Mitä teette jos mies huutaa teille?
Kommentit (85)
Metsä vastaa kun sinne huudetaan eli huudan takaisin.
En kyllä osaa kuvitella tilannetta, että mieheni huutaisi minulle. En hyväksyisi enkä sietäisi.
Minä huudan takaisin niin kovaa kun jaksan. "Minulle et huuda."
Jos vielä huutaa, mies lähtee ovesta eikä paluuta ole.
Sanoisin että älä huuda mulle. Keskustellaan ihan puheäänellä vaan.
Jos huuto jatkuu, poistun paikalta sanoen että huutoa en ala kuuntelemaan.
Onneksi nykyinen mies ei huuda. Ex huusi/karjui ja joskus jos itselläkin oikein pinna paloi siihen räyhäämiseen, niin räyhäsin takaisin. Yleensä vaan poistuin paikalta ja sanoin, ettei minun tarvitse kuunnella. Sai raivokohtauksia esimerkiksi autoa ajaessa, kotona jotain nikkaroidessa jne. Kaikki pettymykset purki huutamisella. Oli/on esimiesasemassa ja kuulin, kun karjui joskus myös alaisilleen puhelimessa.
Olit järkevä minun avopuoliso ei hyväksy kun kerron että haluan erota, hän juo kaikki vapaa ajat ja viikonloput on myös reissujakin tehty siellä menee hyvin mutta kotona kyttää televisioo jos huomautan jostain saa raivarin , en kauan katsele tälläistä menoa olemme olleet 20v pian yhdessä mutta tälläiseksi on mennyt, aikaisemmin sentäs lähti ulkoilemaan mutta nyt häntä ei kiinnosta , on hemmoteltu äidin kakara joka haluaa että palvelu pelaa muusta ei väliä vaikka ei myönnä niin kuvio on tämä
Joko huudan että "älä huuda mulle" tai "mä en kuule!" Hiljenee molemmilla.
Kuuntelisin tietenkin. Sehän voi olla ihan aiheestakin.
M
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei huudeta. Ei ainakaan kahta kertaa. Ekasta lähtee jompikumpi.
Voi pientä lumihiutaletta. Älä nyt ulos lähde, ainakaan sateella.
Mieheni huusi harvoin, mieleen tulee : vaimo, tuo haavi !
Muistutan kuka talon omistaa ja käsken jättämään avaimet pöydälle lähtiessään. En kuuntele ukoilta rutkutusta.
Leikkaisin kullin irti puutarhasaksilla.
Miksi ei saisi huutaa? Oli sitten nainen, lapsi tai mies. Huutaminen kuuluu riitelyyn. Käsiksi ei käydä, se on päivän selvää. Mutta huutaa saa.
Pari kuukautta sitten se huusi ehkä ekaa kertaan.. siis parisuhdeasioista tms.
Joten katsoin asiakseni kuunnella. Tunnin verran se tossa olkkarissa ränttäs. Varmaan kaikki 30 vuoden sopukat tuli nyt tuuletettua. Mä olen ollut kamala ihminen häntä kohtaan ja hän halusi sen tuoda nyt ulos, todella seikkaperäisesti.
Kuuntelin ja kuuntelin. Välillä se kysyi, että onko sanottavaa? Ei ole. Sitten hän jatkoi.
Seuravana päivänä se yritti tehdä tiettyjä asioita vieliä selväksi ja mä taas kuuntelin sitä. Ei niinkään huutanut, mutta sellaista aivan outoa ääneen käyttöä. Okei.
Asioita jäi levälleen, eikä niihin ole palattu. ajattelin ensi viikolla puhua, kun ollaan lomalla kummatkin. Häneläkin on oikeus tunteisiinsa, eikä ne aina tule niin korrektisti ulos. Etenkin, kun on huono näyttämään tunteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi huutaa? Oli sitten nainen, lapsi tai mies. Huutaminen kuuluu riitelyyn. Käsiksi ei käydä, se on päivän selvää. Mutta huutaa saa.
Ei saa se on idioottimaista kun ei sanat riitä niin huudetaan
Mulle ei huudeta. Ei ainakaan kahta kertaa. Ekasta lähtee jompikumpi.