Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko toipuneet koronasta muka muutamassa päivässä?

Vierailija
27.11.2022 |

Ihmettelin vaan kun luin että korona kestää yleensä muutaman päivän.

Ensimmäisellä kierroksella olin 8 päivää pois töistä (vkl välissä) ja nyt on taas enkä mitenkään usko että olisin muutaman päivän päästä fyysisessä työssä.
Kuumeilua, kova yskä, päänsärky enkä jaksa pystyssä olla hetkeäkään. Ja pahinta juuri onkin tuo voimattomuus.
Olen perusterve reilu 30v

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13 päivää sairauslomalla.

Vierailija
2/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni 10 päivää sängyssä kutakuinkin, ja ehkä 14 että oli normaali olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meenyjovittuun sen koronas kanssa

Vierailija
4/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just menossa korona, 8 pvää sairastanut. Omat oireet kyllä lievät, mutta kyllä mäkin olen ollut pois töistä jo 5 pvää. Kurkun karheus, yskä, vesinuha, lämpöily, vatsavaivat. Miehellä kovempi tauti (4pvää kuumetta, karu yskä ja mainitsemasi voimattomuus, yli viikko hänellä mennyt toipumiseen).

Vierailija
5/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eikä mulla ollut kummoisiakaan oireita missään vaiheessa. Vaikka kuulun 2 riskiryhmään, ei rokotuksia. Tein etätöitä koko taudin ajan normaalisti. Se aiheutti mulle lähinnä lihaskipuja, lievää yleistä kipeyden tunnetta ja silmien punoitusta. Muutamana yönä vähän hengenahdistusta, mutta kun en mennyt makuulle vaan nukuin istualtaan nojatuolissa, ei haitannut.

Vierailija
6/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivän jälkeen oli vasta täysi tauti päällä

Vierailija
7/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sairasti koronan rokottamattomana. Oli kaksi päivää yskää ja kuumetta. Siinä se. Itseeni ei tarttunut vierihoitonakaan tai sitten sairastin oireettomana.

Vierailija
8/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on jokaisella omanlainen. Itselläni kolmen rokotteen jälkeen tosi lievä parin päivän nuha. Ei kuumetta, ei yskää. Olisin voinut olla töissä koko ajan, mutta olin sattumalta lomalla.

Vierailija
9/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rokottamattomana viikon verran. Ei niin paha kun influenssa mutta kyllä se aika heikkoon kuntoon vei ei sitä voi kieltää

Vierailija
10/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 46v, vähän ylipainoa, tauti kesti 4 päivää. Sunnuntai alkoi ja keskiviikko oli ohi. Oireet: lämpö pikkasen vaihteli sen kaksi päivää ja pikkasen kirveli kurkussa. Perus lyhyt flunssa.

Vierailija
11/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 46v, vähän ylipainoa, tauti kesti 4 päivää. Sunnuntai alkoi ja keskiviikko oli ohi. Oireet: lämpö pikkasen vaihteli sen kaksi päivää ja pikkasen kirveli kurkussa. Perus lyhyt flunssa.

Lisäys: en ottanut ensimmäistäkään piikkiä.

Vierailija
12/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut sairastaa jatkuvasti, sairastuvat rokotteista.

Uutinen: Koronarokotteet aiheuttavat koronaa

Tämä siis tiedettiin jo etukäteen päättäjien osalta, mutta nyt siitä uutisoitiin USA:ssa ihan avoimesti kansalle (mm. Stew Peters uutisoi). He tiesivät ennen rokotusten alkua, että koronarokotteet aiheuttavat koronaa!

Rokotteessa on resepti, joka saa elimistön tuottamaan piikkiproteiinia soluihin, joka menee siis koko kehoon. Virustartunnassa virus jää ylähengitysteihin, joista puolustuskyky sen tuhoaa. Rokotteesta tullut tauti on siis pahempi, ja vaikuttaa kaikkiin sisäelimiin.

Siitä syystä rokotetut sairastavat jatkuvasti.

