Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

62v - työkkäri kutsuu

N62
01.12.2022 |

Just joo... työllistymissuunnielmaa tehdään ja paikanpäälle patistetaan...

Kommentit (351)

Vierailija
341/351 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko saada yhtä aikaa osittaista vanhuuseläkettä ja siihen päälle työttömyyskorvauksia, jos hakee töitä eli työmarkkinoiden osittain käytettävissä?

Vierailija
342/351 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät jätä rauhaa,loppuun asti kiusaavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/351 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori työtön kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisivat kohdistaa tämän vainon nuoriin. Tämä touhu on aivan sairas ja rahaa vaikuttaa löytyvän tähän, vaikka ei löydy tärkeimpiin asioihin.

Tsemppejä ap!

Miksi nuoria pitäisi vainota? Oletko ikävainoaja?

Ketään ei tule vainota, mutta kyllä 25 vuotiaan työkyky on ihan toista luokkaa kun 40v vanhemman ihmisen, näin yleisesti ottaen.

Meillä kuuskymppisillä  jää se kännykkä kotiin  koska on tarkoitus tehdä töitä?

Vierailija
344/351 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voiko saada yhtä aikaa osittaista vanhuuseläkettä ja siihen päälle työttömyyskorvauksia, jos hakee töitä eli työmarkkinoiden osittain käytettävissä?

Voi saada.

Vierailija
345/351 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ove + ansiosidonnainen ok, jos hakee kokoaikaista työtä.

N62

Osa-aikatyön hausta en tiedä

Vierailija
346/351 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
347/351 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58 ja osa-aikatyössä. Kävin taas päivittämässä työnhaun eli enemmän tunteja nykyisessä työssä (mikä epätodennäköistä) tai 1 kokoaikainen paikka haettava 3 kk:n aikana. Onneksi eivät painostaneet video esittelyyn. Tiedän, että videosta tulisi kaamea.

Vierailija
348/351 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaihteeksi kuntapuolella tässä myllytyksessä. Viimeksi työllistymissuunnitelma päivitettiin netissä ja puhelimitse. En tiedä, ryhtyvätkö nyt vaatimaan, että pitäisi mennä paikan päälle jonnekin lässyttämään siitä, en tiedä minne.

58 v.

Olen saman ikäinen ja osa-aikatyössä. Tässä kaupungissa kaikki kutsutaan työkkäriin paikan päälle haastatteluun tekstiviestillä. Haastattelussa tehdään suunnitelma.

Vierailija
349/351 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ehdotettiin CV:n tarkastusta tekoälyllä? Onko kokemuksia?

Vierailija
350/351 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani 70 v. meni juuri töihin 10 kk sopparilla € 4000 kk. Mukava lisä eläkkeen päälle.

Paljonkos menee veroihin tostakin ja aika surkea kk. palkka 400 euroa.

Vierailija
351/351 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mun ystävä työllistyi vuotta vanhempana. Aloitti palkattomasta harjoittelusta ja vakuutti työnantajan, nyt on töissä 67-vuotiaana, eikä ole köyhä eikä kipee.

Läheskään kaikki eivät ole niin hyväkuntoisia siinä iässä. Turha yleistää. Sitten on hemmetin iso ero jos kyseessä on esim sekä fyysisesti että psyykkisesti raskaasta työstä esim. hoitotyö, tai jostain istumatyöstä koneen edessä!

Jännä kuitenkin että enemmän hoitajat käy tekemässä eläkkeen lisää kuin istumatyöläiset. Moni on kaupanalallakin eläkeikäisenä vielä töissä, sopii mennä toimistotyöntekijän kylmähuoneeseen nostelemaan maitokoreja, epäilen ettei onnistu.

Jännää ettei istumaduunareita tuon ikäisinä enää suostuta palkkaamaan. Itse olen 60-vuotias työtön, ns. istumatyötä tehnyt, kroppa ja pää pelaa yhä ja työhaluja olisi. En kelpaa minnekään.

Istuminen muuten on tutkitusti rasittavaa. Minäkin vielä töissä ollessani osan päivää seisoin pöydän ääressä, se on selälle parempi vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi