Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini-ikäinen tytär saa aivan järkyttäviä viestejä somessa yli 3x vanhemmilta miehiltä :(

Mariannnea
05.12.2022 |

Tyttö tykkää käyttää somea ja laittaa sinne kuvia, videoita yms. Haaveilee, että voisi yhdistää somea työhönsä nuorena aikuisena ja olen häntä siihen kannustanut koska ajattelen siinä olevan hyvää tulevaisuuden potentiaalia. Ongelma on aikuiset miehet jotka lähettävät 13-14vuotiaalle aivan järkyttävää materiaalia.

Suoria seksiehdotuksia, sukuelimenkuvia, vihjailevia kysymyksiä, tarjotaan rahaa tai tarjoudutaan ostamaan vaatteita, alkoholia meikkejä yms "palveluksia" vastaan. Tuntuu olevan laidasta laitaan 30-45v miehiä erilaisista sosiaaliluokista. Noita on siis niin järkyttävä määrä, että voisin olla joka viikko rustaamassa rikosilmoituksia. Nyt oli ihan perheellinen normaalin oloinen somen perusteella perheellinen mies tarjoutunut maksamaan siitä et ostaa tytölle pikkuhousut ja kengät, että tyttö käyttäis niitä ja luovuttais käytettynä takasin miehelle. Kuka keksii tommosta ja miksi ne haluaa, että lapset osallistuu tuohon?

Olen sanonut tytölle että ottaa kaikki talteen ja blokkailee, mutta ymmärränet ei hänkään jaksaisi jatkuvasti asian parissa painiskella vaan haluis antaa olla vaan ja blokkailla.

Kommentit (2375)

Vierailija
1501/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävää, ettei tämä "mi es vi ha"-tyyppi kerro kuinka hänen läheiset miehet reagoivat noihin häneen kohdistuneihin ahdisteluihin. Vastaus antaisi erilaisen näkökulman tähän keskusteluun.

Rehellisesti sanottuna en usko että sinua kiinnostaa, haluat vain huudattaa.

Hyppään taas pois karsinasta ja keskityn oleelliseen.

Nähään minuutin päästä!

Vierailija
1502/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 7-vuotiaana kohtasin ensimmäisen itsensäpaljastajan. 13-vuotiaana serkkuni lääppi minua. Isäpuoleni aloitti rintojeni kommentoinnin ja koskettelun samaan aikaan, muut miespuoliset sukulaiset ja hänen kaverinsa olivat köörissä mukana.

Nuorena naisena minulle huudeltiin tarjouksia hinnasta. Yritettiin raiskata kahdesti 16-18 vuotiaana

(selvisin vain tuurilla).

24-vuotiaana työnantaja lupasi minulle asunnon jos suostun ryhmäseksiin.

Tämän maan vaikuttajapersoonat ovat ehdottaneet seksiä vastineeksi parempia työtilaisuuksia vastaan. Voisin kertoa nimetkin, mutta en kerro. Vielä. 

Miettikää miehet vähän.

Serkkutyttö halusi harjotella jotain mitä oli nähnyt äitinsä tekevän kun olin 6

Itsensäpaljastaja (nainen) kun olin 9 

Äidin ystävätär kosketteli mökillä ikävuodet 12-15

Täti juotti humalaan kun olin 17 ja olisi opettanut mistä naiset nauttivat.

Työnantaja ei ole tehnyt mitään, mutta työpaikalla on useampi kuin yksi nainen ahdistellut.

Miettikää naiset vähän.

Äitisi ei sitten suojellut sinua? Mikset tehnyt rikosilmoitusta? Miksei äitisi tehnyt? Taisit kuitenkin vähän herutella lähipiirin naisille. Oliko pakko ottaa päihteitä alaikäisenä?

Tässä näette etteivät naiset ole sen kummempia kuin miehet.

Eivät tekojensa puolesta, eivätkä empatian.

Nuohan ovat kovin valideja kysymyksiä, eikö niin, ainakin tämän ketjun perusteella? Vastaa sinäkin nyt niihin.

Ei, en kysyisi noita kysymyksiä naispuoliselta uhrilta.

Se että olet valmis kysymään niitä mieheltä osoittaa miesvihasi.

Noita kysymyksiä on tämä ketju täynnä 😂.

