Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olimme mieheni kanssa eroamassa ja mies tapaili toista naista, miten päästä yli?

Vierailija
04.12.2022 |

Tiedän ettei mies ole tehnyt sinänsä mitään väärää eikä minun "kuuluisi" tuntea näin kuin tunnen, mutta en voi mitään tunteilleni. Toivoisin siis ymmärrystä sen sijaan että minulle vastataan vain että tunteeni ovat täysin aiheettomia ja "oma vika".

Asuimme siis mieheni kanssa yhdessä, mutta meillä meni niin huonosti että otin itse eron puheeksi ja sanoin että olisi parempi että mies muuttaa pois (olin asunut asunnossa ennen yksin, joten koin, että se oli enemmän minun). Rakastin miestä, mutta tilanne oli päässyt siihen pisteeseen että kaikki kommunikointimme oli lähinnä riitelyä ja koin, ettei miestä kiinnostanut ollenkaan hyvinvointini. Huonoa vaihetta jatkui yli puoli vuotta ja jossain vaiheessa minulle selvisi, että mies oli tapaillut useamman kuukauden ajan toista naista yhä luonani asuessaan ja menin täysin rikki asiasta. Tiedän että kyse ei ollut suoranaisesti pettämisestä enkä tosiaan sinänsä syytä miestä, mutta aivoni kokivat sen silti pettämisenä koska olin yhä mieheen rakastunut, hän asui luonani ja meillä oli seksiäkin välillä.

Juttu eteni niin että tuo tapailunainen pisti heidän juttunsa poikki, mies muutti pois varmaankin koska koki syyllisyyttä tuon toisen naisen paljastumisesta ja olemme jatkaneet miehen kanssa tapailua erillään asuen. Meillä on mennyt nyt paremmin, olemme puhuneet paljon ongelmistamme ja mies on ollut taas välittävä, joskin vähän etäinen minua kohtaan. Ainoa ongelma vain on, että en pääse millään yli tuosta tapailunaisesta. Hän tulee mieleeni päivittäin, näen hänestä ja miehestäni unia, kun olemme mieheni kanssa lähekkäin niin mietin usein miten hän oli tuon toisen naisen kanssa kun meillä meni huonosti ja surin tilannettamme enkä olisi todellakaan itse kyennyt olemaan kenenkään toisen kanssa.

Osaako kukaan samaistua tilanteeseeni? Auttaako tähän vain se kuuluisa aika ja minun täytyy vain odottaa, että aivoni alkavat luottaa että mies haluaa olla minun kanssani ja unohtavat tuon toisen naisen? Jos jollain on ollut samankaltainen tilanne niin olisi kiva kuulla muiden tarinoita ja miten muilla on mennyt.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon auttaa se että ottaa itseään niskasta kiinni, heivaa miehen elämästään (kokonaan, ei mitään kahvitteluja, viestittelyjä tai seksiä enää kertaakaan sen kanssa) ja etsii uuden paremman miehen. Lisäksi sinun itsetunnossa on paljon parantamisen varaa, voisit miettiä keinoja miten parantaa sitä.

Kokemusta on p*skoista suhteista aivan tarpeeksi joo.

Vierailija
2/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä perusteella tuo ei ollut pettämistä miehen taholta? Pani toista naista kun olitte vielä avoliitossa?

Sinulla on täysi oikeus tunteisiisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päästä yli 🤣🤣

Vierailija
4/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii...

Vierailija
5/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airalle nimipäivä onnittelut

Vierailija
6/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis 🍾🍷🍷🍷🍷

Vierailija
7/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte eroamassa, ette siis eronneet...

Vierailija
8/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ULI ULI mee nukkumaan

Vierailija
9/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lisää tarinoita vielä kaipailisit. Eikös tuossa ollut tarinaa jo ihan tarpeeksi tälle kertaa?

Vierailija
10/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millä perusteella tuo ei ollut pettämistä miehen taholta? Pani toista naista kun olitte vielä avoliitossa?

Mies koki että olimme eronneet ja asuimme vain kämppiksinä, joten hänen mielestään hän ei pettänyt. Olin siis itsekin todella kylmä miestä kohtaan eli mitään läheisyyttä tai sellaista meillä ei juurikaan ollut, ei tilanteesta voi pelkästään miestä syyttää.

Enkä ymmärrä miksei huonosta vaiheesta voisi päästä yli, meillä meni kuitenkin monta vuotta hyvin ennen kuin alkoi mennä huonosti ja uskon, että mieskin rakasti minua, en ole varma rakastaako tällä hetkellä mutta kuulemma haluaa yrittää kanssani.

AP

Vierailija
11/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maasturilla? Tai ihan sedanilla.

Vierailija
12/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies koki että olimme eronneet ja asuimme vain kämppiksinä, joten hänen mielestään hän ei pettänyt. Olin siis itsekin todella kylmä miestä kohtaan eli mitään läheisyyttä tai sellaista meillä ei juurikaan ollut, ei tilanteesta voi pelkästään miestä syyttää.

Enkä ymmärrä miksei huonosta vaiheesta voisi päästä yli, meillä meni kuitenkin monta vuotta hyvin ennen kuin alkoi mennä huonosti ja uskon, että mieskin rakasti minua, en ole varma rakastaako tällä hetkellä mutta kuulemma haluaa yrittää kanssani.

AP

- aikaisemmin sanoit että teillä oli välillä kuitenkin seksiä. Miehestäkö on luonnollista paneskella kämppiksen kanssa. Ja samalla pettää sitä tapailunaista ellei kertonut tälle tilanteesta?

- altistiko mies sinut seksin välityksellä tarttuville taudeille tietämättäsi?

- siis mies palasi sinun seuraasi sen jälkeen kun toinen nainen dumppasi miehen

- mies edelleen etäinen eli onko seurassasi kunnes löytää paremman.

Minä ymmärrän hyvin ettei suhde tunnu sinusta oikein hyvältä.

Vierailija
13/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa

Vierailija
14/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap kerro meille nyt edes joku hyvä puoli miehestä miksi sinun kannattaa jatkaa tuon kanssa yhdessä? Jos mies kokee ettei tehnyt edes mitään väärää kun paneskeli välillä sinua vaikka oli pannut muitakin eikä kertonut tästä sinulle ja antanut mahdollisuutta päättää otatko riskin taudeista. Jos ette käyttäneet kortsua miehesi kanssa niin sinun kannattaisi käydä sukupuolitaudit testauttamassa.

Minusta miehesi petti jos ei kertonut sinulle suhteesta ja pani kuitenkin välillä. Ja ilmeisesti mies ei vieläkään tunnusta että olisi käyttäytynyt moraalisesti huonosti?

Mistä muuten riitelitte ennen eroa? Rahasta, kotitöistä? Onko ne ongelmat ratkaistu vai oletko antanut periksi ja teet kuten mies haluaa ja siksi riidat loppuivat?

Mitä jos olisit hetken yksin ja opettelisit arvostamaan itseäsi. Ja sitten etsisit miehen joka arvostaa sinua?

Vierailija
15/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maasturilla? Tai ihan sedanilla.

lol

Vierailija
16/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se teinirakkaus voi olla, ikään katsomatta.

Vierailija
17/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuo mies oman hyvinvointisi tähden.

Vierailija
18/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mies koki, ja miehen mielestä. Miten sinä koit ja mitä mieltä sinä olit?

Okei, tilanteet on joskus epäselviä ja ihmissuhteissa on paljon harmaata aluetta. Mutta ei se mitään hyvää miehestä kerro, että heti jos on jotain ongelmaa hän loikkaa ensi töikseen jonkun toisen kanssa sänkyyn. 

Vierailija
19/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä stoori ei mistään.

Vierailija
20/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis pääset yli sillä, että lopetat suhteen ja toivon tuohon mieheen, suret surusi ja sitten etsit seuraavan. Muu on kärsimyksen pitkittämistä. 

P.S. Tutustu narsistin toimintatapoihin. Jos sana narsisti kammostuttaa, voit aina korvata sen sanalla toksinen. Youtube on täynnä hyvää materiaalia. Nuo tyypit on kaikki valettu samasta muotista eikä niiden suhteen ole mitään toivoa paitsi toksinen optimismi, joka lyö ehjäksi rakastajaa ja anteeksiantajaa korville. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi