Kirjoja lukevat miehet ovat kiinnostavia!
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarjoat sellaiselle miehelle?
Vakavissani kysyn. Harva nainen nimittäin tuo mitään lisäarvoa sellaisen miehen elämään joka ei tarvitse kodinhoitajaa.
Kysytkö tosissasi?
Lukutaitoa siellä ei ainakaan taida löytyä
Onko sinulla yhtään ystävää? Eihän ystävistäkään etsitä hyötyä itselle.
Eli nainen haluaa sellaisen miehen ystäväksi.
Kiitos vastauksesta, naispuolisia ystäviä tosiaan löytyy.
Kyllä minä pidän omaa puolisoani ystävänäni. Vaikea kuvitella, millainen suhde puolisoon olisi, jos en pitäisi häntä ystävänä. Pelkkä panosuhde ei riitä minulle.
Panosuhde... tarjoat siis miehelle omasta mielestäsi ystävyyden päälle lähinnä reikää johon voi tyydyttää tarpeensa.
Sinulla on näköjään päässä jotain vikaa, kun et ymmärrä mitään ihmissuhteista.
Kysyinkin mitä tarjoat miehelle. Vastausta ei tunnu löytyvän, pelkästään solvauksia.
Kertoo ehkä samalla miksi et löydä kiinnostavaa miestä jolle kelpaisit.
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen lukeminen on maailman tylsin asia. Pientä tekstiä tihrustaa monta sataa sivua, on siinäkin harrastus.
Mutta mieti mitä uusia näkökulmia se avaa! Helposti tulee oivaltaneeksi uusia asioita. Itse olen kiinnostunut esimerkiksi historiaan liittyvistä kirjoista ja niiden kautta oppii ihan valtavasti. Kaunokirjallisuutta lukiessa taas on ihana eläytyä niiden kirjojen maailmoihin, jolloin kaikki muu häviää mielestä. Se rentouttaa. Ymmärrän kyllä ettei kaikki pidä lukemista, eikä tarvitsekaan tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavissani kysyn. Harva nainen nimittäin tuo mitään lisäarvoa sellaisen miehen elämään joka ei tarvitse kodinhoitajaa.
Kirjoja lukeva mies yleensä osaa arvostaa naisessa myös hänen älyään eikä todellakaan etsi vain kodinhoitajaa.
Eli mies näyttää jossain piireissä paremmalta kun hänellä on älykäs naisystävä?
Haittaako jos lukeva mies tekee myös vaativaa työtä eikä ole huolehtimassa naisen oikuista?
Tässä ketjussa on nyt todella väärällä jalalla noussut miesoletettu kiukuttelemassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tosissasi?
Kyllä minä pidän omaa puolisoani ystävänäni. Vaikea kuvitella, millainen suhde puolisoon olisi, jos en pitäisi häntä ystävänä. Pelkkä panosuhde ei riitä minulle.
Panosuhde... tarjoat siis miehelle omasta mielestäsi ystävyyden päälle lähinnä reikää johon voi tyydyttää tarpeensa.
Kysyinkin mitä tarjoat miehelle. Vastausta ei tunnu löytyvän, pelkästään solvauksia.
Never argue with stupid people. they will drag you down to their level and beat you with experience.
Käytännössä kaikki, ehkä vaikeasti lukihäiriöisiä lukuunottamatta, lukevat.
Missä ap:n raja kulkee? Riittääkö viisi kirjaa vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on nyt todella väärällä jalalla noussut miesoletettu kiukuttelemassa :D
Niin, miesoletettu ei nyt vastaa sitä harlekiinista luettua kuvaa hyvästä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heti kun miehesi aloittaa lukemisen, menet nalkuttamaan imuroinnista, lattianpesusta, tiskeistä, pyykeistä, talvirenkaidenvaihdosta, joulusiivouksesta, lahjojen hankinnasta, pihalla leikkivistä oravista ym kaikesta mahdollisesta
Sellaisiakin miehiä on, jotka tiskaavat ja imuroivat täysin vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisesti ja ehtivät silti lukea. Ajatella!
onhan niitä, mutta sitten valitsit kuitenkin jännemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen lukeminen on maailman tylsin asia. Pientä tekstiä tihrustaa monta sataa sivua, on siinäkin harrastus.
Mutta mieti mitä uusia näkökulmia se avaa! Helposti tulee oivaltaneeksi uusia asioita. Itse olen kiinnostunut esimerkiksi historiaan liittyvistä kirjoista ja niiden kautta oppii ihan valtavasti. Kaunokirjallisuutta lukiessa taas on ihana eläytyä niiden kirjojen maailmoihin, jolloin kaikki muu häviää mielestä. Se rentouttaa. Ymmärrän kyllä ettei kaikki pidä lukemista, eikä tarvitsekaan tykätä.
Niin kirjoja lukemalla pääsee itse rakentamaan päässään ihmiset, ympäristöt jne toisin kuin leffoissa ja sarjoissa missä ne on "valmiiksi pureskeltu"
Tarvitaan yksi aivolohko lisää hahmottamiseen ja ymmärtämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoja lukeva mies yleensä osaa arvostaa naisessa myös hänen älyään eikä todellakaan etsi vain kodinhoitajaa.
Haittaako jos lukeva mies tekee myös vaativaa työtä eikä ole huolehtimassa naisen oikuista?
Olen eri, mutta ei haittaa, jos miehellä on kohtuudella omistautumista työasioille, sillä itsellänikin on aika suuri tarve omalle ajalle, enkä hae yhteisasumista. Jos työt vievät kaiken ajan, on tietysti aiheellista miettiä, onko oikeasti aikaa ihmissuhteelle, ne kun eivät pysy yllä itsekseen. Otathan huomioon, että moni mies haluaa myös oikeasti viettää aikaa ja vaihtaa ajatuksia kumppaninsa kanssa. Tuohon tarpeeseen fiksu nainen vastaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on lukenut koko ikänsä. Lukee niin kaunokirjallisuutta kuin faktaakin ja hänestä kyllä huomaa loistavasti lukemisen hyvät vaikutukset. Paitsi, että lukeminen lisää yleissivistystä, se lisää myös tutkitusti empatiaa ja sitä kyllä veljestäni löytyy.
Lukemisen ansiosta olen tullut siihen tulokseen että eläimet ovat viattomia ja ansaitsevat empatiaa.
Ihmiset... ei niinkään.
Veljeni on kasvissyöjä eläinoikeussyistä, mutta varmasti lukemisenkin ansiosta hän ei tee ihmisten kohdalla yhtä mustavalkoista jakoa kuin sinä tunnut tekevän.
Niin, lukenut veljesi varmasti ymmärtää sinua paremmin että ihmiset tosiaan ovat yksilöitä mielipiteiden suhteen, mutta isossa massassa yksilöillä ei ole merkitystä vaan virus on virus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta ei haittaa, jos miehellä on kohtuudella omistautumista työasioille, sillä itsellänikin on aika suuri tarve omalle ajalle, enkä hae yhteisasumista. Jos työt vievät kaiken ajan, on tietysti aiheellista miettiä, onko oikeasti aikaa ihmissuhteelle, ne kun eivät pysy yllä itsekseen. Otathan huomioon, että moni mies haluaa myös oikeasti viettää aikaa ja vaihtaa ajatuksia kumppaninsa kanssa. Tuohon tarpeeseen fiksu nainen vastaa hyvin.
Mielenkiintoista. Ystävyyssuhteet kuitenkin ovat ihmissuhteita. Parisuhde on asia erikseen.
Vaihdan ajatuksia vertaisteni kanssa, en kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heti kun miehesi aloittaa lukemisen, menet nalkuttamaan imuroinnista, lattianpesusta, tiskeistä, pyykeistä, talvirenkaidenvaihdosta, joulusiivouksesta, lahjojen hankinnasta, pihalla leikkivistä oravista ym kaikesta mahdollisesta
Sellaisiakin miehiä on, jotka tiskaavat ja imuroivat täysin vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisesti ja ehtivät silti lukea. Ajatella!
onhan niitä, mutta sitten valitsit kuitenkin jännemmän
Olipas nyt rumasti sanottu. Eihän lukeva, tiskaava ja imuroiva mies tarkoita tylsää ja halutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tosissasi?
Never argue with stupid people. they will drag you down to their level and beat you with experience.
Naisten kanssa keskustellessa huomaa usein myös pelaavansa pulushakkia tai painivansa sian (emakko) kanssa.
Ihan ohis, mutta luulisin verkosta löytyvän sellaisiakin keskustelualustoja, joilla naisia on vähemmän kuin täällä.
Lukeminen ei todellakaan kannata aina. Esimerkiksi tämän ketjun kiukuttelijamiehen epätoivoisten provoilujen lukeminen on täysin ajanhukkaa. Sivuutetaan ne ja keskustellaan muuten mielenkiintoisesta aiheesta.
Harmi, että miehet lukevat niin vähän. Tuntemistani miehestä ne kaikista älykkäimmät, hauskimmat ja mielenkiintoisimmat ovat olleet aina niitä, jotka myös lukevat paljon.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä kaikki, ehkä vaikeasti lukihäiriöisiä lukuunottamatta, lukevat.
Missä ap:n raja kulkee? Riittääkö viisi kirjaa vuodessa?
Hyvä kysymys. Viisi kirjaa on ihan hyvin. Kaikkein mieluisin tilanne olisi ehkä, jos se lukeminen olisi osa arkea. Riittäisi keskusteltavaa niistä kirjoista. Tosin, jos arki on kiireistä, ei lukemiselle välttämättä jää aikaa niin paljoa.
Ap
Itse olen intohimoinen lukija ja luen tosi paljon.
Luen paljon mm. sotahistoriaa, Norjan miehityksen aikaa on tullut kahlattua paljon läpi, sekä kaunokirjallisena, muistelmina että historiankirjoina. (Asun Norjassa).
Suomen historiaa varhaishistoriasta Suomen asutuksesta melkein nykyaikaan olen lukenut, Samoin Suomen osuutta sodassa. Saksan tapahtumat samoin Venäjän ja Neuvostoliiton on tuttuja. Omasa kirjahyllyssä monta opusta ja kirjastosta lainaan paljon.
Olen lukenut Rooman keisari Neron elämänkerran sekä muutaman antiikin ajan Roomaa käsitteleviä kirjoja. Sitten taas kevyempää ihan romaaneja kuluu paljon. Paljon muuta,Tässä jotain.
Itselläni on se etu että pystyn lukemaan suomen, ruotsin sekä norjankielisiä kirjoja, kaikkia ei ole suomennettu varsinkaan Norjaa käsitteleviä.
Olen siis nainen, ja arvostan erittäin paljon miestä joka lukee, Samoista aiheista ei tarvitse olla kiinnostunut kunhan yleissivistystä löytyy jotta keskusteluanaihetta löytyy.
Lukemisen lisäksi harrastan patikointia ja yleensä luonnossa liikkumista. Käyn pohjoisessa vaeltamassa tundra-alueella missä on uskomattoman hienoa kulkea. Kilometrejä kertyy huomaamatta.
Minulla on aina ollut koiria, rakastan eläimiä. Olen utelias elämälle ja haluan oppia aina uutta.
Teen käsitöitä ja viihdyn hiljaisuudessa omassa kodissa yksin. Minulla on ystäviä, käyn vakituisessa työssä.
En juo enkä polta. Olen varmasti painajaismaisen tylsä valtaosalle miehistä ja mikään treffi-ilmoitus tämä ei olekaan. Kunhan kommentoin "lukeva mies" osuuteen aloituksessa. Olen sinkku ja viihdyn elämässäni. Elämää on tullut nähtyä ja "muutakin on kierretty kuin tahkoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Ystävyyssuhteet kuitenkin ovat ihmissuhteita. Parisuhde on asia erikseen.
Parisuhde ei ole ihmissuhde eikä suhde vertaiseen? Olet eläimiin kallellaan? Eihän se taida laitonta olla, muttei nyt kovin ihanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanisi ei ole ihmissuhde eikä edes vertaisesi? Erikoinen asenne parisuhteeseen. Tuolla tavoin ei sitoudu yhtään kehenkään, mutta et sitä ilmeisesti edes halua.