Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi määräilevät naiset ovat usein parisuhteessa?

Vierailija
06.12.2022 |

Pahimmat tuntemani "justiinat" ovat niitä halutuimpia kumppaneita. Eilen todistin kaupassa yhtä tapausta, jossa nainen valitti miehelleen tavasta, jolla mies laittoi pankkikorttinsa maksupäätteeseen ja ohjeisti koko ajan vieressä. Aikuista ihmistä!

Kertokaa tähän parhaita tarinoitanne määräilystä.

Kommentit (239)

Vierailija
41/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni laittoi poikki, koska en muuttunut justiinaksi. Olisi halunnut haasteellisen naisen. Hänen pari eksäänsä oli sitä tyyppiä ja ehkä on saanut uuden samanmoisen. Eipä siinä mitään, en halunnut alkaa larpata justinaa tai eksiä ja hänellä on oikeus etsiä haluamaansa naista.

Vierailija
42/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustalla on usein naisen pettymys miehen flegmaattisuuteen joka purkautuu aggressiivisena käskyttämisenä.

Minä en ole luonteeltani lainkaan määräilevä, mutta jokaisessa parisuhteessa minun vastuulleni on yritetty vaivihkaa sälyttää täysipäiväisen projektipäällikön rooli. Onneksi tiedostin tämän nykyisessä suhteessa ja alusta saakka olen palauttanut sitkeästi palloa miehelle ja suoraan sanottuna pakottanut häntä oma-aloitteisuuteen.

Mutta esimerkiksi yksi ystävämies (fiksu, normaalilla itsetunnolla varustettu, ei mikään lapanen luonteeltaan) on tällaisessa suhteessa ja kaikella kunnioituksella, on täysin ilmiselvää miksi. Mies ei esimerkiksi kykene siivoamaan ilman annettua erittelyä siitä mitä pitää tehdä ja milloin/mihin mennessä. Jos hän käy kaupassa ilman vaimoa, niin mukana pitää olla vaimon tekemä kauppalappu tai muuten sieltä ostetaan vain leipää ja energiajuomaa. Mies on kyllä omien töidensä suhteen hyvinkin pätevä, mutta arjessa jostain syystä täysin kykenemätön tekemään itsenäisiä päätöksiä.

Nyt heillä on yhteinen lapsi, ja vaikka kyseinen mies on isänä erittäin osallistuva ja läsnäoleva, täysin kykenevä huolehtimaan lapsesta ilman äidin jatkuvaa läsnäoloa niin silti hän ei tiedä mitään esimerkiksi neuvola-ajoista, ei päiväkodin jutuista eikä mistään tällaisesta, vaan kaikesta ns kartalla pysyminen ja kaikki seuraavaa tuntia pidemmälle ajalle menevä on naisen vastuulla suunnitella ja toteuttaa. Mies elää ikäänkuin vain siinä käsillä olevassa hetkessä ja reagoi asioihin sitämukaa kun niitä tapahtuu mutta ei jostain syystä kykene minkäänlaiseen ennakointiin tai etukäteen suunnitteluun.

Ja tämän pariskunnan tunnen sen verran hyvin, että voin käsi sydämellä sanoa että ongelma EI ole siinä, että miehen kädenjälki ei kelpaisi vaimolle, jos hän osoittaisi jotain aloitteellisuutta arjessa.

Voin allekirjoittaa tuot miehen kuvauksen. Itsellänikin on vaikeuksia muistaa ja keskittyä asioihin joista en niin itse ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole halutuinpia. Tyytymisestä siinä on kyse ja illanvietoissa tulee monesti rehellinen mielipide miehiltä mitä mieltä todella ovat vaimoistaan.

Pilkkaa tulee myös muilta miehiltä jos on mies oikein kunnon käskyttäjän löytänyt.

Naiset ei koskaan pilkkaa ulkopuolisille miestä jonka kanssa ovat parisuhteessa. Miehet ei ymmärrä mitä lojaalisuus ja luottamus parisuhteessa on. Miehet ei niin ansaitse naisia.

Että kunnon käskyttåjån löytänyt? Voi luoja tyhnyyden määrää.

Vierailija
44/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on potentiaalisia Justiinoita.

Se Justiina herää kun mies ei ota miehen roolia, dominoivaa roolia.

Kun nainen ei voikaan tukeutua miehen vahvaan olkapäähän ja tuijotella tätä ylöspäin kuin alistuva koiranpentu, hän turhautuu koska joutuu koska joutuu itse tekemään päätöksiä ja olemaan assertiivinen.

On sanomattakin selvää että oikeasti dominoiva ja assertiivinen nainen ei ole Justiina, koska sellainen nainen on kotonaan pomon roolissa.

Vierailija
45/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole halutuimpia, mutta kun yli puolet naisista (~80%) muuttuu viimeistään parisuhteessa pirttihirmuksi, niin vaikea niitä on tavallisten miesten välttääkkään. Kannattaa olla alfauros niin ei ole tuota ongelmaa ja nainen tietää paikkansa.

Alfa-uros on laumansa suojelija ja turva sekä mies vaimoleen ei mikään aggressiivinen punaniska. Alfa on naisensa arvoinen mies.

Vierailija
46/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen ei voikaan tukeutua miehen vahvaan olkapäähän ja tuijotella tätä ylöspäin kuin alistuva koiranpentu, hän turhautuu koska joutuu koska joutuu itse tekemään päätöksiä ja olemaan assertiivinen.

On sanomattakin selvää että oikeasti dominoiva ja assertiivinen nainen ei ole Justiina, koska sellainen nainen on kotonaan pomon roolissa.

Juurikin tämä.

Helppo testi:

A) Onko miehesi mielestäsi saamaton, flegmaattinen, vätys, heikko, osaamaton, epämiehekäs, tms? Oletko turhautunut, ja mielestäsi mies on siihen syypää?

B) Nautitko aidosti siitä kun saat määrätä? Inhoat ajatusta että mies tekisi isomman osan päätöksistä, kenties haluat viedä miestä sängyssä ja pidät siitä kun mies katselee sinua ylöspäin.

A = Olet Justiina. Kaipaat vahvaa miestä johon tukeutua. Haluaisit katsoa miestäsi ylöspäin ja alistua seksissä, mutta tasosi ei riittänyt sellaiseen mieheen.

B = Et ole Justiina.

Vierailija
47/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinoiden miehet tuppaa usein olemaan niitä tossuja, jotka tekee mitä käsketään. Itsekin olen vähän tossu ja ollut vaarassa joutua justiinoiden kanssa suhteeseen, he kun ovat aika määrätietoisia ja päällekäyviä. Se ei ole kuitenkaan tuntunut minusta viisaalta joten olen heitä vastustanut.

Vierailija
48/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tämä.

Helppo testi:

A) Onko miehesi mielestäsi saamaton, flegmaattinen, vätys, heikko, osaamaton, epämiehekäs, tms? Oletko turhautunut, ja mielestäsi mies on siihen syypää?

B) Nautitko aidosti siitä kun saat määrätä? Inhoat ajatusta että mies tekisi isomman osan päätöksistä, kenties haluat viedä miestä sängyssä ja pidät siitä kun mies katselee sinua ylöspäin.

A = Olet Justiina. Kaipaat vahvaa miestä johon tukeutua. Haluaisit katsoa miestäsi ylöspäin ja alistua seksissä, mutta tasosi ei riittänyt sellaiseen mieheen.

B = Et ole Justiina.

Tuo on totta. Justiina on mieheensä turhautunut nainen. Luontaista pomonaista ei kutsuta Justiinaksi.

Vierailija
49/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi pariutua, mutta tuskaa pidemmän päälle. Ei tarvi aluksi vetää sitä raskasta soidintanssia.

Kylpylässä käynti onkin hirmu raskasta. Skumppa saa masun vallan sekasin. Suklaatakaan ei herkän miehen vatsa kestä. Ruusut aiheuttaa näppyjä.

Tavalliselle miehelle homma on ns game of number ja otetaan joku ketä suostuu lähtemään mukaan.

Mikä meni pieleen E u r o e s c o r t i s s a?

Vierailija
50/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa mielummin huolehtivainen nainen kuin määräilevä nainen. Siinä on iso ero, ja huolehtivaisesta naisesta on paljon enemmän iloa, ja myös hyötyä.

Määräilevistä feministeistä kannattaa pysyä kaukana.

Käsi ylös kuka elää sellaisen määräilevän Justiinan kanssa onnellisessa liitossa tai suhteessa.

Vierailija
51/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole halutuinpia. Tyytymisestä siinä on kyse ja illanvietoissa tulee monesti rehellinen mielipide miehiltä mitä mieltä todella ovat vaimoistaan.

Pilkkaa tulee myös muilta miehiltä jos on mies oikein kunnon käskyttäjän löytänyt.

Naiset ei koskaan pilkkaa ulkopuolisille miestä jonka kanssa ovat parisuhteessa. Miehet ei ymmärrä mitä lojaalisuus ja luottamus parisuhteessa on. Miehet ei niin ansaitse naisia.

Ensimmäinen lause oli kyllä vähän paksua. Kyllä minä olen kuunnellut monestikkin ulkopuolisena kun nainen haukkuu miestään. Syystä tai ei, niin siihen en ota kantaa.

Vierailija
52/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki Justiinat tee aloitteita, vaan haluavat, että mies tekee.

Olen nähnyt pari kertaa kun mies on pakotettu pyytämään aloitteen. Justiina käski miestä että pyydä minut kahville. Itselleni on käynyt samoin ja menin kahville, mutta kieltäydyin kohteliaasti jatkotreffeistä, koska ei oikein tuntunut hyvältä. Tämän jälkeen alkoi hirveä painostus miksi ei jatketa, mutta pääsin onneksi karkuun.

Vierailija
53/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taustalla on usein naisen pettymys miehen flegmaattisuuteen joka purkautuu aggressiivisena käskyttämisenä.

Minä en ole luonteeltani lainkaan määräilevä, mutta jokaisessa parisuhteessa minun vastuulleni on yritetty vaivihkaa sälyttää täysipäiväisen projektipäällikön rooli. Onneksi tiedostin tämän nykyisessä suhteessa ja alusta saakka olen palauttanut sitkeästi palloa miehelle ja suoraan sanottuna pakottanut häntä oma-aloitteisuuteen.

Mutta esimerkiksi yksi ystävämies (fiksu, normaalilla itsetunnolla varustettu, ei mikään lapanen luonteeltaan) on tällaisessa suhteessa ja kaikella kunnioituksella, on täysin ilmiselvää miksi. Mies ei esimerkiksi kykene siivoamaan ilman annettua erittelyä siitä mitä pitää tehdä ja milloin/mihin mennessä. Jos hän käy kaupassa ilman vaimoa, niin mukana pitää olla vaimon tekemä kauppalappu tai muuten sieltä ostetaan vain leipää ja energiajuomaa. Mies on kyllä omien töidensä suhteen hyvinkin pätevä, mutta arjessa jostain syystä täysin kykenemätön tekemään itsenäisiä päätöksiä.

Nyt heillä on yhteinen lapsi, ja vaikka kyseinen mies on isänä erittäin osallistuva ja läsnäoleva, täysin kykenevä huolehtimaan lapsesta ilman äidin jatkuvaa läsnäoloa niin silti hän ei tiedä mitään esimerkiksi neuvola-ajoista, ei päiväkodin jutuista eikä mistään tällaisesta, vaan kaikesta ns kartalla pysyminen ja kaikki seuraavaa tuntia pidemmälle ajalle menevä on naisen vastuulla suunnitella ja toteuttaa. Mies elää ikäänkuin vain siinä käsillä olevassa hetkessä ja reagoi asioihin sitämukaa kun niitä tapahtuu mutta ei jostain syystä kykene minkäänlaiseen ennakointiin tai etukäteen suunnitteluun.

Ja tämän pariskunnan tunnen sen verran hyvin, että voin käsi sydämellä sanoa että ongelma EI ole siinä, että miehen kädenjälki ei kelpaisi vaimolle, jos hän osoittaisi jotain aloitteellisuutta arjessa.

Voin allekirjoittaa tuot miehen kuvauksen. Itsellänikin on vaikeuksia muistaa ja keskittyä asioihin joista en niin itse ole kiinnostunut.

Niin miksipä mies olisi omasta kodistaan ja lapsistaan kiinnostunut puhumattakaan omien lasten ja vaimon hyvinvoinnista. Mies on loinen.

Vierailija
54/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin alistuvan naisen kanssa olleena pitkissä suhteissa, oli raikasta ja osittain raskasta tapailla tälläistä määräilevää Justiinaa, vaikka ihan oman mielipiteenikin omistan asioista. Alko kyllä mennä hermoon pidemmän päälle, kun alkoi määräillä ihan pikkuasioissa ja jankuttaa asiasta kunnes tein hänen mielikseen asian. Esimerkkinä vaikka juoda vettä shotin kanssa, kun hänkin vettä joi; ettei tule niin pahaa krapulaa. Rasittavaa kuunnella tuollasta määräilyä, vaikka muuten assertiiviisesta ja alistumattomasta luonteestaan tykkäsin, liika on liikaa.

Vierailija
55/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksipä mies olisi omasta kodistaan ja lapsistaan kiinnostunut puhumattakaan omien lasten ja vaimon hyvinvoinnista. Mies on loinen.

Taustalla voi olla tyytymistä naiseen johon ei juuri vetoa tuntenut tai sitten väärä mielikuva perhe-elämästä ja omien kykyjen ja viitseiäisyyden yliarviointi. Toisaalta miksi panostaa kun naiset pärjää nykyään varsin hyvin yksinkin lastensa kanssa ja talouden pyörittämisessä. Mies on tehtävänsä täyttänyt eli jatkamut sukua jonka jälkeen voi keskittyä itseä oikeasti kiinnostaviin asioihin kuten vaikka autojen rassaamiseen tai kalastukseen.

Vierailija
56/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen lause oli kyllä vähän paksua. Kyllä minä olen kuunnellut monestikkin ulkopuolisena kun nainen haukkuu miestään. Syystä tai ei, niin siihen en ota kantaa.

:D joo ihme läppää. Mulle on käytännössä joka nainen valittanut äijistään jossain vaiheessa, eivät todellakaan ole minään täydellisenä pitäneet ja aina kuulee vain sen mitä typerää se mies on taas tehnyt.

Vierailija
57/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset määräilevät naiset ovat hirveitä. En tajua miten ne miehet kestävät heitä. Ovat varmaan liian kilttejä, alistuvia tossun alla olevia lapasia. 

Mainio kielikuva: tossun alla oleva lapanen. Sellainen on isäskin.

Vierailija
58/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, puutiainen. Ratsastaa kyydissä vapaamatkustajana ja kuppaa verta. Aiheuttaa hermotaudin. Turpea ja liikuntakyvytön.

Vierailija
59/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu olis kiitollinen kyllä. Ja joka ukkohan haaveilee naisesta, joka tietää mitä tahtoo.

Vierailija
60/239 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa mielummin huolehtivainen nainen kuin määräilevä nainen. Siinä on iso ero, ja huolehtivaisesta naisesta on paljon enemmän iloa, ja myös hyötyä.

Määräilevistä feministeistä kannattaa pysyä kaukana.

Käsi ylös kuka elää sellaisen määräilevän Justiinan kanssa onnellisessa liitossa tai suhteessa.

Sinä etsit äitiä, et rakastettua. Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi