Britannian kuninkaallinen perhe; spekuloidaan!
Tämä on uusi ketju koskien koko kuninkaallista perhettä, mukaan lukien Harry ja Meghan. Ketjussa ei määräillä toisia, eikä solvata vaan spekuloidaan muistaen käytöstavat.
Kommentit (3443)
Vierailija kirjoitti:
Eikös Fergie ollut kutsuttu aterialle, ei ehkä kirkkoon? Andrew näytti todella ahdistuneelta DM:n kuvissa ja Louisista taitaa tulla kaikkien lemmikki. Georgen maalaus oli kyllä hieno, liekö perinyt Charlesilta lahjansa, muistaakseni hän harrastaa myös maalaamista.
Charles on lahjakas maalari. Samaten Philip oli.
Ja selkeästi myös Catherinella on taiteellista lahjakkuutta ja opiskelikin taidehistoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on allöttävää miten pikkuista Louista tuodaan julkisuuteen pellenä ja sisarelleen laitetaan myöskin edustustehtäviä.
Muiden lapsien pitäisi saada elää niin etteivät ole julkisuudessa, Georgen nyt joten kuten ymmärtää mutta hänkin on vielä lapsi.
Somekuvat kyllä ymmärrän mutta en sitä että kävelevät kansalaisten töllättävänä ja ottavat vastaan lahjoja, vilauttelevat vaunuista yms.Saako lapset tulla julkisuuteen 18-vuotiaina vaiko ehkä jo hieman aiemmin?
Nelivuotiaina ovat isommat sisaruksetkin tulleet tilaisuuksiin mukaan. Se on sitä kuninkaallista perinnettä ja kasvatusta. He kun ei ole mitään renttulähiön yh-äipän mukuloita.
Kuninkaallista perinnettä? Kuningatar Elisabet ei tosiaankaan roikottanut lapsiaan julkisuudessa. Hänen vanhempansa pitivät lapsensa suorastaan eristettyinä.
Diana, joka muuten oli ensimmäinen Walesin prinsessa ei-kuninkaallista sukujuurta vuosisatoihin, aloitti tämän pienten lasten jatkuvan näytillä olon sairaalasta alkaen.
-ohis.
Mitä hassuttelet? Kyllähän Charles oli sisaruksineen julkisuudessa jo lapsena. Kamerat olivat paikalla, kun Charles aloitti koulun ja monessa muussa tilanteessa.
Ei kuninkaalliset lapset missään tynnyrissä kasva 18-vuotiaaksi ja tule vasta sitten yhtäkkiä julkisuuteen täysi-ikäisinä.
William ja Harry olivat poissa julkisuudesta Dianan kuoleman jälkeen jonkin aikaa. Lehdistön kanssa tehtiin sopimus, että poikia kuvataan paria kertaa vuodessa. Silvian ja Kallen lapsista on kuvia nuoresta lähtien
Ihan samalla tavalla Williamin ja Katen lapsia ei kuvata salaa vaan kaikki kuvaustilanteet on etukäteen sovittuja ja liittyy yleensä johonkin viralliseen tilaisuuteen. Lisäksi hovi julkistaa lapsista esim. joulukorttikuvan ja syntymäpäiväkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Fergie ollut kutsuttu aterialle, ei ehkä kirkkoon? Andrew näytti todella ahdistuneelta DM:n kuvissa ja Louisista taitaa tulla kaikkien lemmikki. Georgen maalaus oli kyllä hieno, liekö perinyt Charlesilta lahjansa, muistaakseni hän harrastaa myös maalaamista.
Onko linkkiä laittaa?
Charlesin puhe oli kanssa yhtä tyhjän kanssa. On tietysti vaativaa, kun pitää puhua 10 minuuttia mutta ei saa sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on allöttävää miten pikkuista Louista tuodaan julkisuuteen pellenä ja sisarelleen laitetaan myöskin edustustehtäviä.
Muiden lapsien pitäisi saada elää niin etteivät ole julkisuudessa, Georgen nyt joten kuten ymmärtää mutta hänkin on vielä lapsi.
Somekuvat kyllä ymmärrän mutta en sitä että kävelevät kansalaisten töllättävänä ja ottavat vastaan lahjoja, vilauttelevat vaunuista yms.Saako lapset tulla julkisuuteen 18-vuotiaina vaiko ehkä jo hieman aiemmin?
Nelivuotiaina ovat isommat sisaruksetkin tulleet tilaisuuksiin mukaan. Se on sitä kuninkaallista perinnettä ja kasvatusta. He kun ei ole mitään renttulähiön yh-äipän mukuloita.
Kuninkaallista perinnettä? Kuningatar Elisabet ei tosiaankaan roikottanut lapsiaan julkisuudessa. Hänen vanhempansa pitivät lapsensa suorastaan eristettyinä.
Diana, joka muuten oli ensimmäinen Walesin prinsessa ei-kuninkaallista sukujuurta vuosisatoihin, aloitti tämän pienten lasten jatkuvan näytillä olon sairaalasta alkaen.
-ohis.
Elisabetista on lukuisia kuvia ja filminpätkiä puutarhasta lapsien ja miehensä kanssa. Ja perinteen aloittikin juuri Diana :D
Miksi ihmeessä täällä täytyy jatkuvasti miettiä noiden lasten elämää? Eugenien poika on useissa kuvissa, Tindallien lapset julkisuudessa jne. Towerin tyrmäänkö nuo pienokaiset olisi suljettava? Muiden maiden hovien lapset kiitettävästi esillä....
Ja nyt nähtiin, kuinka kilttinä ADHD-diagnoosin PALSTALLA saanut Lous käveli vanhempiensa kanssa jouluna ;D Että se siitä.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11572827/King-Charles-III-stro…
Onkohan Anne sairaana kun ei näkynyt kuvissa?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Ei ollut kirkossa eikä konsertissa 15.12.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin siinä olisi ollut Annen mies kuitenkin?
Se on näköjään sama Williamin omassa perheessä, kuten oli hänen lapsuudenperheessään ja isänsä perheessä; itse kruununperijä jää aina toiseksi suosiossa nuoremmille sisaruksilleen.
Tuo on niin julma tapa kasvaa, ettei siitä näytä olevan yksikään selvinnyt vaurioitta.
Nyt oli Georgen vuoro jälleen kerran olla sivuroolissa, kuten joka kerta kun esiintyvät julkisuudessa. Kaikki huomio Charlottessa ja Louisissa. Ei kiva :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin siinä olisi ollut Annen mies kuitenkin?
Annen mies oli kirkkokävelyllä kyllä
Vierailija kirjoitti:
Se on näköjään sama Williamin omassa perheessä, kuten oli hänen lapsuudenperheessään ja isänsä perheessä; itse kruununperijä jää aina toiseksi suosiossa nuoremmille sisaruksilleen.
Tuo on niin julma tapa kasvaa, ettei siitä näytä olevan yksikään selvinnyt vaurioitta.
Nyt oli Georgen vuoro jälleen kerran olla sivuroolissa, kuten joka kerta kun esiintyvät julkisuudessa. Kaikki huomio Charlottessa ja Louisissa. Ei kiva :(
Georgen upea maalaus nostettiin esille somessa.
Georgen poromaalaus olisi ihan valmis ihanaksi joulukortiksi. En olisi itse osannut tehdä tuollaista kuvaa samassa iässä, vaikka minulla väitettiin olevan lahjoja. Varsinkin toinen punarinta on aivan ihanan näköinen.
William ja Catherine ovat tehneet loistavaa kasvatustyötä, kun lapset suhtautuvat niin luontevasti kansan edessä olemiseen ja julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli Georgen vuoro jälleen kerran olla sivuroolissa, kuten joka kerta kun esiintyvät julkisuudessa. Kaikki huomio Charlottessa ja Louisissa. Ei kiva :(Georgen upea maalaus nostettiin esille somessa.
Onneksi, sillä muuten huomio olisi jäänyt vähäiseksi. Kaunis ja hieno työ kaikenkaikkiaan noin nuorelta lapselta.
Vierailija kirjoitti:
Georgen poromaalaus olisi ihan valmis ihanaksi joulukortiksi. En olisi itse osannut tehdä tuollaista kuvaa samassa iässä, vaikka minulla väitettiin olevan lahjoja. Varsinkin toinen punarinta on aivan ihanan näköinen.
William ja Catherine ovat tehneet loistavaa kasvatustyötä, kun lapset suhtautuvat niin luontevasti kansan edessä olemiseen ja julkisuuteen.
Hiljainen ja ujo George ei ole luonteva, kuten ulospäinsuuntautuneet sisaruksensa.
Sama kuin Williamilla ja Harrylla oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli Georgen vuoro jälleen kerran olla sivuroolissa, kuten joka kerta kun esiintyvät julkisuudessa. Kaikki huomio Charlottessa ja Louisissa. Ei kiva :(Georgen upea maalaus nostettiin esille somessa.
Onneksi, sillä muuten huomio olisi jäänyt vähäiseksi. Kaunis ja hieno työ kaikenkaikkiaan noin nuorelta lapselta.
Eikä yhtään ole apuja saanut mistään suunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kiikutettu julkisuuteen ja kameroitten eteen kirjaimellisesti syntymästään lähtien niin mitä muuta odotatte? Nuo lapset ovat olleet julkisuudessa koko ikänsä, sehän on heidän työtään.
Vierailija kirjoitti:
Joulukortin voi tehdä tai teettää ihan mistä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kiikutettu julkisuuteen ja kameroitten eteen kirjaimellisesti syntymästään lähtien niin mitä muuta odotatte? Nuo lapset ovat olleet julkisuudessa koko ikänsä, sehän on heidän työtään.
Esimerkiksi Louis on olult erittäni säästellysti julkisuudessa. George oli viiden, kuuden ennen kuin alkoi olla mukana tilaisuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Archie saa onneksi pukeutua pitkiin housuihin.
Archie vois pysyä vanhempineen hevon kuusessa julkisuudesta
Poikapuoli on aivan eri asia kuin eksä.