Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhin/yliarvostetuin bändi?

Vierailija
06.12.2022 |

?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popeda, erittäin huonot muistotkin liittyy siihen 

Vierailija
42/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juice Leskinen on mielestäni Suomessa yliarvostettu muusikko, joka osasi kyllä tehdä melodioita biiseihin, sitä en kiellä, mutta koska oli asperger-oireinen ihminen, tekstit biiseissä on tyhjänpäiväistä sanojen pyörittelyä ilman kunnon sanomaa tai tunnetta. 

Mun kantani on, että  lauluäänen kohdalla töksähtää, jos on töksähtääkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ruusua.

Vierailija
44/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliarvostetuin ei ole sama kuin se, että nimetään joku bändi, josta nyt ei sattumoisin itse tykkää.

Yliarvostettu bändi on sellainen, jota kriitikot ylistää ja kansa fanittaa, vaikka ei olisi aihetta. Esim. on lakannut tekemästä uutta, hyvää musiikkia vuosikymmeniä sitten, ja silti saavat jostain syystä lisää mainetta ja mammonaa. Tai ettei musiikki ole alun alkaenkaan ollut kauhean kummoista, ja silti menestys vain jatkuu.

Vierailija
45/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bändi, mutta sooloartisti.

Ed Sheeran.

Vierailija
46/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juice Leskinen on mielestäni Suomessa yliarvostettu muusikko, joka osasi kyllä tehdä melodioita biiseihin, sitä en kiellä, mutta koska oli asperger-oireinen ihminen, tekstit biiseissä on tyhjänpäiväistä sanojen pyörittelyä ilman kunnon sanomaa tai tunnetta. 

Aikansa tuote. Ensimmäisiä joka teki suomalaista rockia eikä vain kopioinut sitä ulkomailta.

En ole itse asiassa koskaan kuullut kenenkään sanovan Juicea "Suomen (joku ulkomainen tähti)". Melkein kaikista muista tuommoinen vertaus löytyi.

Minä olen kuullut verrattavan Randy Newmaniin.

Vierailija
47/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanoi Rocks.

Vierailija
48/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elton john: Aivan uskomatonta kuraa ja ärsyttävä ääni.

Mariah carey: Osaaa kyllä laulaa mutta kappaleet ovat ala-arvoisia."

Mitä ihmettä, kaksi maailman parhaimpia laulajia taidollisesti... Elton John yksi taitavimpia mies ääniä ja äänialoja... 

Muusikkona arvostan näitä, toki huonoja kappaleita on jokaisella artistilla varmaan mutta taidollisesti eivät ole yliarvostettuja..

Minusta yliarvostettuja on kaikki joiden kappaleet puhuu seksistä ja ryyppäämisestä, eli sisällöltään turhista asioista..

Vierailija
49/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkahepun bändi, niin huono etten nim eäkään muista.

Vierailija
50/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JVG. Juupelin Veetuttavaa Gaggaa.

Vierailija
51/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red Hot Chili Peppers. Foo Fighters.

Umpitylsää musiikkia kautta linjan - molemmilla.

Vierailija
52/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PerttiKurikan Nimipäivät.

Vierailija
53/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskasta joulua! Aluksi tuo homma toimi,mutta ei enää! Toi raskasta joulua on menny rahastuksen puolelle! Muusikot näyttävät ko bändissä väsyneiltä raakeilta!

Sitähän ne onkin! Itse käyn katsomassa lähinnä siksi, että aika moni noista artisteista on sellaisia, että kuuntelen kyllä aika usein heidän tuotantoaan, mutta keikoilla eivät käy tai ainakaan ikinä en tunnu minä olevan lähistöllä kun vaivautuvat Suomessa yleisön eteen.

Vierailija
54/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jethro Tull.

Vierailija
55/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Costello ei osaa soittaa Iron Mania :D

Vierailija
56/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bändi , mutta nämä nyky laulajattaret jotka henkäilevät nenäänsä eikä sanoista saa mitään selvää. Esim. Billy Elish, Ariana Grande vain muutaman mainitakseni.

Vierailija
57/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten totta.

Nuorena U2 oli jotenkin cool ja olevinaan kova juttu. Nyt kun tulee radiosta joku biisi niin tajuaa mitä ujellusta ja korvia raastavaa vinkunaa koko bändi.

Toinen mitä ei pysty kuuntelemaan on Sting. Ihan kamalaa

Ei U2 koskaan tainnut olla kovinkaan cool, mutta kyllähän se arvostusmittareilla on ollut siellä korkeimmalla askeleella jossa ei rockin historiassa varsinkaan viimeisen 40 vuoden ajalta juuri muita ole ollut. Jos radiosta nyt tulee joku yhtyeen biisi, niin ei se varmaankaan ole sellainen kappale millä yhtye asemaansa pääsi ? Kertoo tietenkin enemmän suomalaisesta radiotarjonnasta...

The Joshua Tree, Rattle and Hum ja Achtung Baby olivat cool. Mutta noista on jo 30-35 vuotta aikaa.

Rattle and Hum varsinkaan ei ollut cool, sehän oli päinvastoin yhtyeen ensimmäinen takaisku kriitikoiden osalta. Joka toki johti uuteen aikakauteen Achtung Babyineen yms. Sen ajan cooleimmat yhtyeet eri puolin atlanttia olivat varmaankin Stone Roses ja Pixies. U2 oli megalomaanisen iso mutta siksi myös vähemmän cool ns vaihtoehtopiireissä.

Ihan samaa mieltä. Stone Roses ja Pixies ovat kuunnteltavia tänäkin päivänä mutta ne ovatkin omaperäistä musiikkia joita ei ole täysin pystytty/haluttu kopioida. U2:n suurin ongelma on mielestäni että koko pitkältä uralta saa koostettua yhteensä yhden tosi hyvän albumin koska suurin osa kappaleista on täytettä.

Vierailija
58/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Costello ei osaa soittaa Iron Mania :D

Eikä Pate laulaa paranoidia. Veti sen suomeksi :) Itse en ole ikinä sietänyt Pate Mustajärveä ja vastenmielisyys on niin kokonaisvaltaista, että on vaikea edes eritellä miksi. Tyyppii näyttää keravalaiselta lähihoitajalta, kuulostaa karmealta, ja laulaa pask oja biisejä. Aina vaan, vuosikymmenestä toiseen, ja aina yhtä pask oja. Voin oikeasti fyysisesti pahoin, jos joudun jossain kuuntelemaan ukkometsoa tai lihaa ja perunaa.

Vierailija
59/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aerosmith

Walk this way on ainoa hyvä kappale tältäkään porukalta...

Vierailija
60/91 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yanna. Oon nevöhööd koko tyypistä ja silti hänet piti laittaa vain elämää -ohjelmaan ja hänen esityksensä ja olemuksensa saa jostain syystä voimaan pahoin 🤢

Janna vai Yona? Jos Janna niin samaa mieltä, mutta Yona on todella lahjakas.

Minäkin tykkään Yonan kappaleista, mutta esitystapa jotenkin aneeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän