Kirjoja lukevat miehet ovat kiinnostavia!
Kommentit (155)
parisuhteessa kuitenkaan et antaisi maata sohvalla ja lukea.
Kunnes paljastuu, että miehen kirjahyllystä löytyy Taisteluni tms. "vihakirjallisuutta"
Vierailija kirjoitti:
Kunhan lukevat oikeanlaisia kirjoja, eikö niin?
No, ei mulla mitään tietynlaisia kirjoja ole mielessä. Itsekin luen kirjoja ihan laidasta laitaan, eikä sillä miehellä tarvitse olla samanlainen maku.
Ap
Samaa mieltä. Kirjoja lukevat miehet ovat parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi opusta työn alla: Boden-Powell "Muistoja upseerivuosiltani" ja Albert Speer "Diktaattorin työkaluna".
Saanko nyt naisia ja paljonkin sitten?
Vierailija kirjoitti:
Miksen antaisi? Makaanhan itsekin.
Kunhan lukee monipuolisesti ja ennakkoluulottomasti kaikkea, varsinkin kaunokirjallisuutta, eikä pelkkää äärioikeistolaista propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnes paljastuu, että miehen kirjahyllystä löytyy Taisteluni tms. "vihakirjallisuutta"
Tai selkämyksessä näkyy tämmöinen fontti merkkinä mieslapsikirjallisuudesta
https://www.risingshadow.fi/libdb-images/book-415/fahrenheit-451-ray-br…
Minulla on kirjoja lukeva mies. Olin aikoinaan hyvin ihastunut, kun seikka valkeni minulle.
Mitä tarjoat sellaiselle miehelle?
Vakavissani kysyn. Harva nainen nimittäin tuo mitään lisäarvoa sellaisen miehen elämään joka ei tarvitse kodinhoitajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen antaisi? Makaanhan itsekin.
Voisin tulla makaamaan sun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vakavissani kysyn. Harva nainen nimittäin tuo mitään lisäarvoa sellaisen miehen elämään joka ei tarvitse kodinhoitajaa.
Kysytkö tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tosissasi?
Lukutaitoa siellä ei ainakaan taida löytyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi opusta työn alla: Boden-Powell "Muistoja upseerivuosiltani" ja Albert Speer "Diktaattorin työkaluna".
Saanko nyt naisia ja paljonkin sitten?
Olen nainen ja lukenut sekä Speerin Diktaattorin työkaluna että Taisteluni. Olin yhdessä vaiheessa todella kiinnostunut WW2 ajan sotahistoriasta ja silloin luin aihetta käsitteleviä teoksia laidasta laitaan.
Eihän se, että lukee jonkun teoksen tarkoita sitä, että ihannoisi välttämättä sen sanomaa. Sehän lukemisen hienous onkin, se mahdollistaa monenlaisten eri näkökantojen tutkimisen ja ymmärtämisen, vaikkei samoja asioita allekirjoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tosissasi?
Onko sinulla yhtään ystävää? Eihän ystävistäkään etsitä hyötyä itselle.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen profiili luotu lukevasta miehestä. No, lukeva mies on tietenkin eri mies, kuin av:lle kirjoittava mies.
Joo kirjoja lukeva mies on kiinnostava kaverina ja keskustelukumppanina. Vällyjen väliin otetaan testokarju, joka ei jaksa lukea edes ravintolan ruokalistaa loppuun.
Mun edellinen tapailukumppani sopis sulle. Siellä oli seksikirja pöydällä levällään kun saavuin mestoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tosissasi?
Onko sinulla yhtään ystävää? Eihän ystävistäkään etsitä hyötyä itselle.
Eli nainen haluaa sellaisen miehen ystäväksi.
Kiitos vastauksesta, naispuolisia ystäviä tosiaan löytyy.