Ai jaa? Olen käynyt jo neljä kertaa piikillä enkä ole sairastanut koronaa kertaakaan. Rokotteen ansiosta elimistö muodostaa vasta-aineita piikkiproteiinille, joka johtaa siihen, että elimistö on vastustuskykyisempi jos tartunnan saa. On täysin eri asia saada kehoonsa pelkkä piikkiproteiini kuin kokonainen toimiva virus.

Vierailija
13/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis tiedettiin jo etukäteen päättäjien osalta, mutta nyt siitä uutisoitiin USA:ssa ihan avoimesti kansalle (mm. Stew Peters uutisoi). He tiesivät ennen rokotusten alkua, että koronarokotteet aiheuttavat koronaa!

Rokotteessa on resepti, joka saa elimistön tuottamaan piikkiproteiinia soluihin, joka menee siis koko kehoon. Virustartunnassa virus jää ylähengitysteihin, joista puolustuskyky sen tuhoaa. Rokotteesta tullut tauti on siis pahempi, ja vaikuttaa kaikkiin sisäelimiin.

Tuossa ei ole mitään totta.

Vierailija
14/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kolme kertaa korona. Ekalla kerralla oli kuumetta yhden illan ja oli vähän kipeä olo. Muilla kerroilla huomasin koronan vain yhtäkkiä ilmestyneestä yskästä. Ja olin vähän väsynyt. Helppo tauti, en ottanut rokotteita, ja missä välissä olisi edes ehtinyt kun on jo kolmesti sairastanut. Viimeisin kerta oli tosin viime keväänä, sen koommin ei ole tullut vaikka jatkuvaa altistusta on.

Vierailija
15/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin syksyllä olin pois töistä koko viikon, mutta varsinaisesti olin kipeä/kuumeessa ma-ke, loppuviikon touhuilin kotona jo kaikenlaista ja olin jo ihan hyvässä kunnossa.

Nyt olin taas uudestaan flunssassa tällä viikolla ja olin pois ti-to, ei ollut kuumetta, mutta kurkku kipeä, ääni pois ja nyt vielä niistän välillä nenää ja räin limaa kurkusta lavuaariin. En tiedä, oliko koronaa vai ei, koska kotitestin nesteputkilo oli kuivahtanut, niin jäi testi tekemättä.

Ei rokotteita.

Näitä kahta tautia ennen sairastin viimeksi 2019-2020 taitteessa.

Vierailija
16/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän olin melkein sänkypotilaana. Perusterve hoikka, raitis ja tupakoimaton. Ei paljon flunssat vaivaa. N38

Vierailija
17/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ekalla kerralla varmaan 9 päivän luokkaa se, minkä yleisvointi oli huonona. Silloin oli myös kuumetta ja kovaa päänsärkyä, mutta ei molempia koko tuota 9 päivää vaan limittyi. Toisella kerralla meni 3 päivän nuhalla ja päänsäryllä.

Puolisolla sitten taas ekalla kerralla oli vain pieni nuha ja 2 päivän lämpö. Toisella kerralla sitten oli 10 päivää kuumetta, kova yskä ja lihas- sekä päänsärkyä.

Vierailija
18/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivän jälkeen sairastumisesta olin jo lähen normaalioloinen, mitä nyt flunssa tuli. Ei yskää, 2pv kuumetta ja kovia lihassärkyjä. Kurkkukipu 1 päivän.

Vierailija
19/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vaimo sairasti koronan rokottamattomana. Oli kaksi päivää yskää ja kuumetta. Siinä se. Itseeni ei tarttunut vierihoitonakaan tai sitten sairastin oireettomana.

Jos ei ole oireita, ei sairasta.

Vierailija
20/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei ole mitään totta.

Meillä töissä ne eniten rokotteista vouhkanneet ja kiljuen hakemaan rientäneet on nyt olleet useamman kerran sairaslomalla koronan takia. Kovia tauteja heillä.  Olen joutunut jokaista vuorollani tuuraamaan.

En ota kantaa, mistä johtuu että he sairastavat ja itse ilman rokotteita en, voi olla ihan sattumaa. Mutta näillä kokemuksilla en koe tarvetta ainakaan rokotetta ottaakaan.

Vaan kyllä nyt on jämäkkää TIETOA eikä mitään luuloa/mutuilua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi