Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Saatko usein kehuja toiselta naiselta ulkonäöstäsi

Vierailija
27.11.2022 |

Onko naisten kehut ns. Aidompia kuin miesten, jotka kehuvat naisia?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Sen sijaan miehiltä kuulen kehuja todella usein, ilman, että ovat millään tavalla iskemässä tai pyrkimässä sänkyyn.

Voi voi kuules, aina se on taka ajatuksena. Ellei ole homo siis

M39

Vaikka olisikin, niin eivät miehet nyt ihan jokaista mammaa kehu kauniiksi. Eiväthän?

Vierailija
22/33 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta hyvin harvoin. Miehiltä kyllä kuulee säännöllisesti. Aina jos ulos lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen elämäni aikana kuullut kehun naiselta. Olin odottamassa linja-autoa asemalla ja luokseni käveli pitkä ja hoikka kaunis nainen. Kysyi saako seisoa vierelläni kun olen niin tyylikkäästi pukeutunut. Kaikki muut asemalla on rumia joten ei halua olla niiden lähellä :D

Vierailija
24/33 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin. Parhaat ystävät, työkaverit, ja tietenkin äiti. Aivan tavallista täällä eteläisimmässä Suomessa ainakin.

Vierailija
25/33 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko harvoin. Kun olin vielä somessa, olin just se tyyppi jonka profiilikuvaan kukaan ei kommentoinut mitään :D Livenä kehut tulevat yleensä ihmisiltä jotka eivät tunne minua.

Miehet kehuvat sitten senkin edestä.

Vierailija
26/33 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee kehuja muilta naisilta, enemmän jonkin verran kuin miehiltä. En saa paljon kehuja, eläin aika hissuksiin niin ei tule edes törmäiltyä ihmisiin paljoa. Kehun myös itse muita naisia. 

Kehujen eroaminen sukupuolilla on siinä, että naiset sanovat tarkemmin, kiinnittävät huomiota analyyttisemmin/ajatuksella, miehet taas huomioivat enemmän seksuaalisen vetävyyden kannalta.

Merkille laitettavaa on, että miesten ja naisten "hiusmaku" on selkeästi erilainen, naiset tykkäävät innostuneemmin luovasti erilaisista tyyleistä ja väreistä ja siis esteettisestä luovuudesta - miehet taas yksioikoisina eivät: miehet tykkäävät konservatiivisesta hiustyylistä ja arvioivat naisen tukkatyylin vain omien tarpeidensa näkökulmasta (mahdollisuus alistumisesta mitäänsanomattomaan hiirilinjaan vai uhka kategorisoimattomasta yksilölinjasta) . 

Miehet ja naiset ovat yhtäläisesti kehuneet hoikkuudesta/siroudesta. Tässä sitten soraäänet kuullaan yleensä naisten suunnalta, liittyy siihen kokoa vertaillaan ja jos toinen on pyöreämpi, hän haluaa oikeuttaa sen parempana, vaikka ei olisi tarvetta vertailemiseen (siitä vaan lenkkipolulle ja katsomaan mitä syö, kaikki voivat vaikuttaa kokoon jne). 

Ilkeimmät kommentit kuullaan kuitenkin miehiltä. Silloin kun ovat kännissä. Toisaalta silloin kuullaan myös parhaimmat kommentit miehiltä. Mutta siis ilkeimmät sivallukset tulevat niiltä miehiltä, jotka ovat törppöjä ilkimyksiä ja otettuaan muutaman eivät enää pidätä, nauttivat siitä että pääsevät arvioimaan räkäisesti (vallankäyttöä). 

Naisilla siis kontrollinkyky ja itsesäätely sen suhteen, mitä suustansa päästää toimii paremmin. Naisilla on myös enemmän huomioonottokykyä ja empatiaa. Nainen ei mene sanomaan ilkeää hörökorvistasi, ymmärtää että se voi olla satuttavaa ja kokee jonkinlaista sympatiaakin, koska naisilla itse kullakin on epävarmuuden alueensa/kohtansa kehossaan eivätkä hekään halua sellaista. Miehet sen sijaan kokevat, että heidän tulee voida päästää "totuutensa" ulos kuin 1-vuotiaan, jonka on pakko sanoa nyt on kakka housussa. Paitsi että 1-vuotias on viaton, miehet eivät - ilkeys on ihan sitä mitä se on.

Vierailija
27/33 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan välillä kehuja toisilta naisilta hiuksistani tai asuistani. Miesten osalta olen pistänyt merkille, että paradoksaalisesti ne miehet, jotka vaikuttavat ihastuneilta, eivät oikeastaan juurikaan kehu, tai tekevät sen jotenkin tosi hienovaraisesti. No ainakin olen voinut siitä aina kätevästi päätellä, kuka on kiinnostunut muustakin, kuin vain pääsystä pöksyihini.

Vierailija
28/33 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin usein. Ei kiinnosta niin naisten kehut. Sen oon huomannu, että harvemmin kauniit saa naisilta kehuja

Vierailija
29/33 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä. Silmiä kehutaan paljon, samoin hiuksia ja korvakoruja (käytän paljon isoja näyttäviä korvakoruja).

Tottakai itsekin kehun aina miehiä ja naisia kun siihen on aihetta. Se piristää kummasti päivää ja hivelee itsetuntoa, jollekin joka ei ole kuullut pitkään aikaan tai ikinä kehuja, ne voi tehdä ihmeitä. Kunhan pysyy totuudessa eikä ala valehtelemaan. Kaikissa on jotain kehuttavaa ja kaunista.

Vierailija
30/33 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on ystäväpiirissä tapana kehua toisiamme, kun siihen on aihetta.

Vierailija
31/33 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalin pukuhuoneessa on nainen kehunut peppuani!

Vierailija
32/33 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kehuu kauniiksi jos olet oikeasti ruma. Jos olet taas oikeasti kaunis niin eivät kehu koska silloin kokevat sinut uhkana

Olen oikeasti rùma ja kyllä se on tehty selväksi niin miesten kuin naistenkin puolesta. Eli olet joko väärässä, tai sitten olen vain niin ultimaattisen vastenmielinen että ei riitä edes asteikko että joku valehtelisi kauniiksi.

Vierailija
33/33 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina sain kaksi kehua mekostani, kun olin pikkujouluissa. Lämmitti mieltä kyllä. Naisilta tuli molemmat kehut. N42