Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi määräilevät naiset ovat usein parisuhteessa?

Vierailija
06.12.2022 |

Pahimmat tuntemani "justiinat" ovat niitä halutuimpia kumppaneita. Eilen todistin kaupassa yhtä tapausta, jossa nainen valitti miehelleen tavasta, jolla mies laittoi pankkikorttinsa maksupäätteeseen ja ohjeisti koko ajan vieressä. Aikuista ihmistä!

Kertokaa tähän parhaita tarinoitanne määräilystä.

Kommentit (239)

Vierailija
181/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattavissa rivien välistä se, miten jotkut yrittää kääntää tätä miesten syyksi ja jotkut naisten syyksi. Sanoisin, että voi olla kummin vaan. Pääasia, että yleensä jonkun täytyy ilmeisesti olla aviossakin päämiehenä ja määräävässä asemassa. Tai ainakin edes tasavertainen.

Naiset yrittävät aina kääntä kaiken miesten viaksi. Nainen joka ottaisi vastuun jostain, on aika harvinainen. Jostain huonosta, siis.

Vierailija
182/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän minä olen miehenä vastausta miettinyt. On ollut tässä ajan mittaan suorastaan uskomatonta seurata omiakin vanhoja kavereita, että kuinka heistä on tullut täysin säälittäviä tossun alla olijoita. Nainen määrää ihan kaikesta, jopa lähes täysin miehen ajankäytönkin. Se on jotain täysin absurdia. En tulisi päivääkään toimeen itse näiden naisten kanssa parisuhteessa. Monen kaverin kanssa yhteydenpito on kuihtunut olemattomiin tämän takia, koska ovat niin vankina suhteessaan. Onneksi oma nainen on erilainen.

Joku seksuaaliterapeutti väitti, että miesten seksuaalinen haluttomuus johtuu naisten määräilystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kaipaa Justiinaa elämänsä! "Seppo, nyt heti tänne makuuhuoneeseen!" 😉

Vierailija
184/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sukuun tuli sellainen Justiina, joka pilasi Ijan kaikkien välit ja lopulta toki muutti omilleen, kunhan anoppi oli kasvattanut lapsensa tämän huidellessa pitkin maita ja mantuja uraa tehden. Emme todellakaan arvosta ja vei elämän ja hengen veljestäni. Kuin elävä kuollut tämän jälkeen, kun oli lapset saanut alulle.

Yksi ihminen voi todellakin rikkoa kaikkien väliset suhteet katkeroituneena ja kääntää ihmiset toisiaan vasten. Ikävin ihminen, jonka koskaan olen kohdannut, määräilevä ja mustasukkainen kade joka asiasta.

Ikävä ikävä ihminen rikkoen kaiken ympärillään ja samalla syyttäen heitä, jotka hänet vastaanottivat lämmöllä. Kylmyyttä palkaksi.

Vierailija
185/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Aloittaja, pidän sinua typeränä.

Vierailija
186/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiset "pojat" aisuroivat ankarasti, imevät naisen vyökyrpåå makkarissa ja ottavat erinäisiä esineitä peråsuoleenså! Suomipojut ovat tottuneet tossun alla olemiseen jo varhaislapsuudesta, äiti kosketellut luultavimmin epäsopivasti alapäästä/peråaukosta.

Suomalaisia miehiä taas on aivan marginaalinen osuus väestöstä, alle 10%.

Eivätkö äidit tahdo lapsilleen hyviä perustuksia elämälle, vaan ohjaavat heidät peräaukkoon kajoamalla aisuri/cuck- suuntaan tulevia parisuhteita varten?

Vierailija
187/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä on tämmönen vaimo.

Mun isä oli todella jyräävä ja kaikki piti tehdä miten hän haluaa. Oli helpointa vain yrittää hävitä tapettiin. Isä haukkui varsinkin veljeäni koko ajan hänen mielenkiinnon kohteistaan. Veljen kaikki tyttöystävätkin on olleet nykyisen vainon kaltaisia ja muistuttavat mua isästä. Ehkä veljellä on tuttu olo, kun joku määrittelee kaikki elämän rajat.

Toisekseen isä myös tuhosi veljeni itsetunnon. Mies tienaa viimeisimmän tiedon mukaan yli 8k kuussa, on arvostettu asiantuntija, mutta joskus kännissä avautui ettei pidä itseään minään ja kokee olevansa täysin arvoton.

Kolmanneksi, jyräävän isän kanssa asuessa myös tottui siihen, että aloitekyvystä rangaistaan. Tämä taas ärsyttää monia voimakastahtoisia ihmisiä, jolloin se ohjailu ja määräily vaan eskaloituu.

Eli siinä nyt muutama syy.

Vierailija
188/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomesta mitään naisia enään löydy,ovat puoliksi miehiä tällä mediaetc mussutuksella.

Oon samaa mieltä ja sen takia mulla on nykyään ulkomaalainen nainen.

Kahdesta syytä.

Luonne ja ulkonäkö.

Vierailija
189/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän minä olen miehenä vastausta miettinyt. On ollut tässä ajan mittaan suorastaan uskomatonta seurata omiakin vanhoja kavereita, että kuinka heistä on tullut täysin säälittäviä tossun alla olijoita. Nainen määrää ihan kaikesta, jopa lähes täysin miehen ajankäytönkin. Se on jotain täysin absurdia. En tulisi päivääkään toimeen itse näiden naisten kanssa parisuhteessa. Monen kaverin kanssa yhteydenpito on kuihtunut olemattomiin tämän takia, koska ovat niin vankina suhteessaan. Onneksi oma nainen on erilainen.

Kaverinainen tapasi pitkän sinkkuajan jälkeen miehen. Oli ollut pitkässä suhteessa ennen meidän kaveruutta, itse olen (eronnut) sinkku.

Ovat olleet yhdessä nelisen vuotta ja kaikkia meidän tapaamisia värittää miten Eki on töissä tai vapaalla. Kauhea kiire jos huomaa että kello tuli esim viisi ja Eki on ollut jo viisi minuuttia töistä päässeenä. Siis mitä?!

Höykyttää sivulauseessa jos tämä "Eki" sattuu olemaan mukana.

Ja mä olen vaan että mitä tapahtui mun kaverille? Kuka toi on? Miten niin se mies ei osaa ajatella omilla aivoillaan mitään? Ja miksi ihmeessä kaverini halusi tälläisen aivottoman yksilön?

Heitä katsellessa vahvistuu etten halua parisuhdetta jos se on tuollaista. Ollaan viiskymppisiä ja lapset maailmalla.

Vierailija
190/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se suominainen alussa määräile. Mutta kun miehestä saa otteen, niin sitten suominainen paljastaa todellisen itsensä.

Mies on onnellisin sinkkuna. -vapaaehtoisesti sinkku, nuori velamies

Joo, sen takia kannattaa asua omassa asunnossa ja tavata naista vain silloin kun panettaa. Sillä tavalla naisen sisäinen "Justiina" ei pääse koskaan esille.

Vierailija
191/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista miehistä on tehty avuttomia vässyköitä. Ei välttämättä miesten syy, eikä naistenkaan.

Ehkä kulttuurin tulosta. Ovat niin empaattisia ja tasa-arvoisia. Ihan täytyy älähtää, että saisi niihin eloa.

Ei ihme, että joku miehekäs ja itsevarma italiaano vie lomamatkalla suomalaisia naisia tukka putkella.

Vierailija
192/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se suominainen alussa määräile. Mutta kun miehestä saa otteen, niin sitten suominainen paljastaa todellisen itsensä.

Joo, sen takia kannattaa asua omassa asunnossa ja tavata naista vain silloin kun panettaa. Sillä tavalla naisen sisäinen "Justiina" ei pääse koskaan esille.

Aivan!

Mies tuokoon omat kaljat ja ruuat mukanaan ja pidettäis vaan kivaa. En mäkään kaipaa yhtään kotitöitä lisää, omissa on tarpeeksi ja keksin paljon kivempaakin tekemistä.

Jostain syystä ne tuppaa kuitenkin jäämään ja jättää tavaroita/vaatteita "vahingossa" jo ekoilla tapaamisilla. Sit niistä ei meinaa päästä enää eroon kun linnoittautuvat kuin kotiinsa.

Vierailija
193/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista miehistä on tehty avuttomia vässyköitä. Ei välttämättä miesten syy, eikä naistenkaan.

Ehkä kulttuurin tulosta. Ovat niin empaattisia ja tasa-arvoisia. Ihan täytyy älähtää, että saisi niihin eloa.

Ei ihme, että joku miehekäs ja itsevarma italiaano vie lomamatkalla suomalaisia naisia tukka putkella.

Lähisuhdeväkivaltatilastot sanoo vähän muuta, kuin että ovat empaattisia ja tasa-arvoisia.

Vierailija
194/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suomesta mitään naisia enään löydy,ovat puoliksi miehiä tällä mediaetc mussutuksella.

Kahdesta syytä.

Luonne ja ulkonäkö.

Ja se, että nainen halusi Suomeen paremman elintason perässä.

Vierailija
195/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomattavissa rivien välistä se, miten jotkut yrittää kääntää tätä miesten syyksi ja jotkut naisten syyksi. Sanoisin, että voi olla kummin vaan. Pääasia, että yleensä jonkun täytyy ilmeisesti olla aviossakin päämiehenä ja määräävässä asemassa. Tai ainakin edes tasavertainen.

Naiset yrittävät aina kääntä kaiken miesten viaksi. Nainen joka ottaisi vastuun jostain, on aika harvinainen. Jostain huonosta, siis.

Nainen joutuu useimmissa suhteissa ottamaan vastuun ihan kaikesta hoidettavasta.

Vierailija
196/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähisuhdeväkivaltatilastot sanoo vähän muuta, kuin että ovat empaattisia ja tasa-arvoisia.

Niin no, lesboilla on enemmän parisuhdeväkivaltaa, kuin heteroilla. Homo-miehillä kaikkein vähiten. Taitaapi kertoa enemmän naisista, nuo tilastot.

Vierailija
197/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdesta syytä.

Luonne ja ulkonäkö.

Ja se, että nainen halusi Suomeen paremman elintason perässä.

Eipä tainnut elintaso muuttua yhtään miksikään. Ei suuntaan eikä varmaan toiseenkaan. Samanlaista keskiluokkaista elämää ja lähes samaa työtä tekee nyt myös Suomessa.

T: edellisen kirjoittaja

Vierailija
198/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaikissa parisuhteissani se joka ottaa vetovastuun ja myös aina se joka ne suhteet on päättänyt kun olen kyllästynyt olemaan se joka päättää, tekee, patistaa, suunnittelee, järjestää, jne kun miehelle on "ihan sama".

Yllättäen eivät kuitenkaan itse ole halunneet erota.

Itse taas haluan miehen olevan aikuinen ja oma-aloitteinen ettei mun tarvii joka saatanan asiaan aina puuttua.

Vierailija
199/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan!

Mies tuokoon omat kaljat ja ruuat mukanaan ja pidettäis vaan kivaa. En mäkään kaipaa yhtään kotitöitä lisää, omissa on tarpeeksi ja keksin paljon kivempaakin tekemistä.

Jostain syystä ne tuppaa kuitenkin jäämään ja jättää tavaroita/vaatteita "vahingossa" jo ekoilla tapaamisilla. Sit niistä ei meinaa päästä enää eroon kun linnoittautuvat kuin kotiinsa.

Sopii myös tälle naiselle tämä järjestely.

Vierailija
200/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitis oli jyrä kun sua teki. Ja isäs piipitteli kuin sinä, ap.

Sano isäs kun sua teki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi