Täytyy taas kerran ylistää suomalaista sosiaalitukijärjestelmää
Menetin hampaani nuorena aikuisena huumeiden kanssa melskatessa. Sossu maksoi implantit suuhun ja nyt on hymy kuin filmitähdellä. Näin ulosottovelkaisena ex-hulttiona olisin nyt täysin hampaaton ilman kunnan sosiaaliapua.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tekarit käy mainiosti hampaattomalle
Sossu ei maksa edes yhden hampaan implanttia.
Tietäisitpä miten karvasuiden legot laitettiin kuntoon.
Puhuttiin jopa 7000-8000 euron remonteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksitty juttu. Sossu ei maksa implantteja vaan tekohampaat. Eikä niitäkään kokonaan ellei ole täysin holhottavana.
Oletko kuullut, että joku vanha tuttu on saanut uudet hampaat? Sit piti tulla tekemään Provo aloitus. Tekohampaat ovat aika tärkeitä. Ja ne vanhat hampaat p ottaa pois, koska huonoista hampaista aiheutuu koko ajan tulehduksia yms . Tulee siis halvemmaksi vetää huonot hampaat pois ja antaa tekohampaat tilalle. Ilman hampaita on vaikea elää tässä yhteiskunnassa. Kerro minulle kuka esim antaisi töitä hampaattomalle? Ja kerro minulle mikä sinun ratkaisu asiaan olisi?Jokainen maksaa omat hampaansa.
Just sanoin, että halvemmaksi tulee maksaa ne tekohampaat. Muuten ongelmat siirtyy muun terveydenhuollon puolelle.
Ilman hampaita leuat surkastyu yms ja se ei ole ainoastaan kauneuso helma.
Vierailija kirjoitti:
Kelapummi kirjoitti:
Näin se on. Sossusta saa melkein mihin vaan rahaa. minäkin sain uuden läppärin joka maksoi 400 euroa. Asun myös ilmaiseksi kelan rahoilla ja saan melkein 600 euroa joka kuukausi rahaa ruokaan ja lomamatkoihin. Pitää vaan säästää mutta helposti onnistuu säästämään.
Itselleni Kela maksaa tt-tuen.
Ap
Minä sain halvan auton lapsien kuljettamista varten. Se ei kylläkään ollut läpihuutojuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tasan tarkkaan.
Tää on oikeesti hyvä juttu tää toimeentulotuki. Muuten nää veivikaulat olis varkaissa joka yö ja päivälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksitty juttu. Sossu ei maksa implantteja vaan tekohampaat. Eikä niitäkään kokonaan ellei ole täysin holhottavana.
Oletko kuullut, että joku vanha tuttu on saanut uudet hampaat? Sit piti tulla tekemään Provo aloitus. Tekohampaat ovat aika tärkeitä. Ja ne vanhat hampaat p ottaa pois, koska huonoista hampaista aiheutuu koko ajan tulehduksia yms . Tulee siis halvemmaksi vetää huonot hampaat pois ja antaa tekohampaat tilalle. Ilman hampaita on vaikea elää tässä yhteiskunnassa. Kerro minulle kuka esim antaisi töitä hampaattomalle? Ja kerro minulle mikä sinun ratkaisu asiaan olisi?Jokainen maksaa omat hampaansa.
Just sanoin, että halvemmaksi tulee maksaa ne tekohampaat. Muuten ongelmat siirtyy muun terveydenhuollon puolelle.
Ilman hampaita leuat surkastyu yms ja se ei ole ainoastaan kauneuso helma.
Uusia tekohampaita ei tarvitse antaa. Käytettyjä vapautuu koko ajan. Kierrätys on ekologista.
Toimeentulotuki ei maksa hammasimplantteja.tekohampaisiin voi saada avustusta jos on terveydelliset perusteet ,miksi taas kirjoitus toimeentulotuesta? Asiat on käsitelty satoja kertoja lyhyessä ajassa eikä kenelläkään pitäisi olla mitään epäselvyyttä.samat henkilöt kirjoittelevat ja vastaavat jatkuvasti .vaalit tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma hammaskalusto maksoi tietääkseni vielä tuotakin enemmän. Toki implantit istutettiin suuhuni nukutuksessa mikä on ymmärtääkseni kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden koko proteesin hinta on 600-1000€. Ylä- ja alaproteesit 1000-1700€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma hammaskalusto maksoi tietääkseni vielä tuotakin enemmän. Toki implantit istutettiin suuhuni nukutuksessa mikä on ymmärtääkseni kallista.
Ja Sossu maksoi?
Miten olette joutuneet tuohon jamaan? Toivottavasti jatkossa menee paremmin. Vielä säälittävämpiä ovat ne, jotka kadehtivat jotain sossun maksamia tekohampaita. Teilläkin varmaan asiat tosi huonosti. Parempaa jatkoa teillekin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut, että joku vanha tuttu on saanut uudet hampaat? Sit piti tulla tekemään Provo aloitus. Tekohampaat ovat aika tärkeitä. Ja ne vanhat hampaat p ottaa pois, koska huonoista hampaista aiheutuu koko ajan tulehduksia yms . Tulee siis halvemmaksi vetää huonot hampaat pois ja antaa tekohampaat tilalle. Ilman hampaita on vaikea elää tässä yhteiskunnassa. Kerro minulle kuka esim antaisi töitä hampaattomalle? Ja kerro minulle mikä sinun ratkaisu asiaan olisi?
Kyllä Kela maksaa. Ainakin minulle. Kaikki takahampaani ylhäältä ja alhaalta jouduttiin poistamaan kurkkusyöpähoitojen vuoksi (siis ne otettiin jo ennen varuilta pois). Rahaa olisi laitatuttaa ne itsekin mutta kun maksetaan niin miksi ei?
Polkupyörän korjauksiin ei anneta centtiäkään avustusta eikä kalusteisiin,ainoastaan käytettyihin huonekaluihin voi saada pienen avustuksen ja se on todella pieni se summa.kysymyksessä täytyy olla henkilö joka muuttaa ensimmäisen kerran omaan asuntoon taikka henkilö jolla ei ole yhtään huonekalua avioeron tms takia eikä ole realisoitavaa omaisuutta.turha vääntää.vaalit tulossa?
Eihän näille mitään makseta, kunhan provosoivat, että piisaa juttua. Suomalaisesta kateudesta sitä heittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Sossu maksoi?
Maksusitoumus oli yksityiselle eli itse en maksanu yhtään laskua
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvaiset miehet eivät maksaneet itse mitään.
Kuulin että joskus aiemmin implantteja tehtiin julkisenkin puolen hammaslääkäreissä. Miksiköhän tämä jätettiin yksityisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Sossu maksoi?
Maksusitoumus oli yksityiselle eli itse en maksanu yhtään laskua
Ap
Tämäkin meni väärin. Maksusittomuksia saa yksityiselle tietyin perustein. Niitä e saa sellaiset joilla on iso remontti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut, että joku vanha tuttu on saanut uudet hampaat? Sit piti tulla tekemään Provo aloitus. Tekohampaat ovat aika tärkeitä. Ja ne vanhat hampaat p ottaa pois, koska huonoista hampaista aiheutuu koko ajan tulehduksia yms . Tulee siis halvemmaksi vetää huonot hampaat pois ja antaa tekohampaat tilalle. Ilman hampaita on vaikea elää tässä yhteiskunnassa. Kerro minulle kuka esim antaisi töitä hampaattomalle? Ja kerro minulle mikä sinun ratkaisu asiaan olisi?Kyllä Kela maksaa. Ainakin minulle. Kaikki takahampaani ylhäältä ja alhaalta jouduttiin poistamaan kurkkusyöpähoitojen vuoksi (siis ne otettiin jo ennen varuilta pois). Rahaa olisi laitatuttaa ne itsekin mutta kun maksetaan niin miksi ei?
Maksaa ne rintasyövän jälkeiset implantit ja peruukin. Kuuluu syövän hoitoon.