Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sopivaa vain yhtäkkiä katkaista kaikki yhteydenotto tuttuihin ihmisiin?

Vierailija
05.12.2022 |

Minulla on tällainen tapa kun jos joku tuttu ei ole enää kiinnostava, hävitän hänet elämästäni välittömästi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten kanssa ei ainakaan pidä jatkaa ystävyyttä jotka haluavat välillä loukata

Itsellä oli yksi tällainen ja nykyään entinen kaveri.

Vierailija
22/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin yhteydenpidon kaikkiin, jotka ottivat minuun yhteyttä vain, kun olivat jotain vailla. Nyt olen täysin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon katkonut lähes kaikki ihmissuhteeni.

Ei ehkä niinkään siksi, ettei toinen olisi kiinnostava. Toki olen kyllä yksin viihtyvää tyyppiä.

Enemmänkin se ehkä liittyy siihen, että opin jo lapsena jotenkin, että toiseen kiintyminen on haitallista.

Jos on kauhean kiintynyt johonkin, niin sehän sattuu jos toinen lähtee.

Äitini saattoi joskus uhkailla lähtemisellä.

Ala-asteella muutama tärkeä kaveri muutti pois. Sitten oli myös jotain hylkäämisen kokemuksia muissa tilanteissa.

Olin tosi lojaali kaveri ja se oli ikävä huomata, ettei kaikki kaverit kohtele samoin.

Persoonallisuus koki varmaan jonkilanlaisen muodonmuutoksen tuossa ala-asteen loppupuolella. En enää oikein huolinut ihmisiä lähelleni.

Vierailija
24/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vapaa tekemään niinkuin haluaa. Tosin onhan se kamalaa, jos meidän välillä on ollut jotakin hienoa ja kaunista ja toinen häipyykin mitään sanomatta.

Vierailija
25/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen ystäväni (tai sellaisena häntä ainakin pidin) lopetti puheluihini vastaamisen, ilman mitään selitystä. Myöhemmin sain häneen yhteyden prepaid-liittymälläni. Kyllä hän silloin vastasi, tuntemattomaan puhelinnumeroon, ja oli vähän yllättynyt. Se jäi siihen se yhteydenpito. Toivottavasti se ghostaajaämmä kokee itse joskus vastaavaa. Ja hän oli vielä hyvästä perheestä ja hyvin kasvatettu, kunnollinen ihminen. Ei se aina takaa käytöstapoja. 

Vierailija
26/26 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle yksi teki näin ja oli tosi inhottavasti tehty. Ei mitään selityksiä eikä mitään. En ymmärrä mitä tapahtui.

Totta. Mutta miten tuon jättämisen selittää toiselle? Soittaako lähtijä ja sanoo etten halua pitää yhteyttä koska toinen on hänen mielestä sitä ja tätä (vaikka itsekäs narsisti), tai ei nappaa tai väärin tehtyjä asioita liuta (joita luettelee). Eikö se voi suututtaa toisen? Sitten se jätetty räyhää? Tai jätetty roikkuu väkisin, itkee ja yrittää selvittää asioita. Miten asia kauniisti ilmaistaan ilman välikohtauksia, jos on lista asioita jotka vaivaavat jättävää. Vai lyhyt viesti, mitä.

No omassa tapauksessa esim se klassinen, että ei ehdi tavata, eikä sovita uutta aikaa, ei pidä osaltaan yhteyttä. Kyllä minä tuosta jo ymmärtäisin.

Jos tuon jälkeen jankuttaa, niin voi ghostata tai sanoa suoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi