppuelämän

Ap

No höpö, höpö!

Onko herkuttelu ainoa tapa nauttia elämästä?

Vierailija
129/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mennä ja jatka mukavaa mussuttamista. Eikä edes mukavaa kun tulee diabetes ja nivelet menee pilalle.

Vierailija
130/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota arabi ne arvostaa kelaa ja suomen passia.

Vierailija
131/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500 kaloria kirjoitti:

Liikut liian vähän jos et laihdu. Minä olin kuntosalin pitäjä 15 vuoden ajan vaimoni kanssa. Miehet tai naiset tulee salille siinä vaiheessa kun ovat kotona yrittäneet laihtua vuoden tai viisi vuotta eikä ole onnistunut. Sitten ne tulee salille ja kerron miten paljon pitää polkea kuntopyörää, pitää juosta eikä kävellä niin ne hämmästyy. Sitten kun annan 10 kg puntin käteen niin ne katsoo että pitääkö oikeesti nostella puntteja että laihtuu. Kyllä sellaiset 1500 kaloria pitäisi kuluttaa  joka päivä 6 päivänä viikossa treenin aikana että se alkaa vaikuttamaan. Ihmiset hämmästyy kun sanon että hiki pitää tulla kun treenaa. Muuten ei ole tehnyt tarpeeksi sen eteen että laihtuisi.

Ihanaa! Kunnon liikunta on ihanaa. 100 kg ei tarvitse edes kuin pari tuntia liikkua niin tosiaa kuluu jo 1500 kcal. Mutta itse en sillä laihdu, päinvastoin. Vasta kun laitan kalorit alle 1000 niin sitten alkaa pikku hiljaa laihtua.

Liikunnaksi en tosin 100 kiloiselle suosittele juoksua. Crosstrainer, vesijuoksu, tanssi, zumba. Youtubesta löytyy varmasti sopiva treeni, myös hiit-treenejä.

Satasesta olen itse lähtenyt laihduttamaan.

Vierailija
132/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus on psyykkinen ongelma. Ensin sinun tunnustettava että olet riippuvainen liikasyömisen tuomasta hyvästä olosta. Seuraavaksi pitää miettiä mitä yrität paeta liikasyömällä, mistä se paha olo tulee jonka takia herkutelet peittääksesi pahan olon.

Miehen näkökulmasta hoikka nainen toki haluttavampi, en voi syyttää miestä.

Pakenen elämän tylsyyttä varmaan. Syöminen antaa hyvän fiiliksen ja tekee päivästä paremman. Luopuminen niin vaikeaa, en ole henkisesti vieläkään valmis.. En varmaan koskaan

Mikään ei korvaa sitä, liikunta väsyttää ja lihakset kipeät seuraavana päivänä. Syöminen piristää eikä "satu"

Ap

Kuulostaa siltä että elämästäsi puuttuu sisältö ja intohimo jos syöminen on siihen piristys. Kun minä erosin, löysin itseni ja aloin oikeasti olla ja tehdä mitä haluan. Ex-mies lannisti ja masensi ja pienensi minut. Samalla laihduin. Nyt minulla on intohimot elämässäni ja toteutan unelmiani. Mikään syöminen ei voita näitä touhuja.

Sitten 20 vuotta myöhemmin lihoin nopeasti sairastumisen myötä ja nyt tipputtelen niitä kiloja.

Liikunnasta, etsi sellainen laji josta nautit joka ei edes tunnu liikunnalta. Aloita varovasti niin että se ei väsytä ja tule kipeäksi. Tanssi, pyöräily, uinti ovat niin kivoja että ei edes huomaa liikkuvansa. Lempeästä liikunnasta kuten kevyestä joogasta tai asahista tulee kehoon vain hyvä olo. 

Vierailija
133/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa siltä, että pitäisi saada upea kroppa ilman mitään vaivannäköä. Uskon kuitenkin, että tätä keskustelua lukee myös sellaiset, jotka aidosti kamppailevat painon kanssa ja haluavat laihtua niin vastaan kuitenkin.

Ensinnäkin tuo salimake joka kehottaa sairaalloisen ylipainoisia 15km lenkkeihin päivässä on kyllä vieraantunut todellisuudesta. Ei sellaisen ylipainon kanssa ole mitään mahdollisuutta tuollaisiin urheilumääriin jos ei ole mitään pohjaa alla. Eli painoa on saatava tippumaan ensin ruokavalion avulla, että edes kävelylenkeistä tulee mahdollista. Eikä normaalit perheelliset työssäkäyvät ihmiset voi tunteja viettää salilla päivässä.

Ap ei tule onnistumaan, koska ainoa motivaattori tuntuu olevan tuo että mies uhkaa häipyä. Itse ajattelen, että kyse ei ehkä ole vain siitä että miehen silmät ei kestäisi runsasta vartaloa vaan siitä, että mies haluaisi ehkä harrastaa ja touhuta, mutta vaimo istua sohvalla ja syödä. Elämäntapojen on muututtava kaikilta osin, että laihdutus onnistuu pysyvästi. Teeveen katsomisen tilalle vaihdettava muuta. Aktiivinen elämäntapa, jossa ei tarvitse kuluttaa aikaa syömällä.

Jos mies alkaisi haukkumaan ja kohtelemaan muuten huonosti niin sitten olisi jo aikakin erota, mutta yleensä painosta ollaan huolissaan myös toisen terveyden vuoksi. Mies saattaa aidosti välittää ja olla tukena laihdutuksessa.

Ap, jos haluat syödä herkkuja ja paljon ruokaa niin tulet pysymään lihavana. Se on niin yksinkertaista. Mitään oikotietä ei ole. Kasviksia, hedelmiä, marjoja, juureksia, vähän laadukasta lihaa/kanaa/kalaa, niukasti rasvaa ja leipää, pullaa yms niin alat saamaan terveytesi takaisin. Monet huutavat nälkäänsä koska täyttävät mahaa tyhjillä kaloreilla joista ei tule kylläiseksi.

Haluaisin vain huomauttaa että sairaaloisen ylipainoinenkin voi harrastaa isoja määriä liikuntaa. Itse olen aina liikkunut reippaasti useita tunteja päivässä eikä tämä muuttunut kun lihoin BMI 35. En nyt tosin tuossa painossa juossut mutta muuta reipasta liikuntaa harrastin.

Vierailija
134/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listaa ap normipäivän ruuat.

Me kerrotaan missä voi kevenrää,ilman nälkää.

Isot annokset venyttää vatsalaukun.

Aluksi olisi hyvä kestää pikku nälkää,kun annoskoko pienener.

Aamiainen: mustaa kahvia

välipala marspatukka ja pussillinen suolapähkinöitä

Lounas: pala lasagnea , salaattia 

Välipala: kakkukahvi

Illallinen: spagettia , juustoraastetta

Iltapala : puolikiloa irtokarkkeja tV; n ääressä , lasi viiniä

Vierailija
135/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ööööh..okei..millainen on sitten juhlapäivä?????

Vierailija
136/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa, siihen tottuu, kun ollut normi olotila jo 7 vuotta :)

Ap

Kuinka usein peset hampaat?

Jatkuva herkuttelu hapottaa hampaat suusta.

Vierailija
137/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön 47 kirjoitti:

Laiskat ei laihdu. Se vaatii kovaa treeniä monta kertaa viikossa että paino putoo. Itse jouduin treenaa 2 tuntii joka päivä 5 kuukautta että sain 30 kg pois.

Hm. Olit 15 vuotta kuntosaliyrittäjä ja nyt työtön. Nyt paljastuu että itsekin olet ollut 30 kiloa ylipainoinen. Eli et ole sen parempi kuin minäkään :D vaikka täällä haukut meitä ylipainoisia naisia. Miksi muuten lihoit? 

Eipä silti, sait minut innostumaan että tänään teenkin muun treenin lisäksi kunnon lihaskuntoharjoituksen. Jee!

Miehille on helppoa laihtua liikunnalla ja normiruoalla. Naisilla se on vähän eri asia, meillä on katsos erilaiset hormonit.

Vierailija
138/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ööööh..okei..millainen on sitten juhlapäivä?????

Juhlapäivänä vedän kännit:) ap

Vierailija
139/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaaja kirjoitti:

Jotkut laihduttajat kävelee sen tunnin päivässä mutta kun kävely kuluttaa vain noin 300 kaloria ja 7000 kaloria on yksi kilo niin pitää kävellä silloin 20 tuntia että paino putoo kilon. Hirvee määrä töitä ja kävelyä. kuntosalilla voi kuluttaa 1500 kaloria parissa tunnissa. nostamalla puntteja ja polkemalla kuntopyörää. Hyöty on moninkertainen.

Voi kun olisikin noin helppoa että 20 h kävelyllä saisi kilon pois. Ehei se niin helposti käy. Sehän olisi sitten vaikkapa että kävelisi joka viikko 2 h viitenä päivänä viikossa. Paino tippuisi 2 kg kuussa. Ei toimi. Monet kävelee työssänsäkin jo 8 h päivässä ja silti paino ei tipu.

Vierailija
140/160 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on normipäivä, niin eikö sinulla ole jatkuvasti ihan hirveä olo? Väsynyt ja tukkoinen, raskas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi