Kirjoja lukevat miehet ovat kiinnostavia!
Kommentit (155)
Käykö jos lukee paljon Aku Ankan taskukirjoja? Ja muuten lukee internettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH!
Naiset haluaa, että miehet lukisi kirjoja. Antakaa minun nauraa! xD
Jos mies lukee mangaa, niin se ei kelpaa suominaisille. Ja pahimmat tapaukset väittävät, että mangat ei ole kirjoja.
M27
Luetko sinä oikeasti lähes kolmekymppisenä setämiehenä mangaa? 😳
Palstanainen omassa elemetissään; haukkumassa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH!
Jos mies lukee mangaa, niin se ei kelpaa suominaisille. Ja pahimmat tapaukset väittävät, että mangat ei ole kirjoja.
M27
Aistin katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH!
M27
Jaoin tämän Twitterissä. #incelnainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH!
M27
Ja tuon ikäinen nainen on siis paskaa? Selvä. N31
Palstalla ei tunnu olevan kirjoja lukevia miehiä. Onneksi niitä löytyy täältä oikeasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH!
M27
Palstanainen omassa elemetissään; haukkumassa miehiä.
Ihan kuin tuossa aikaisemmin olisi haukuttu myös naisia. Opettele lukemaan. Ihmeellisen katkera topicci.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka, viina ja villit naiset. Mitä muuta voi tosimies edes haluta?
Olet hyvin kasvatettu luterilainen suomalainen mies:
Who does not love wine, wife & song, will be a fool for his lifelong!» kirjoitti Lutherin Martti aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
heti kun miehesi aloittaa lukemisen, menet nalkuttamaan imuroinnista, lattianpesusta, tiskeistä, pyykeistä, talvirenkaidenvaihdosta, joulusiivouksesta, lahjojen hankinnasta, pihalla leikkivistä oravista ym kaikesta mahdollisesta
Mies kylläkin ehtii lukea vain illalla sängyssä, ennen unen tuloa.
Ja lomilla.
Hän käy lasten kanssa säännöllisesti kirjastossa ja samalla lainaa itselleenkin aina pari,,kolme kirjaa ja tekniikan lehtiä
Hän saa myös aina isänpäivä ja joululahjaksi kirjan.
Pitää poliittisista-ja historiallisista muistelmista. Ja ajankohtaisia asioita käsittelevistä kirjoista.
Voi lukea kahta kirjaa yhtäaikaa, vuorotellen.
Aina on hänen yöpöydällään kaksi kirjaa kesken.
Ei häiritse koskaan, milloinkaan hänen lukemisensa perhe-elämää.
Eikä minunukaan lukemiseni.
Itse saatan useamminkin dekkarin kuukaudessa, sekä lukemalla, mutta pääasiassa äänikirjoina, puuhailun sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla ei tunnu olevan kirjoja lukevia miehiä. Onneksi niitä löytyy täältä oikeasta elämästä.
Just sanoin lukevani kirjoja (mangaa). M27
Suomiakat ei myönnä, että mangat ovat kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ilmoittautuu, eikä kukaan ole minua elävästäkään elämästä löytänyt, joten lukevista miehistä kiinnostuneet naiset ovat samaa luokkaa kuin "katson TV:stä vain luontodokumentteja," eli ihmisiä, jotka haluavat näyttää muitten silmissä paremmalta kuin ovatkaan. Niin juu, minä kyllä katson luontodokumentteja mielelläni, mutta myös paljon muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH!
M27
Ja tuon ikäinen nainen on siis paskaa? Selvä. N31
Naisen parasta ennen päiväys ylittyy, kun nainen täyttää 30. M27
Lukisit oikeita kirjoja, oppisit samalla kirjoittamaan oikein. Sarjakuvia lukemalla ei näköjään kehity.
Lukeva mies on pokaali naisen satushyllyn ylimmällä tasolla. Heti kasvissyönnin vieressä, mutta kiiltävämpi.
Vierailija kirjoitti:
Mangaa lukevat miehet tulisi hakata sairaalakuntoon. N43
väkivaltaiset naiset pakkohoitoon
Vierailija kirjoitti:
Kunhan lukee monipuolisesti ja ennakkoluulottomasti kaikkea, varsinkin kaunokirjallisuutta, eikä pelkkää äärioikeistolaista propagandaa.
Onneksi se ei ole poissuljettu. Hyllyssä nyt Jordan Petersonia lukua odottamassa ;)
Miksi palstamiehet suutahtavat siitä, että lukevat miehet ovat kiinnostavia? Eihän se ole keneltäkään pois. Ihmeellistä negatiivisuutta positiivisessa ketjussa.