Oletko käynyt Haikon kartanossa? Suositteletko kylpylää?
Hei
Nyt olisi kiva löytää joku rentouttava ja kaunis kohde 1-2 yön lomaksi puolison kanssa? JOs olet ollut Haikon kartanossa, suosittelisitko sitä? Entä joku muu kohde?
Kommentit (8)
Höyrysauna ja tavallinen sauna.
Mitään liukumäkiä yms ei ole.
Kylmähuonetta en ole kokeillut.
jossa vesihierontaa sun muuta tai jos pidät uimisesta niin en suosittele. tai mikäli haluat iltamenoa, niin sellaista ei juuri ole.
Karseet ruuat ja tosi pienet annokset!
tosi nuhjuinen ja kulunut... Olisi pitänytolla siellä hienolla puolella tietysti, mutta mun mielestä ei ole hintansa arvoinen
En ole tykännyt. Viimeiksi kyllä oli ihan hyvät ruuat ja seisovasta pöydästä riittävästi, mutta yleensä kun ollaan oltu siellä isommalla porukalla, niin tyyliin 14 hengen pöytään on tullut 1,5l kulhollinen salaattia, jonka 4 ensimmäistä on tyhjentänyt lautaselleen ja loput on jääneet ilman.
Jotenkin tunnelma ei ole ollenkaan niin kiva kuin antaisi ymmärtää. Esim. kahviloista saa katsella vastapäisen talon betoniseinää. Vaikka itse asun betonilähiössä, niin omat kotimaisematkaan ei ole niin ankeat.
Syyskuussa oltiin miehen kanssa Mustion linnassa ja siellä tykättiin olla kyllä. Ei ole kyllä mitään kylpylää, mutta miljöö on kaunis ja meillä oli omassa huoneessa takka ja ruuat oli hyviä. Ja sitäpaitsi törmättiin siellä BB Miran exään eli olen melkein sukua julkkikselle ;-) Mut Mustion linna taitaa olla talvella aika huonosti auki.
Täytyy kyllä sanoa, että kiva huomata kun muutkin ovat samaa mieltä Haikosta kuin minä.
Viimeksi kun tästä oli palstalla puhetta ja minä kerroin että en tykännyt tästä betonihotellista & kylpylä osastosta niin minut teilattiin: " Eihän se mikään lasten paikka ole" .
Niin. Olin siellä kaksin mieheni kanssa.
Todellakaan paikka ei vastannut mielikuvia ja odotuksia. Paljon paremmissa paikoissa on tullut käytyä!
Yövyin kartanon puolella ja se oli kyllä ihana paikka. Olin myös erilaisissa hoidoissa ja kylvyissä, joista tykkäsin kovasti. Kosmetologi oli tosi asiakaspalveluhenkinen ja mukava. Osasi myös muuten hommansa.
Ruoka oli tosiaan _olevinaan_ hienoa, pieni annos, jossa jotain tekotaiteellisia heiniä ristissä. Palvelukin oli aika epämiellyttävää ravintolan puolella. Koko ajan kytättiin milloin on syönyt ja lautaset vietiin juoksujalkaa pois. Tuli olo, että piti kiireellä syödä.
Päällimmäisenä jäi mieleen, että henkilökunta oli jotenkin olevinaan ja katsoi vähän nenänvartta pitkin. Paitsi tuo kosmetologi.
Ihan miljöön vuoksi voisin sinne mennäkin joskus uudelleen miehen kanssa, mutta niinkuin moni sanoikin ei sovi lapsille. On mukava paikka rauhalliseen rentoutumiseen, jos ei välitä koppavasta henkilökunnasta.
Kylpyläosasto on aika pieni, mutta rauhallinen japanilainen kylpylä. Kylmävesiallas, poreallas, kuumavesiallas ja tavallinen uima-allas, jonne sinnekin pystyy pistämään poreita päälle.
Kaunis, rauhallinen ja ylellinen paikka. Ruoka hyvää.