Ei minun toimestani, ja mikäli oikein näen, nuo kysymykset on todettu asiattomaksi uhrin syyllistämiseksi.

Silti naurat miehelle ja esität ne samat kysymykset.

Missä isäsi oli? Mitä enosi teki? Suuttuiko setäsi? Raivostuiko veljesi?

Noihin kysymyksiin olisi hyvä saada vastaus 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 7-vuotiaana kohtasin ensimmäisen itsensäpaljastajan. 13-vuotiaana serkkuni lääppi minua. Isäpuoleni aloitti rintojeni kommentoinnin ja koskettelun samaan aikaan, muut miespuoliset sukulaiset ja hänen kaverinsa olivat köörissä mukana.

Nuorena naisena minulle huudeltiin tarjouksia hinnasta. Yritettiin raiskata kahdesti 16-18 vuotiaana

Tämän maan vaikuttajapersoonat ovat ehdottaneet seksiä vastineeksi parempia työtilaisuuksia vastaan. Voisin kertoa nimetkin, mutta en kerro. Vielä. 

Miettikää miehet vähän.

Työnantaja ei ole tehnyt mitään, mutta työpaikalla on useampi kuin yksi nainen ahdistellut.

Miettikää naiset vähän.

Äitisi ei sitten suojellut sinua? Mikset tehnyt rikosilmoitusta? Miksei äitisi tehnyt? Taisit kuitenkin vähän herutella lähipiirin naisille. Oliko pakko ottaa päihteitä alaikäisenä?

Nuohan ovat kovin valideja kysymyksiä, eikö niin, ainakin tämän ketjun perusteella? Vastaa sinäkin nyt niihin.

Ei minun toimestani, ja mikäli oikein näen, nuo kysymykset on todettu asiattomaksi uhrin syyllistämiseksi.

Varmaan sanoivat, että jäbällä kävi mäihä. Sehän se miesten ymmärrys seksuaalisesta ahdistelusta ja väkivallasta on.

#miesvihanäkyväksi

Toivon todellakin , että tämä naisiin kohdistuva miesten viha tulee näkyväksi. Kiitos panostuksestasi.

Antaa kyllä oikein ahkerasti boostia tälle "miesvihalle" :D No, ainakin yhä useampi näkee miten pelle hän on ja miksi on ihan ok olla vähintään varautunut miesten suhteen.

Minkä ikäiset miehet tulisi tappaa?

Jaa, sulla kuulostaisi olevan siitä näkemys. Mikä se on? Itellä ei ole tullut mieleen tuollainen skenaario.

Olisiko 12 hyvä ikä?

Vierailija
1504/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se lupailee lähtevänsä, mutta eiköhän 10min sisään ala uhriutumisennälkä kasvaa ja on pakko tulla ketjuun, missä on "vain miesvihaa" XD Ihme luuserihyypiö

Vierailija
1505/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehistä ei ole suojelemaan lapsia, niin en kyllä todella näe heille kovin kummoista käyttöä tai tarvetta.

Vierailija
1506/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävää, ettei tämä "mi es vi ha"-tyyppi kerro kuinka hänen läheiset miehet reagoivat noihin häneen kohdistuneihin ahdisteluihin. Vastaus antaisi erilaisen näkökulman tähän keskusteluun.

Kertoiko nainen kuinka hänen läheiset reagoivat? En huomannut.

Onko sekin sinusta hämmästyttävää?

Ai ei? Mielenkiintoista.

Ei hänen tarvitse kertoa. Olen itse kokenut tuon kaiken naisena. Samoin kaikki läheiseni naiset. Olen lukenut ja kuullut tuhansia ja tuhansia naisten kokemuksia.

Miesten en ole. Siksi olisi ainutlaatuisen tärkeää saada meidän kuulla miehen kokemus ja kuinka miehen läheiset miehet reagoivat.

Vierailija
1507/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa tämä on miehenä, kun naiset ei ole tuollaisia kiimaisia juntteja mutta miehistä 1% on ja saavat sitten sen 99% näyttämään pahoilta myös. 1% ei ole paljoa, mutta 100.000 miehestä se on kuitenkin 1000 pervoa aktiivista miestä jotka eivät voi hillitä itseään vaan pilaavat nuorten tyttöjen somen ehdotuksillaan.

Osa on varmaan joidenkin täällä olevien naisten aviomiehiä ja lasten isiä vieläpä, koska voivat olla ihan karismaattisia ja hyvin toimeentulevia, vaikka aivoissa on paha musta aukko jota piilottelevat.

Tottakai anonymiteetti antaa tilaisuuden pahoille puolille nousta esiin, toivottavasti näiden miesten nimien ja naamojen julkaisu netissä yleistyisi niin se julkinen häpeä on ainoa mikä hillitsisi heitä. Pahuus pysyisi kuitenkin vain piilossa, se olisi yhä siellä... puhukaa lastenne kanssa ja seuratkaa mitä he tekevät.

Ensimmäinen järkevän ja hienon miehen kommentti koko ketjussa. Yli 1500 kommenttia tätä ennen. Suurin osa länkytystä #miesvihaa-tyypiltä. Voi jumalauta.

Vierailija
1508/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää miehet vähän.

Miettikää naiset vähän.

Varmaan sanoivat, että jäbällä kävi mäihä. Sehän se miesten ymmärrys seksuaalisesta ahdistelusta ja väkivallasta on.

#miesvihanäkyväksi

Toivon todellakin , että tämä naisiin kohdistuva miesten viha tulee näkyväksi. Kiitos panostuksestasi.

Antaa kyllä oikein ahkerasti boostia tälle "miesvihalle" :D No, ainakin yhä useampi näkee miten pelle hän on ja miksi on ihan ok olla vähintään varautunut miesten suhteen.

Minkä ikäiset miehet tulisi tappaa?

Jaa, sulla kuulostaisi olevan siitä näkemys. Mikä se on? Itellä ei ole tullut mieleen tuollainen skenaario.

Olisiko 12 hyvä ikä?

Olisiko sinusta, kun tällainen skenaario on mielessäsi?

Vierailija
1509/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 13v on parasta!

Missä on hastagmiesvihaa kommentteineen tähän postaukseen.?

Loistaa poissaolollaan.

Olen laittamassa ruokaa, palaan pian!

Sopivasti poissa koneelta aina, kun tulee pedarikamaa tai naisvihaa. Ei tunnu ne haittaavan tyyppiä yhtään.

Vierailija
1510/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei? Mielenkiintoista.

Ei hänen tarvitse kertoa. Olen itse kokenut tuon kaiken naisena. Samoin kaikki läheiseni naiset. Olen lukenut ja kuullut tuhansia ja tuhansia naisten kokemuksia.

Miesten en ole. Siksi olisi ainutlaatuisen tärkeää saada meidän kuulla miehen kokemus ja kuinka miehen läheiset miehet reagoivat.

Näistä oli joskus ketju tâällä. Miesten kokemukset oli sitä, että joku kouri yökerhossa ja se ei haitannut yhtään 🙄.

Vierailija
1511/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää miehet vähän.

Miettikää naiset vähän.

Noihin kysymyksiin olisi hyvä saada vastaus 🤔

Tämä. Herää epäilys, ettei hän ole saanut miehiltä mitään tukea tai apua. Se selittääkin tuota raivoa, jota hän kohdistaa täällä fyysisesti heikompiin.

Vierailija
1512/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei? Mielenkiintoista.

Minä olen tuo. En voinut puhua kenellekään, koska hävetti. Tunsin itseni syylliseksi, vaikka en ymmärtänyt miksi. Miksi se oli oikein, että keski-ikäiset miehet lääppivät minua, kun olin 13? Kerro sinä. Kerro toki.

Vierailija
1513/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehistä ei ole suojelemaan lapsia, niin en kyllä todella näe heille kovin kummoista käyttöä tai tarvetta.

Kyllä minä keksin lapsille monenlaista käyttöä, vaikka miehistä ei ole suojelemaan heitä.

Terveisin Wille

Vierailija
1514/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ja tytöille kysymys;

Jos kyseessä on selvästi mies- tai poikavoittoinen sivusto, jossa ollaan anonyymeinä, jätättekö kertomatta sukupuolenne/ yritätettö piilottaa tai annatte ymmärtää olevanne esimerkiksi miehiä? Miksi? Onko teidät opetettu siihen vai säästyykö sillä ahdistelulta tai utelulta?

Miehille ja pojille samat kysymykset - oletteko täällä esimerkiksi nimimerkeillä tai kommenteilla, joista käy selvästi ilmi sukupuolenne vai jätättekö kertomatta, piilotatteko tai annatteko ymmärtää olevanne naisia? Miten sitten toimittekin, niin miksi?

Vierailija
1515/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei? Mielenkiintoista.

Minä olen tuo. En voinut puhua kenellekään, koska hävetti. Tunsin itseni syylliseksi, vaikka en ymmärtänyt miksi. Miksi se oli oikein, että keski-ikäiset miehet lääppivät minua, kun olin 13? Kerro sinä. Kerro toki.

Olen ollut samassa kelkassa. Se häpeän ja syyllisyyden tunne on outo. Mistä se tulee, niin pienillekin lapsille? Minäkin häpesin itseäni. Ja säälin pahantekijääni. Säälin häntä! Miksi? Aivan outoa. Halusin kai miellyttää enkä tuottaa kenellekään pahaa mieltä. Aivan sairasta. En kertonut kenellekään kuin vasta aikuisena. Ja minulla oli hyvät, ihanat, rakastavat vanhemmat. Silti.

Vierailija
1516/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miesviha tyyppi 'lähtee' palstalta, tulee paikalle Wille tai tyyppi, jonka mielestä 12 vuotiaita on kiva panna kun ne on niiiin tiukkoja. Sattumaako?

Vierailija
1517/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on selvästi mies- tai poikavoittoinen sivusto, jossa ollaan anonyymeinä, jätättekö kertomatta sukupuolenne/ yritätettö piilottaa tai annatte ymmärtää olevanne esimerkiksi miehiä? Miksi? Onko teidät opetettu siihen vai säästyykö sillä ahdistelulta tai utelulta?

Miehille ja pojille samat kysymykset - oletteko täällä esimerkiksi nimimerkeillä tai kommenteilla, joista käy selvästi ilmi sukupuolenne vai jätättekö kertomatta, piilotatteko tai annatteko ymmärtää olevanne naisia? Miten sitten toimittekin, niin miksi?

Nainen vastaa:

Jos yksilöin itseni nimimerkillä, se on sukupuoleton ja annan ihmisten rauhassa olettaa sukupuoleni. En vastaa kysymyksiin sukupuolestani. Kaveripiirissä opittua. Sillä säästyy dickpiceiltä ja muulta ahdistelulta. Varsinkaan kansainvälisillä sivuilla ei oikein voi muuta tai tili muuttuu nopeasti käyttökelvottomaksi.

Vierailija
1518/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä keksin lapsille monenlaista käyttöä, vaikka miehistä ei ole suojelemaan heitä.

Terveisin Wille

#poliisinnettivinkki

Vierailija
1519/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen vastaa:

Jos yksilöin itseni nimimerkillä, se on sukupuoleton ja annan ihmisten rauhassa olettaa sukupuoleni. En vastaa kysymyksiin sukupuolestani. Kaveripiirissä opittua. Sillä säästyy dickpiceiltä ja muulta ahdistelulta. Varsinkaan kansainvälisillä sivuilla ei oikein voi muuta tai tili muuttuu nopeasti käyttökelvottomaksi.

Kuulostaa kyllä rasittavalta. Netti on täynnä seuranhakupalstoja ja pokea yms., miksi se ei näille pipipäille riitä? Treffipalstat ovat samanlaista kuonaa täynnä.

Vierailija
1520/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei? Mielenkiintoista.

Olen ollut samassa kelkassa. Se häpeän ja syyllisyyden tunne on outo. Mistä se tulee, niin pienillekin lapsille? Minäkin häpesin itseäni. Ja säälin pahantekijääni. Säälin häntä! Miksi? Aivan outoa. Halusin kai miellyttää enkä tuottaa kenellekään pahaa mieltä. Aivan sairasta. En kertonut kenellekään kuin vasta aikuisena. Ja minulla oli hyvät, ihanat, rakastavat vanhemmat. Silti.

Tätä ne pedot käyttävät hyväkseen. Häpeää. Tästä on pakko puhua isoon ääneen. Häpesin kun olin 16 ja 30+ näytti minulle pornofilmejä. MIKSI MINÄ HÄPESIN?