Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi määräilevät naiset ovat usein parisuhteessa?

Vierailija
06.12.2022 |

Pahimmat tuntemani "justiinat" ovat niitä halutuimpia kumppaneita. Eilen todistin kaupassa yhtä tapausta, jossa nainen valitti miehelleen tavasta, jolla mies laittoi pankkikorttinsa maksupäätteeseen ja ohjeisti koko ajan vieressä. Aikuista ihmistä!

Kertokaa tähän parhaita tarinoitanne määräilystä.

Kommentit (239)

Vierailija
161/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se suominainen alussa määräile. Mutta kun miehestä saa otteen, niin sitten suominainen paljastaa todellisen itsensä.

Mies on onnellisin sinkkuna. -vapaaehtoisesti sinkku, nuori velamies

Vierailija
162/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Sami Heleniuksen haastattelun, siis se entinen NHL nyrkkitappelija. Kovista kovin, muka.

Niin vain tarvi naisen komentamaan itseään, että lopetti mömmöjen napostelun.

Erityisesti Helenius korosti sitä, että muijan päättäväisyys ja joko-tai asenne, vasta sai hänet lopettamaan hupipillerien käytön.

Minä en periaatteesta komentele ja määräile ketään, nyt kun lapset ovat ainuisia eikä työalaisia ole enää. Omalla pojallani on myös määrätietoinen vaimo, joka kuulemma pelasti hänet ajelehtimasta (pojan oma kertomus).

Annan ihmisten olla, mitä ovat; en kouluta, en neuvo, en pomota. Olen sinkku, kuinka ollakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se suominainen alussa määräile. Mutta kun miehestä saa otteen, niin sitten suominainen paljastaa todellisen itsensä.

Hear, hear! M27

Vierailija
164/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä ihan oikeasti tahot ryhtyä elättäjä miehen vaimoksi? On sun kaltasille kysyntää. Sut pistetään muutamassa vuodessa kultaseen häkkiin. Ystävä nai maskuliinisen lihaskimpun. Jämähti mykkänä kotiin.

minun tuntemani justiina ei elätä itseään. Kun mies on paikalla ryntäilee tekevinään jotain kehuskelee

Vierailija
165/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan ihmisten olla, mitä ovat; en kouluta, en neuvo, en pomota. Olen sinkku, kuinka ollakaan.

Samanlainen olen minäkin. Siksi tätä ihmettelenkin.

Ap

Vierailija
166/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hear, hear! M27

mitä sitten?olkaa ihan rauhassa vaan sitä

Vierailija
167/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hear, hear! M27

mitä sitten?olkaa ihan rauhassa vaan sitä

Niin ollaan. :) Älä suutu. :) M27

Vierailija
168/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole halutuimpia, mutta kun yli puolet naisista (~80%) muuttuu viimeistään parisuhteessa pirttihirmuksi, niin vaikea niitä on tavallisten miesten välttääkkään. Kannattaa olla alfauros niin ei ole tuota ongelmaa ja nainen tietää paikkansa.

No kun ne tavalliset miehet heittäytyy suhteessa passattaviksi kakaroiksi. Eivät enää osaa kokata, siivota, pestä pyykkejään vaan naisen pitää tehdä ne tai käskeä, nätisti pyytäminen ei toimi.

Eli mikä sussa on ongelma, kun sun naiset oleellisesti muuttuu?

Mikä se on ihmisen luonteessa, että pitää koittaa päästä sanelemaan toiselle miten sen pitää olla ja elää?

Saako siitä paremman olon kun ottaa noita komentelu- ja järjestelyvastuita? Jos ne asiat sopisi aidosti yhdessä, niin sitten asioihin on molempien helpompi sitoutua. Ottakaa rennosti vaan.

Kannattaa alkaa siitä, että suhteen alussa ei esitetä muuta kuin mitä on ja erityisesti tehdä vaikutusta teoilla, joita ei muuten tee. Sillä säästyis monelta riidalta tulevaisuudessa.

Oletan, että kun mies on tähänkin asti ruokkinut ja vaatettanut itsensä, niin se osaa sen tulevaisuudessakin, mutta jotenkin ne taidot katoaa kun suhde on saatu.

Arvaappa kuinka pitkälle mies pääsee olemalla rehellinen? Ei yleensä treffeillekkään. Samasta syystä pelimiehet esittää kiinnostunutta ja väittävät hakevansa parisuhdetta ja poistuvat vähin äänin kun tarpeet on tyydytetty. Naiset ei vaan arvosta pätkääkään rehellistä miestä.

No lopeta se deittailu kun kaikki naiset on mielestäsi kuitenkin paskoja.

On niitäkin naisia, jotka etsii pelkkää panoa eikä passattavaa.

Oma vikas jos esität jotain mitä et ole.

Ihme mäkätystä.

Rehellistä hetken seuraa saavilla miehillä on ulkonäköä ja karismaa. Itse en saa kuin esittämällä parisuhteesta kiinnostunutta. Huonosti sitenkin.

Eli sanot,ettet kelpaa sellaisena kuin olet.

Kannattaisko muuttua?

Kyllä esim juoppo toisen juopon löytää. Uskovainen toisen uskovaisen. Ihan omana itsenään.

Jos sä vaan esität niin miten ihmeessä luulet, että juttu onnnistuu kun lopetat esittämisen jossain vaiheessa?

Mun mies oli (ja on) jo alussa ylipainoinen, se oli (ja on) mt-ongelmainen ja teki selväksi senkin ettei pilvestä luovu kenenkään takia. Mietin sit plussat ja miinukset ja silti otin sen, hän on ongelmainen, mutta rehellinen. En ole vaatinut muuttumaan enkä ikinä ole nalkuttanut kun tiesin mihin lähden.

Seura löytää kaltaisensa kyllä. Mitä odotat valehtelemalla saavasi?

En ymmärrä yhtään valittamistasi. Ainakin tuo katkeruus naisia kohtaan on luotaantyöntävää vaikla en ole sua edes tavannut.

Vierailija
169/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ollaan niin ihania ja mukavia kunnes saadaan mies koukutettua lapsilla tai ilman alkaa määräily, alistaminen ja puhdas hyväksikäyttö. Ja jos mies lähtee tuosta tilanteesta joutuu maksaan todella kalliisti eikä todennäköisesti koskaan enää näe lapsiaan

Vierailija
170/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntä ja tarjonta. Nössyköitä miehiä on enemmän kuin pomottamisesta tykkääviä naisia

Vierailija
171/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan miehiä.

Vierailija
172/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole halutuimpia, mutta kun yli puolet naisista (~80%) muuttuu viimeistään parisuhteessa pirttihirmuksi, niin vaikea niitä on tavallisten miesten välttääkkään. Kannattaa olla alfauros niin ei ole tuota ongelmaa ja nainen tietää paikkansa.

No kun ne tavalliset miehet heittäytyy suhteessa passattaviksi kakaroiksi. Eivät enää osaa kokata, siivota, pestä pyykkejään vaan naisen pitää tehdä ne tai käskeä, nätisti pyytäminen ei toimi.

Eli mikä sussa on ongelma, kun sun naiset oleellisesti muuttuu?

Mikä se on ihmisen luonteessa, että pitää koittaa päästä sanelemaan toiselle miten sen pitää olla ja elää?

Saako siitä paremman olon kun ottaa noita komentelu- ja järjestelyvastuita? Jos ne asiat sopisi aidosti yhdessä, niin sitten asioihin on molempien helpompi sitoutua. Ottakaa rennosti vaan.

Minä voisin jatkossa ottaa rennosti ja lopettaa kokonaan ruuanlaiton. Ei tule sitä tiskiäkään haitoksi. Tosin luulen, että mies tykkää huonoa.

Mun mies tossa vinkkaili aika pitkään, että mitäköhän söis. Pari tuntia siinä meni huokkaillessa nälkää pelikoneen kanssa, kun nousi ja keitti itselleen makaronia ja lämmitti eilistä ruokaa. Usein menee pidempäänkin.

Vierailija
173/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ollaan niin ihania ja mukavia kunnes saadaan mies koukutettua lapsilla tai ilman alkaa määräily, alistaminen ja puhdas hyväksikäyttö. Ja jos mies lähtee tuosta tilanteesta joutuu maksaan todella kalliisti eikä todennäköisesti koskaan enää näe lapsiaan

Se nyt on nykymiehelle hyväksikäyttöä, jos nainen pyytää rahaa että saa lapsille uudet talvivaatteet kun edelliset on käyneet pieniksi.

Vierailija
174/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle useinkin käynyt näin? Et oo kortsusta kuullut?

Vierailija
175/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa mielummin huolehtivainen nainen kuin määräilevä nainen. Siinä on iso ero, ja huolehtivaisesta naisesta on paljon enemmän iloa, ja myös hyötyä.

Määräilevistä feministeistä kannattaa pysyä kaukana.

Käsi ylös kuka elää sellaisen määräilevän Justiinan kanssa onnellisessa liitossa tai suhteessa.

Kaikkeahan sitä kannattaisi, mutta kun vaihtoehdot on yksinolo tai joku nainen jonka sattuu saamaan ja siitä on yritettävä olla kiinnostunut. Harva mies saa valita naisensa ominaisuuksia ja siitä syystä varmasti moni mies on passiivinen suhteessa.

Miten niin ei saa valita ominaisuuksia? Lähestykää vain sellaisia joilla on sellaiset ominaisuudet. Ihmeen passiiviselta kuulostaa koko touhu.

Eri

Ei välttämättä tule vastakaikua sellaiselta naiselta jolla on paljon positiivisia ominaisuuksia.

Toisin sanoen, et ole naisille houkutteleva kumppani, jonka kanssa elämän jakaminen olisi mielekästä.

Naiset kaipaavat aktiivista miestä, jolle parisuhde ja perhe on luontevasti tiimityötä. Kuten monta kertaa sanottu tässä ketjussa, hyvin harva nainen nauttii siitä "pomon" roolista suhteessa, päinvastoin. Se turhauttaa, se uuvuttaa ja se purkautuu juurikin sellaisena vihaisena justiinana ulos, kun ei voi luottaa siihen että mies tekisi mitään ilman ohjausta ja erillistä käskyä, mutta ei halua joutua myöskään yksin tekemään kaikkea. Silloin se vihainen määräily on ainoa tapa olla palamatta itse loppuun.

Ja tämä ei tarkoita, että naiset kaipaisivat sitä toista ääripäätä, kontrolloivaa puolisoa. Ei, se mitä tavoitellaan ja joka on about jokaisen naisen unelmasuhde on nimenomaan siinä, että vedetään yhtäköyttä pariskuntana ja perheenä, tuetaan ja toimitaan taakat tasavertaisesti jakaen. On helppo olla huolehtiva ja lämmin puoliso, kun toinen osapuoli on tasavertainen kumppani eikä isokokoinen lapsi jonka kanssa kaikki energia menee johonkin valtataisteluun.

Ja sitten se oikea ongelma vielä tähän. Se että sinä tahdot määritellä miten teillä eletään ja ollaan. Jos sinäkin luopuisit osasta vaatimuksiasi, niin teidän elämä olisi helpompaa.

Muista nyt että sulla ja sun kaltaisillasi ei ole mitään yleistä valttikorttia päättää milä on siivouksen määrä ja laatu, elämän ideana on olla helppoa ja miellyttävää, eikä jatkuvaa parantamista.

Tämän takia olisi hyvä jos naisetkin kävisivät armeijan. Jokainen oppisi että oma tapa siivota on alkuun ihan väärä, ei ole omia mielipiteitä.

Jos menet yhteen siisteydestä pitävän ihmisen kanssa, niin älä muuta yhteen jos itse et välitä yhtään.

