Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette jos mies huutaa teille?

Vierailija
27.11.2022 |

Vinkkejä?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme hienohelmaprinsessoja ja -prinssejä täällä jos ei äänen korottamista kestetä.

Tavataan. Sinä olet hiljaa ja kuuntelet, minä huudan suoraa huutoa.

Olen työssäni - valitettavasti - joutunut tottumaan kammottaviin andropaussimiehiin, jotka luulevat olevansa oikeassa.

Onneksi nuoret miehet ovat fiksuja ja mukavia. Kikkeli vielä toimii. 

Kikkelilläkö viittovat 

Ymmärrän, ettet ymmärrä. Impotenssi on monille vanhoille miehille surullinen asia. 

Vierailija
82/90 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen korvatulpat. Jos niitä ei ole saatavilla, ilmoitan ystävällisesti ja rauhallisesti "nyt lopetat".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan eron.

Vierailija
84/90 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon joko niin, että minulle ei huudeta. Miksi huudat minulle. En ole kuuro. Joskus sanon, että ne hermot, ne hermot . Aina vaikenee .

Vierailija
85/90 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vaan niin apina, ettei se tajua vieläkään  sitä, että huutaminen on uhmaikäisten hommaa. Tyyppi oli ulkoruokinnassa ja kotiin tultuaan alkoi taas se huutaminen. Käskin lähteä samantien sinne mistä tulikin.

Vierailija
86/90 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudan takaisin.

Tää on aina munkin reaktio eli puolustautua. Fiksuinta on vaan häipyä.

Vierailija
87/90 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyisin, ja aina pelästynkin. 

Pelästyn myös jo ihan sitä jos puoliso pelaa pleikkaa ja siinä mokaa ja korottaa ääntään. Tai urheilua katsoessaan saattaa huutaa telkkarille. Menen aina vähän paniikkiin kovista yllättävistä äänistä. Riidellessä lähinnä tiuskii ja joskus minä olen se joka on korottanut ääntä. Joskus vaan tuntuu ettei mikään mene tuonne ukon kaaliin, samoista asioista pitää aina jankuttaa. Mutta kuitenkin tosi harvinaista on meillä huutaminen.

Vierailija
88/90 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi huutaa? Oli sitten nainen, lapsi tai mies. Huutaminen kuuluu riitelyyn. Käsiksi ei käydä, se on päivän selvää. Mutta huutaa saa.

Kerrostalossa pirun noloa kun ukko huutaa vähän väliä kun ei osaa asiallisesti keskustella asioista. Eilen sätti ja haukkui kun en toiminut hänen aikatalunsa mukaan mitä ei ollut ikinä mulle naininnut. Suuttuu vähän kaikesta ja huutaa aina.

Vierailija
89/90 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivyn. Jos aikuinen ihminen ei osaa keskustella normaali äänellä niin turha minun sellaisen kanssa on olla. Eli eiköhän se sit ollut siinä. Meillä ei ole huudettu koskaan ja ollaan oltu lähes 20 vuotta yhdessä. 

Vierailija
90/90 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin miehen joka huusi jatkuvasti vaikka ei ollut syytä. Se kehitti riitaa ja koska en ollut samaa mieltä niin huusi.

Nykyinen mieheni ei huuda koskaan vaan osaa puhua rauhallisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän