Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olimme mieheni kanssa eroamassa ja mies tapaili toista naista, miten päästä yli?

Vierailija
04.12.2022 |

Tiedän ettei mies ole tehnyt sinänsä mitään väärää eikä minun "kuuluisi" tuntea näin kuin tunnen, mutta en voi mitään tunteilleni. Toivoisin siis ymmärrystä sen sijaan että minulle vastataan vain että tunteeni ovat täysin aiheettomia ja "oma vika".

Asuimme siis mieheni kanssa yhdessä, mutta meillä meni niin huonosti että otin itse eron puheeksi ja sanoin että olisi parempi että mies muuttaa pois (olin asunut asunnossa ennen yksin, joten koin, että se oli enemmän minun). Rakastin miestä, mutta tilanne oli päässyt siihen pisteeseen että kaikki kommunikointimme oli lähinnä riitelyä ja koin, ettei miestä kiinnostanut ollenkaan hyvinvointini. Huonoa vaihetta jatkui yli puoli vuotta ja jossain vaiheessa minulle selvisi, että mies oli tapaillut useamman kuukauden ajan toista naista yhä luonani asuessaan ja menin täysin rikki asiasta. Tiedän että kyse ei ollut suoranaisesti pettämisestä enkä tosiaan sinänsä syytä miestä, mutta aivoni kokivat sen silti pettämisenä koska olin yhä mieheen rakastunut, hän asui luonani ja meillä oli seksiäkin välillä.

Juttu eteni niin että tuo tapailunainen pisti heidän juttunsa poikki, mies muutti pois varmaankin koska koki syyllisyyttä tuon toisen naisen paljastumisesta ja olemme jatkaneet miehen kanssa tapailua erillään asuen. Meillä on mennyt nyt paremmin, olemme puhuneet paljon ongelmistamme ja mies on ollut taas välittävä, joskin vähän etäinen minua kohtaan. Ainoa ongelma vain on, että en pääse millään yli tuosta tapailunaisesta. Hän tulee mieleeni päivittäin, näen hänestä ja miehestäni unia, kun olemme mieheni kanssa lähekkäin niin mietin usein miten hän oli tuon toisen naisen kanssa kun meillä meni huonosti ja surin tilannettamme enkä olisi todellakaan itse kyennyt olemaan kenenkään toisen kanssa.

Osaako kukaan samaistua tilanteeseeni? Auttaako tähän vain se kuuluisa aika ja minun täytyy vain odottaa, että aivoni alkavat luottaa että mies haluaa olla minun kanssani ja unohtavat tuon toisen naisen? Jos jollain on ollut samankaltainen tilanne niin olisi kiva kuulla muiden tarinoita ja miten muilla on mennyt.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kommentteja odotellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme