Muita noin 3-vuotiaita, joiden paino nousee huonosti
Mun kohta 3-vuotias syö niin huonosti ja touhuaa aamusta iltaan eli varmasti kuluttaa kaiken mitä syö. Ei edes karkkia syö yli määräänsä ja paino nousee tosi huonosti. En nyt voi tunkeakaan ruokaa suuhun... Onko kokemuksia muilla?
Kommentit (11)
Syö nykyään jo aika hyvin, mutta ei kuitenkaan paljoa, 1v 2kk ikäinen pikkuveli syö yhtä paljon, välillä enemmänkin. Minkäs tuolle teet.
Itse en jaksa huolia, olen itse ollut lapsena samanlainen ruikku, ja kuitenkin tulin ylipainoiseksi jo kouluiässä. JOten en ainakana opeta lastani syömään " mitä tahansa, kun se on niin laiha" .
Veikkaan pituudeksi 92-94cm suunnilleen...
Kaksi lämmintä ateriaa päivässä (3-vuotias ei syö ikinä lautastaan tyhjäksi) ja tietty aamupala, välipala, iltapala
Mutta syöminen todella vähäistä, ei vaan suostu syömään kuin sen, minkä syö! Alan olla aika huolissani, onko siis niin ettei tuon ikäisillä paino nousekaan kovin paljoa??
http: //www. sairaslapsi. com/frame. cfm/cms/sprog=4/grp=9/menu=1/
Täytyykö mun alkaa nyt syöttämään suklaata ja hampurilaista lapselle joka päivä? Kysyn tätä nyt ihan tosissani.
ap
Ei sun varmaan ehdoin tahdoin tarvitse lapsesi terveyttä ja ruokailutottumuksia pilata?
T: Myöskin huonosti syövän lapsen äiti
Vierailija:
Täytyykö mun alkaa nyt syöttämään suklaata ja hampurilaista lapselle joka päivä? Kysyn tätä nyt ihan tosissani.ap
Niin, kyllä tuo jotakin aina syö. Kai se tästä... Toivotaan...
ap
ollut saman painoinen vuoden, mutta pituuskasvu omalla käyrällään
syö kuin hevonen, kolme lämmintä ruokaa per päivä + aamiaiset iltapalat ja muut välipalat, 6 lihapullaa kerrallan jne
en ole huolestunut
On terve, reipas ja kasvaa pituutta ja kokoajan se painokin nousee, vaikka hitaasti. Syö sen minkä syö. Suurin ongelma asian suhteen on löytää ylhäällä pysyviä housuja.
Meilläkin pituutta tulee, muttei painoa... Tyttö on tosi terve ja iloinen, liikkuvainen. Ei kyllä syö kuin hevonen...
ap
Minkä kokoinen lapsi ap:lla on?