Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko toipuneet koronasta muka muutamassa päivässä?

Vierailija
27.11.2022 |

Ihmettelin vaan kun luin että korona kestää yleensä muutaman päivän.

Ensimmäisellä kierroksella olin 8 päivää pois töistä (vkl välissä) ja nyt on taas enkä mitenkään usko että olisin muutaman päivän päästä fyysisessä työssä.
Kuumeilua, kova yskä, päänsärky enkä jaksa pystyssä olla hetkeäkään. Ja pahinta juuri onkin tuo voimattomuus.
Olen perusterve reilu 30v

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut sairastaa jatkuvasti, sairastuvat rokotteista.

Uutinen: Koronarokotteet aiheuttavat koronaa

Tämä siis tiedettiin jo etukäteen päättäjien osalta, mutta nyt siitä uutisoitiin USA:ssa ihan avoimesti kansalle (mm. Stew Peters uutisoi). He tiesivät ennen rokotusten alkua, että koronarokotteet aiheuttavat koronaa!

Rokotteessa on resepti, joka saa elimistön tuottamaan piikkiproteiinia soluihin, joka menee siis koko kehoon. Virustartunnassa virus jää ylähengitysteihin, joista puolustuskyky sen tuhoaa. Rokotteesta tullut tauti on siis pahempi, ja vaikuttaa kaikkiin sisäelimiin.

Siitä syystä rokotetut sairastavat jatkuvasti.

Tuossa ei ole mitään totta.

Meillä töissä ne eniten rokotteista vouhkanneet ja kiljuen hakemaan rientäneet on nyt olleet useamman kerran sairaslomalla koronan takia. Kovia tauteja heillä.  Olen joutunut jokaista vuorollani tuuraamaan.

En ota kantaa, mistä johtuu että he sairastavat ja itse ilman rokotteita en, voi olla ihan sattumaa. Mutta näillä kokemuksilla en koe tarvetta ainakaan rokotetta ottaakaan.

Sama kokemus täällä

Vierailija
22/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rokotteita T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta töihin vaan oli mentävä.

Vierailija
24/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalla viikon verran keuhkokuumetta kun sain tartunnan. 3 päivän "räkätauti, 2 pv vähän voipunut. Toisella viikolla jälkitaudissa. Vajaa 2 vkoa yhteensä. Testi näytti pos vasta jälkitaudin aikaan

Vierailija
25/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin ottamassa neljännen piikin terveydenhoitaja kysyi, että olenko jo sairastanut, ja siitä päätellen miten reagoi siihen kun kerroin että ei ole ollut mitään, voisi olettaa ettei ole kovin tyypillistä.

Vierailija
26/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut sairastaa jatkuvasti, sairastuvat rokotteista.

Uutinen: Koronarokotteet aiheuttavat koronaa

Tämä siis tiedettiin jo etukäteen päättäjien osalta, mutta nyt siitä uutisoitiin USA:ssa ihan avoimesti kansalle (mm. Stew Peters uutisoi). He tiesivät ennen rokotusten alkua, että koronarokotteet aiheuttavat koronaa!

Rokotteessa on resepti, joka saa elimistön tuottamaan piikkiproteiinia soluihin, joka menee siis koko kehoon. Virustartunnassa virus jää ylähengitysteihin, joista puolustuskyky sen tuhoaa. Rokotteesta tullut tauti on siis pahempi, ja vaikuttaa kaikkiin sisäelimiin.

Siitä syystä rokotetut sairastavat jatkuvasti.

Tuossa ei ole mitään totta.

Meillä töissä ne eniten rokotteista vouhkanneet ja kiljuen hakemaan rientäneet on nyt olleet useamman kerran sairaslomalla koronan takia. Kovia tauteja heillä.  Olen joutunut jokaista vuorollani tuuraamaan.

En ota kantaa, mistä johtuu että he sairastavat ja itse ilman rokotteita en, voi olla ihan sattumaa. Mutta näillä kokemuksilla en koe tarvetta ainakaan rokotetta ottaakaan.

Tai voisiko se johtua siitä, että ne, jotka muutenkin sairastaa tavallisetkin flunssat kovina/pitkinä, haluavat välttyä kaikilta mahdollisilta taudeilta (myös koronalta). Ottavat sitten kaikki rokotteet, mutta tällä kertaa ei rokote estänytkään taudin saamista.

Vierailija
27/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että aikana ennen pandemiaa minut olisi laskettu työkuntoiseksi koko ajan. Vähän oli vaan kurkku kipeä ja ruoat maistui korvavaikulle. Ei nuhaa, yskää eikä kuumetta. Kymmenen päivää kesti kurkkukipu ja siinä se.

Puolisolla meni niin, että nousi korkea kuume ja oksensi kahdesti. Olikin korona eikä vatsatauti. Terve oli jo vuorokauden jälkeen (pysyi kyllä kotona pidempään).

Vierailija
28/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi edes tiennyt että minulla on korona, jos rokottamaton anoppi ei olisi sitä minulle tuonut ja ilmoittanut myöhemmin että on koronassa.

Hän oli pahassa kunnossa, itselläni ei ollut mitään oireita.

Vierailija
29/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut koronaa. Mun 14-vuotias poika sairasti reilu kuukausi sitten koronan täysin oireettomana. Testasin hänet vaan, koska kaverinsa, jonka kanssa oli just viettänyt koko päivän yhdessä sairastui koronaan seuraavana päivänä siitä.

Vierailija
30/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eikä mulla ollut kummoisiakaan oireita missään vaiheessa. Vaikka kuulun 2 riskiryhmään, ei rokotuksia. Tein etätöitä koko taudin ajan normaalisti. Se aiheutti mulle lähinnä lihaskipuja, lievää yleistä kipeyden tunnetta ja silmien punoitusta. Muutamana yönä vähän hengenahdistusta, mutta kun en mennyt makuulle vaan nukuin istualtaan nojatuolissa, ei haitannut.

Sulla tais olla vain pikkuinen nuha eikä koronaa. Jos et ole rokotuksia hankkinut, olet tuskin tehnyt mitään koronatestejäkään.

Vierailija
31/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni viikko suht taju-poissa lihaskivuissa ja kuumeen sahaillessa ees taas. Tämän jälkeen sai vielä kokoilla ajatuksiaan pari viikkoa että alkoi olemaan lähelläkään oma itsensä.

Vierailija
32/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä päänsärky ja ärsytysyskä, ei vaikuttanut kuntoon millään tavalla. M53, 3x rokotus. Hyvänä työntekijänä sairastin lomalla, mutta mulle olisi hyvin riittänyt se 5pv ensioireista ja takaisin töihin.

Vierailija
33/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän kuume 39,5. Torkuin ja jalottelin vuorotellen, söin ja join reilusti vettä,tankkailin c ja d vitamiinia + sinkkiä sekä otin hyppysellisen suolaa sillon tällöin. Hengittelin syvään välillä ja makoilin osan päivää mahallani, kun oli peloteltu keuhko-oireista.

Seuraavana aamuna heräsin kuumeettomana ja kova nälkä oli muutaman päivän. Yskää tai nuhaa ei ollut missään vaiheessa. Pidin varoiksi viikon tauon hikiliikunnasta ja jatkoin liikkumista normaalisti sen jälkeen. Ei mitään ongelmia.

Koronarokotuksia minulla ei ole. Käsidesin sijasta pesen kädet normaalisti saippualla.

Vierailija
34/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kevättalvella korona, olin ottanut siihen kaksi rokotusta. Ehkä parina päivänä oli vähän kuumeinen olo ja noin viikon verran olin vähän normaalia väsyneempi. Kävin kuitenkin esim. koiralenkeillä normaalisti ja töitäkin tein etänä.

En ole ottanut enempää rokotuksia.

En sairasta oikeastaan ikinä, esimerkiksi influenssaa en ole varmaankaan koskaan sairastanut ja nuhakuumeita minulla ei ole käytännössä koskaan. 

Silloin, kun lapset olivat pieniä ja saivat välillä vatsataudin päiväkodista tai koulusta, kyllä minäkin sen yleensä sain. 

Nyt, kun lapset ovat isoja, ei ole tarvinut enää edes vatsatauteja potea.

n51

Vierailija
35/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaassa viikossa työkykyiseksi (toimistotyö), mutta normaalia väsyneempi olin pitemmän aikaa, lisäksi jäi sellainen kuiva yskä, joka ei vaivaa jatkuvasti mutta tulee yskäkohtauksia, sellaisia joita ei aiemmin ole ollut. Koronasta nyt jo pari kuukautta, ja edelleen välillä yskittää, tosin ne kohtaukset tulee nykyään harvemmin ja harvemmin eikä oikeastaan häiritse. Mutta on sellainen tunne, että kyllä se jotenkin vahingoitti keuhkoja, vaikka itse tauti menikin nopeasti ohi.

Vierailija
36/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin työkuntoni melkein 6 kuukaudeksi koronan vuoksi.

Ei rokotteita.

Vierailija
37/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoittelevat jostain syystä vain ne, joiden tauti ei ole ollut vaikea. Syystä tai toisesta sitä pitää mainostaa. Toisaalta joidenkin tuttavapiirissä on kuulemma porukkaa kuollut pelkästään koronarokotteiden vuoksi. Kannattaa varmaan luottaa puheisiinsa.

En ole sairastanut koronaa ja moni muukaan ei.

Vierailija
38/39 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa otti toipua että olin täysin kunnossa. Lievää lämpöilyä ja väsymystä lähinnä

Ei rokotteita

Vierailija
39/39 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivuin parissa viikossa. Miehen monen päivän kuumeinen tauti on pitänyt olon heikkona jo kolme viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi