Yritykseni helsingin keskustassa menestyy huonosti.
Olen satsannut joululahjoihin ja hyvään valikoimaan.
Liikkeessä pyörii paljon lähikirppiksen asiakkaita.
Saattavat ääneen kommentoida 59 euron tuotetta kalliiksi.
Mietin pitäisikö lopettaa..stressin takia.
Mutta pitäisi saada työkyvyttömyyseläke...stressin takia..
kukaan ei käy Helsingissä..tää on tämmöinen venäjän kupeessa oleva pikku kylä ilman nähtävyyksiä ja tapahtumia:(
Kommentit (37)
Näihin aikoihin kannattaa muuttaa koko valikoimaa selkeästi halvemmaksi. Luksuksesta pidetään nyt taukoa.
Voisiko ikävä ihminen poistua asiallisesta keskustelusta?
Mikä sinut oikein triggeröi minua vastaan? ap
Vierailija kirjoitti:
Näihin aikoihin kannattaa muuttaa koko valikoimaa selkeästi halvemmaksi. Luksuksesta pidetään nyt taukoa.
Määrittele halpa
Myyn vaatteita ja asusteita jotka kestävät vuosia.
Eivät ole luksusta..mutta kauniita ja kestäviä.
Laita hinnat esim:
Farkut
Talvitakki
maksimekko
neule
kiitos :) ap
Vieläkö ap myyt vaatteiden lisäksi juustoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt ettei teillä ole ehkä parkkipaikkoja?se näin maalaisena ärsyttää. Isoissa kaupungeissa on paljon liikkeitä,mutta ei niihin pääse,kun auton joutuu jättämään jonnekin tosi kauas. Miten olisi verkkokauppa?
Yli puolet helsinkiläisistä talouksista on autottomia eivätkä autollisetkaan käytä autoaan läheskään kaikkiin matkoihin.
onneksi suunta on kuitenkin oikea
https://aamuset.fi/artikkeli/5626367
"Autojen lukumäärän kasvu on jatkunut yhtäjaksoisesti vuodesta 2009 saakka. Kuluvan vuoden alussa Suomessa oli liikennekäytössä henkilöautoja 331 377 enemmän kuin vuoden 2010 alussa. Muutos on 12,5 prosenttia. Samassa ajassa Suomen väkiluku on kasvanut 198 172 ihmisellä. Muutos on 3,7 prosenttia. Tiedot selviävät Tilastokeskuksen ja Liikenne- ja viestintäviraston tilastoista.
Korona-aikana kasvu on kiihtynyt pääkaupunkiseudulla, Uudellamaalla ja kaikissa suurimmissa kasvukeskuksissa. Koronakriisi alkoi maaliskuussa 2020. Eniten autojen määrä on kasvanut Helsingissä."
Siinä teille vihreää siirtymää ja autotonta keskustaa :D ilmankos ketään ei näy sielläpäin
Yli puolet helsinkiläisistä talouksista on autottomia eivätkä autollisetkaan käytä autoaan läheskään kaikkiin matkoihin.
Aivan. Yli puolet helsinkiläisistä talouksista on tulonsiirtojen varassa maan kalleimmille alueille asutettua persaukista väkeä jolla ei ole sen paremmin autoa kuin ostovoimaa tehdä keskustan liikkeissä muuta kuin käydä pyyhkimässä jalkansa kynnysmattoon.
Kukaan ei toki saa lausua ääneen sitä tosiasiaa että se jäljellä oleva 40% jolla vielä on varaa maksaa oma elämisensä Helsingin hintaisessa paikassa ja jopa ostaa keskustan putiikeista jotain, liikkuu autolla ja äänestää lompakollaan verkkokauppojen sekä ostarien ilmaisten lämpimien parkkihallien puolesta.
no kaupassa istun nytkin.
en tiedä mikä saa jaksamaan..
Viikonloput ja juhlapyhänaatot pidettävä auki..tulipa kauppaa eli ei.
Miksi kukaan ei laita minulle niitä hinta esimerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt ettei teillä ole ehkä parkkipaikkoja?se näin maalaisena ärsyttää. Isoissa kaupungeissa on paljon liikkeitä,mutta ei niihin pääse,kun auton joutuu jättämään jonnekin tosi kauas. Miten olisi verkkokauppa?
Tarjoan palvelua ja mukavan kokemuksen.
Minulla oli verkkokauppa, yli puolet tuotteista palautettiin.
Olisin myynyt ne liikkeestä sinä aikana kun ne seikkaili maailmalla.
En myy isoja kaapuja ja teepaitoja, vaikka minulla on 3XL koon asiakkaita.
Tähän sen verran, että palvelusta maksamaan haluavien määrä lienee vähentynyt. Nelikymppisistä taitaa aika harva olla käynyt pankissa maksamassa laskujaan tai nostamassa tiskiltä rahaa. Stä nuoremmista tuskin kukaan. Lähes kaikki asiointi hoidetaan netissä. Kauppoihin on tullut itsepalvelukassoja. Suurinta osaa suomalaisista taitaa lähinnä ärsyttää, jos esim vaatekaupassa myyjä tulee kyselemään jotain. Ihmiset haluavat kierrellä ja katsella ja osaavat kyllä kysyä myyjältä, jos heillä on myyjälle jotain kysymyksiä. Toki edelleenkin on maksukykyisiä asiakkaita, jotka maksavat kielellään myös palvelusta. Heitä vaan ei taida olla riittävästi, jotta kauppasi menestyisi.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän sen verran, että palvelusta maksamaan haluavien määrä lienee vähentynyt. Nelikymppisistä taitaa aika harva olla käynyt pankissa maksamassa laskujaan tai nostamassa tiskiltä rahaa. Stä nuoremmista tuskin kukaan. Lähes kaikki asiointi hoidetaan netissä. Kauppoihin on tullut itsepalvelukassoja. Suurinta osaa suomalaisista taitaa lähinnä ärsyttää, jos esim vaatekaupassa myyjä tulee kyselemään jotain. Ihmiset haluavat kierrellä ja katsella ja osaavat kyllä kysyä myyjältä, jos heillä on myyjälle jotain kysymyksiä. Toki edelleenkin on maksukykyisiä asiakkaita, jotka maksavat kielellään myös palvelusta. Heitä vaan ei taida olla riittävästi, jotta kauppasi menestyisi.
Siis mielellään eikä kielellään :D
Vierailija kirjoitti:
En ole rikas.ap
Pitää kuitenkin olla massia jos Stadin keskustassa liike.
Lopeta liike. Irtisanot vuokrasopimuksen ja myyt kamat netissä. Tai siirryt Rediin, Tripla alkaa jo täyttyä. Itiksessäkin voi olla liiketilaa.
Kansa ostaa netistä tai pyörii ostarilla. Helsingin keskustassa menestyy ehkä hotellit ja ravintolat. Muuten kauppa käy ostareilla.
Ei kivijalkamyymälät menesty enää. Laita putiikki kiinni ja ala Only Fans -sisällöntuottajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että köyhä ostaisi vaikka pihakiviä..kunhan saisi edullisesti ja saisi pyöriä jossain?
Oletko jakanut ämpäreitä? Niillähän ihmiset saa ostoksille.
Asenteessasi on vika. Helsinki ei ole pikkukylä. Millä nimellä mahdatkaan kutsua muita paikkakuntia Suomessa?
Trolli taidat olla, niin väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että tunnustit. Maalaiset tosiaan ovat laiskoja löllyköitä, joiden pitää aina päästä autolla oven eteen, koska eivät jaksa sataa metriä kävellä.
Onko liike oikeassa paikassa? Meinaan jos liikkeessä pyörii vain lähikirppiksen asiakkaita, jotka pitää liikkeesi hintoja korkeina. Kuka ja millainen on se oma kohdeasiakkaasi? Ja ennenkaikkea liikkuuko kyseiset henkilöt alueella?