Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsiikö lapset kun joudun aina ostamaan halvinta ruokaa..

Vierailija
09.11.2006 |

Halpoja makkaralenkkejä, lihapullia ym. eineksiä. Perunaa ja makaronia syödään sitten niiden kanssa. Aamuisin ja iltaisin puuroa ja joskus ostan hedelmiä. Leivät teen itse. Ei vaan ole rahaa laittaa ruokaan niin paljon, yh ja opiskelen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ihan perusruokaa, mitä sitten ostaisit jos sinulla ' olisi rahaa'

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi