Minulle sopivia töitä ei löydy
Olen katsellut työpaikkoja ja kaikki tuntuvat huonoilta. Ei löydy mitään paikkaa, mihin haluaisin. Mitä tekisitte tilanteessani? Täytyykö vain olla työtön
Kommentit (17)
Valitettavasti Suomessa ei ole töitä
Menet sellaiseen, missä arvelet kykeneväsi työskentelemään saadaksesi sen palkan, jolla kustantaa elämisesi. Voit sitten siellä ollessasi etsiskellä mieluisampaa työpaikkaa, josko sellainen löytyisi.
Suomessa ei ole hyviä töitä. Useat tekevät työtä, mitä vihaavat
Mistä saat rahaa jos et käy töissä?
Vierailija kirjoitti:
Menet sellaiseen, missä arvelet kykeneväsi työskentelemään saadaksesi sen palkan, jolla kustantaa elämisesi. Voit sitten siellä ollessasi etsiskellä mieluisampaa työpaikkaa, josko sellainen löytyisi.
Mitä, jos tuntuu ettei missään kykene työskentelemään?
Vierailija kirjoitti:
Kelasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kitkuttelet työttömänä ja menet sinne, minne te-toimiston virkailijat sut pistävät, karenssin uhalla. Nyt eletään aikoja, jolloin kaikille ei ole aina joka asiassa tarjolla niitä mieluisia vaihtoehtoja eikä nirsoilu kauheasti kannata.
Minä teen työtä palkan takia. Ei ole työni hauskaa, ihanaa unelmien toteuttamista ja missään nimessä työni ei määrittele sitä kuka olen (yöks). Mutta tienaan työlläni sen verran, että vapaa-aikani voin käyttää niihin minulle mielekkäisiin asioihin. Työnteko ei kyllä niihin kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kitkuttelet työttömänä ja menet sinne, minne te-toimiston virkailijat sut pistävät, karenssin uhalla. Nyt eletään aikoja, jolloin kaikille ei ole aina joka asiassa tarjolla niitä mieluisia vaihtoehtoja eikä nirsoilu kauheasti kannata.
Väärin pakottaa aikuista ihmistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelasta
Osta onki ja kalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin pakottaa aikuista ihmistä
Elämässä ei aina kaikki voi olla kivamukavaa ja hauskaa eikä edes pienesti mieluisaa.
Kela vaatii sen tukirahan maksaakseen määrätyt toimenpiteet rahan saajalta ja jos ei niitä viitsi suorittaa, koska ei halua eikä huvita, turha itkeä, jos tuet katkaistaan ja saa pärjätä pyhällä hengellä.
Sinun tilanteessasi alkaisin tietysti tekemään yrittäjänä juuri sitä omaa juttua mistä tykkää.
Höpö. höpö, olet vain laiska ja työtä vieroksuva surkimus.
No mitä sinä sitten haluaisit tehdä työksesi?
Sipsiensyömisestä ja käteenvetämisestä ei makseta palkkaa.
Onneksi on muutama vuosi eläkkeeseen niin se on ihan se ja sama mitä töitä teen. Nykyhallituksen takia tulen jäämään eläkkeelle ja muuttamaan ulkomaille aikuisten lasten lähettyville. Siellä tulen pärjäämään hyvin sillä eläkkeellä mitä on tulossa. Tätä ootellessa en osta suomalaisia tuotteita jollei ole pakko
Olisi kiva kuulla myös muiden kokemuksia, jos ei sopivaa työtä ole löytynyt