Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sopivaa vain yhtäkkiä katkaista kaikki yhteydenotto tuttuihin ihmisiin?

Vierailija
05.12.2022 |

Minulla on tällainen tapa kun jos joku tuttu ei ole enää kiinnostava, hävitän hänet elämästäni välittömästi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä, onko sopivaa? Olen tehnyt näin ja voin paremmin.

Vierailija
2/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi ihmetellä mistä syystä yhteydenpito loppui jos ei mitään syytä ollut. Koita sitten itse se ymmärtää kun sinulle tehdään samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi teki näin ja oli tosi inhottavasti tehty. Ei mitään selityksiä eikä mitään. En ymmärrä mitä tapahtui.

Vierailija
4/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin yhteydenpidon kaikkiin tuttuihin ja läheisiin masennuksen takia.

Ehkei kyse ole sinusta, laita viesti mitä kuuluu,miten voit.

Vierailija
5/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Olen ghoustannut kavereita ja työpaikkoja siksi, että alkoi kyrsiä ne.

Vierailija
6/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sinun asia. Jos tuntuu että tökii,miksi väkisin pitää kontaktia?

Vierailija
7/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi selitellä, ellei koe tarvetta selitellä.

Ei ainakaan ole laitonta eli ole rauhassa.

Jos joku ottaa herneen nenään, sitä enemmän voit onnitella itseäsi hyvästä päätöksestä irrottautua tuommoisesta ikävästä tyypistä.

Vierailija
8/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus etukäteen tietää kuka on hyvää tuttuainesta ja mikä taas ei ole kiinnostavaa. Ihmisillä voi olla voimakas vaikutus, joskus on hyvä ettei ole väärä hlö tutuissa. Energiat eivät silloin matchaa. Menet kohti omaa suuntaasi elämässä, toinen toiselle polulle. Kaikki löytävät oman. -Jos joku on köyhä tai yksinäinen, voi vaikka etäältä viedä jotain sinne, mitä tarvitsee. Mutta osalla on sukulainen elossa joka voi auttaa.

Vierailija
9/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Epäsopivaa siinä vaiheessa jos tahtoisit kaveerata välillä ja välillä olisi välit poikki.

Vierailija
10/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle yksi teki näin ja oli tosi inhottavasti tehty. Ei mitään selityksiä eikä mitään. En ymmärrä mitä tapahtui.

Totta. Mutta miten tuon jättämisen selittää toiselle? Soittaako lähtijä ja sanoo etten halua pitää yhteyttä koska toinen on hänen mielestä sitä ja tätä (vaikka itsekäs narsisti), tai ei nappaa tai väärin tehtyjä asioita liuta (joita luettelee). Eikö se voi suututtaa toisen? Sitten se jätetty räyhää? Tai jätetty roikkuu väkisin, itkee ja yrittää selvittää asioita. Miten asia kauniisti ilmaistaan ilman välikohtauksia, jos on lista asioita jotka vaivaavat jättävää. Vai lyhyt viesti, mitä.

Vierailija
11/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitte on niitäkin jotka kehtaa valittaa lopetetusta yhteydenpidosta vaikkeivät ite koskaan ees vastaa viesteihin jos nyt sattuisikin lähettämään. =/ 

Vierailija
12/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ei minulla ole ollut ainakaan tarvetta kadottaa ketään yhtäkkiä elämästäni ja en muista, että minun elämästäni olisi kukaan koskaan lähtenyt sillat takanaan polttaen. Kuulostaa siis jotenkin naurettavalta ja lapselliselta, että pistää tuosta noin kaikki yhteyset kiinni ja hautautua omiin nurkkiinsa.

Pelkäätkö tuttujasi? Oletko masentunut? Eikö sinulla ole selkärankaa sanoa asiasta mitään tai ilmaista asiaasi mitenkään?

Toisaalta luulen, että tuttujasi ei haittaa asia ollenkaan, vaan päinvastoin he huokaisevat helpotuksesta.

Vierailija
13/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin sopivaa.

Vierailija
14/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piditkö itse yhteyttä?

Vierailija
15/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta miten tuon jättämisen selittää toiselle? Soittaako lähtijä ja sanoo etten halua pitää yhteyttä koska toinen on hänen mielestä sitä ja tätä (vaikka itsekäs narsisti), tai ei nappaa tai väärin tehtyjä asioita liuta (joita luettelee). Eikö se voi suututtaa toisen? Sitten se jätetty räyhää? Tai jätetty roikkuu väkisin, itkee ja yrittää selvittää asioita. Miten asia kauniisti ilmaistaan ilman välikohtauksia, jos on lista asioita jotka vaivaavat jättävää. Vai lyhyt viesti, mitä.

Ohis, mutta no vähän outoa on, jos asiaa ei suostu millään tavoin edes hiukan avaamaan, varsinkaan jos takana on ollut hyvä ystävyys.

Tutut ovat tuttuja, sellaisia hyvänpäivän tuttuja, nutta ystävät ovat enemmän ja heidän kanssa odottaisi enemmän.

Ja sitten taas tämä tälläkin palstalla iänikuisesti viljelty narsistiksi haukkuminen. En usko, että jokaisella on ystäväpiirissään niin paljon narsistisuutta, kuin jotkut mammat niin höpöttävät. Keksikää joku toinen syy vihdoinkin.

Vierailija
16/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on saattanut tehdäkin minulle näin, mutta enpä ole edes huomannut kun en itse ole kysellyt perään enkä vaatinut keneltäkään mitään. Miksi kukaan olisi minulle selitystä velkaa?

Vierailija
17/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopivaa, inhottavaa toiselle. Yhteydenpidon voi antaa hiipua tai kertoa, ettei halua tai jaksa pitää yhteyttä.

Vierailija
18/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hieman outoa käytöstä ja kertoo varmaan jonkunlaisista sisäisistä ongelmista. Ei kestä kohdata ihmisiä tai sitä, että joku tulee liian läheiseksi. 

Vierailija
19/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa saa kadota jos haluaa. Poliisi voi sanoa lähimmäisille että kadonnut elossa, mutta paikka tietoja ei voi antaa.

Vierailija
20/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että tuttu. Se ei ole paljon, että on jonkun tuttu. Se on itse asiassa aika vähän. Tuttu on vähemmän kuin kaveri, tuttu on vain tuttu, ei mitään sen enempää.

Esimerkiksi bussikuski voi olla tuttu, koska hän on ollut muutaman kerran kuskina tai kaupan kassa voi olla tuttu, onhan hän ollut kaupassa töissä jonkun aikaa. Tuttu voi olla myös vaikka naapuri tai joku tällainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän