Lue keskustelun säännöt.
Kärsiikö lapset kun joudun aina ostamaan halvinta ruokaa..
09.11.2006 |
Halpoja makkaralenkkejä, lihapullia ym. eineksiä. Perunaa ja makaronia syödään sitten niiden kanssa. Aamuisin ja iltaisin puuroa ja joskus ostan hedelmiä. Leivät teen itse. Ei vaan ole rahaa laittaa ruokaan niin paljon, yh ja opiskelen.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
... Ihan perusruokaa, mitä sitten ostaisit jos sinulla ' olisi rahaa'
???