62v - työkkäri kutsuu
Just joo... työllistymissuunnielmaa tehdään ja paikanpäälle patistetaan...
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Eihän eläkeikää voi yhä vaan nostaa, ei kai nuoriso kovinkaan hyväkuntoista ja tuskin pitkäikäistäkään enää...
Samaa miettinyt. Vaikka 100v määrä lisääntyy, tuskin työkyky paranee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän eläkeikää voi yhä vaan nostaa, ei kai nuoriso kovinkaan hyväkuntoista ja tuskin pitkäikäistäkään enää...
Mikähän on eläkeikä tänä vuonna syntyville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla mitään eläkejärjestelmää sitten enää. Luulen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mun ystävä työllistyi vuotta vanhempana. Aloitti palkattomasta harjoittelusta ja vakuutti työnantajan, nyt on töissä 67-vuotiaana, eikä ole köyhä eikä kipee.
Aina löytyy näitä ääriharvinaisia tapauksia. Ei ole realismia useimmille. Päätökset pitäisi tehdä keskiarvokansalaisen tilanteen perusteella eikä odotella kaikista jotain mustia joutsenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mun ystävä työllistyi vuotta vanhempana. Aloitti palkattomasta harjoittelusta ja vakuutti työnantajan, nyt on töissä 67-vuotiaana, eikä ole köyhä eikä kipee.
Aina löytyy näitä ääriharvinaisia tapauksia. Ei ole realismia useimmille. Päätökset pitäisi tehdä keskiarvokansalaisen tilanteen perusteella eikä odotella kaikista jotain mustia joutsenia.
Totta tämäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tämäkin
Kyllä vaan
Voi olla miltei mahdoton luoda tasapuolinen systeemi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tämäkin
Kyllä vaan
Voi olla miltei mahdoton luoda tasapuolinen systeemi
Pitäis olla vaihtoehtoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80v
85v
Olen 62v, 4 hakua/ kk. Te soittaa kerran kuukaudessa. Eläke 64,5v.
Katselin lähiseudun yrityksiä sillä silmällä, että avoimen haun laittaisin. Kahdessa aukesi juuri paikka. Taikaa??? Asun siis maalla, eikä töitä juuri ole. Peukkuja!
Vierailija kirjoitti:
Olen 62v, 4 hakua/ kk. Te soittaa kerran kuukaudessa. Eläke 64,5v.
Katselin lähiseudun yrityksiä sillä silmällä, että avoimen haun laittaisin. Kahdessa aukesi juuri paikka. Taikaa??? Asun siis maalla, eikä töitä juuri ole. Peukkuja!
Kolmas ennalta katsomani paikka aukesi. Tosin nää kaikki on kesätyöpaikkoja, osa toukokuun vaan
Te-täti soittaa tiistaina. Mielenkiinnolla odotan
Ap
Te soitti. No mitäs kuuluu, ootko hakenu paikkoja. Joo 2. No sitten 2 jäljellä tässä kuussa. Koita nyt päästä töihin...
Vierailija kirjoitti:
Te soitti. No mitäs kuuluu, ootko hakenu paikkoja. Joo 2. No sitten 2 jäljellä tässä kuussa. Koita nyt päästä töihin...
Tää oli siis ap
Vierailija kirjoitti:
Jukka Summanen tehtailee työhakemuksia, vaikka ei halua saada töitä – "Naurettavaa pelleilyä"
Työttömänä vuodesta 2018 ollut Jukka Summanen lähetti työnhakuvelvollisuuden takia hakemuksen, jossa hän ilmoitti suoraan, ettei edes pyri saamaan hakemaansa työpaikkaa.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009253749.html
Yksi mies hakee liki kaikkiin huippuvirkoihin Suomessa – Kuka on mystinen Peter Marks?
Peter Marks on osallistunut viimeksi kuluneen vuoden aikana kymmeniin ja kymmeniin hakuihin. Kuka on tämä mies, josta on saatavilla kovin vähän tietoa?
Mies oli ennen eri nimellä. Kyseessä on melkolailla sekopää kaveri. Ylilaudalla tuli yli 1000 viestiä ketjuun, jossa kyseltiin tätä samaa asiaa. Näistä suurin osa oli tämän sekopään laittamia kuvia. En tiedä miten on onnistunut pääsemään Tullille määräaikaiseksi tarkastajaksi. Toki perus tullitarkastajat ei aseita onneksi saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun 61v keskivertokansalainen ei ole työtön ja sairas, niin miksi maailma pitäisi muokata hänen mukaansa? Tunnen monta 65v työelämässä täysillä olevaa, joilla eläkeikä olisi jo koittanut, mutta kun työttömät ei suostu tulemaan töihin (väärä paikka, työaika, esimies, ala, mikä nyt milloinkin) niin he jatkavat hyvillä mielin. Samaan aikaan 35 v ikäiset juuri ja juuri 5 vuotta työelämässä olleet itkevät, kun ei jaksa.
Olen vaihteeksi kuntapuolella tässä myllytyksessä. Viimeksi työllistymissuunnitelma päivitettiin netissä ja puhelimitse. En tiedä, ryhtyvätkö nyt vaatimaan, että pitäisi mennä paikan päälle jonnekin lässyttämään siitä, en tiedä minne.
58 v.