Miten joku pystyy viettämään koko päivän sisätiloissa ilman, että käy kävely- tai juoksulenkillä ulkoilemassa?
Ja vielä valtaosan ajasta viettää istuen? Eikö tule inhottavan tuhnuinen olo ja kehopositiivinen ulkonäkö? XD
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkään en ole käynyt ulkona.Huomenna käyn vain kaupassa ostamassa olutta.
Ja sitten lauantaina taas kauppaan ostamaan olutta.
Tänään ostin kaupasta ruokakermaa, kurpitsoja, kirpparilta neuleen ja uuden hiusvärin Sokokselta.
Eipä enää nykyään tee mieli muuta tehdä, kuin olla sisällä. JOS asuisin Helsingissä, ei ongelmia varmasti olisi.
Eiköhän sielläkin osattaisi laittaa Vantaalaiset narsistit ruotuun (kuten ennenkin).
Tiedän esimerkiksi sellaisia ihmisiä jotka ei käy kuin kaupassa ostamassa usein ainoana ostoksena kaljaa monta tölkkiä ja tilaa joka päivä pizzan.
Vierailija kirjoitti:
On pakko.
Ai että tehdä mulle tätä mielisairasta paskaa?
Ettikään kuulkaa itsellenne rumempi Ja tyhmempi pilkankohde ja uhri.
Vai mikä helkkarin miljardööri teille tästäkin maksaa?
Helposti, viimeksi käynyt ulkona sunnuntaina kun kävin ruokakaupassa. Teen etätöitä, olen hoikka nainen, ikää 33 vuotias, olen myös introvertti jolla todennäköisesti myös asperger.
En pysty. Ajatus ei kulje, jos en käy ulkona. Olen huomattavasti fiksumpi kävelylenkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En pysty. Ajatus ei kulje, jos en käy ulkona. Olen huomattavasti fiksumpi kävelylenkin jälkeen.
Umpinarsku on luullut olevansa "exäni".
Kun on mukamas sama kutsumanimi.
Pari päivää sisätiloissa menee, jos ulkona on koiranilma. Sitten on pakko päästä tuulettamaan aivoja.
Hyvin pystyn. Muuta kysyttävää?