Ongelma ratkaistu.

Vierailija
176/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä. Kai miehet on yksin niin ressukoita, että ottavat vaikka tuollaisen naisen, joka seisoo vieressä natkuttaen teet sitten mitä tahansa. Täys tossu pitää olla, että alistuu tuollaiseen kohteluun. Hirveä ihmistyyppi, jonka mielestä kukaan muu ei osaa mitään, he tietävät kaiken parhaiten. Välttelen näitä henkeni kaupalla.

Vierailija
177/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän minä olen miehenä vastausta miettinyt. On ollut tässä ajan mittaan suorastaan uskomatonta seurata omiakin vanhoja kavereita, että kuinka heistä on tullut täysin säälittäviä tossun alla olijoita. Nainen määrää ihan kaikesta, jopa lähes täysin miehen ajankäytönkin. Se on jotain täysin absurdia. En tulisi päivääkään toimeen itse näiden naisten kanssa parisuhteessa. Monen kaverin kanssa yhteydenpito on kuihtunut olemattomiin tämän takia, koska ovat niin vankina suhteessaan. Onneksi oma nainen on erilainen.

No ei sitä naista kohtalo sanele, jokainen saa ihan itse valita millaisen naisen huolii elämäänsä. Halutessaan siitä emännästä pääsee myös eroon. Sitähän tässä ihmetelläänkin, että kuka haluaa parisuhteen sijaan mikromanageroivan pomon?

Vierailija
178/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut kahdessa suhteessa olemaan "justiina". Yllättäen kummassakin myös päädyin jättämään miehen.

Nykyisessä suhteessa taas olen se iloinen, lämmin ja huolehtiva puoliso joka hieroo toisen hartioita, leipoo lämpimäisiä, tekee aamupalabrunsseja viikonloppuisin, neuloo villasukkia miehelle, ostaa kaupasta tämän lempiasioita ihan vaan koska on kiva ilahduttaa jutuilla joista tiedän hänen pitävän. Ylipäätään hemmottelen ja ilahdutan aina kun siihen tulee tilaisuus.

Sitä virtaa tosiaan löytyy yllättäen tähän kaikkeen kun huushollia pyörittää kaksi täysin kykenevää ja oma-aloitteista aikuista. Ei ole koskaan tarvinnut stressata kotitöistä, koska toinen tekee niistä oman osansa ilman erikseen pyytämistä.

Siinä missä aiemmista suhteista "tavallisten miesten" kanssa halusin vain erota, tästä suhteesta pidän kiinni kaikella kyvyilläni hamaan kuolemaan asti.

Vierailija
179/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän minä olen miehenä vastausta miettinyt. On ollut tässä ajan mittaan suorastaan uskomatonta seurata omiakin vanhoja kavereita, että kuinka heistä on tullut täysin säälittäviä tossun alla olijoita. Nainen määrää ihan kaikesta, jopa lähes täysin miehen ajankäytönkin. Se on jotain täysin absurdia. En tulisi päivääkään toimeen itse näiden naisten kanssa parisuhteessa. Monen kaverin kanssa yhteydenpito on kuihtunut olemattomiin tämän takia, koska ovat niin vankina suhteessaan. Onneksi oma nainen on erilainen.

No ei sitä naista kohtalo sanele, jokainen saa ihan itse valita millaisen naisen huolii elämäänsä. Halutessaan siitä emännästä pääsee myös eroon. Sitähän tässä ihmetelläänkin, että kuka haluaa parisuhteen sijaan mikromanageroivan pomon?

Noin voi sanoa ainoastaan nainen. Miehen on otettva se jonka sattuu saamaan tai oltava ilman.

Vierailija
180/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin voi sanoa ainoastaan nainen. Miehen on otettva se jonka sattuu saamaan tai oltava ilman.

Mieluummin kannattaisi olla ilman. Säästyy nainen valjulta mieheltä ja mies naiselta, jota ei edes alunperin olisi valinnut jos valinnanvaraa olisi ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme