Nainen! Saatko usein kehuja toiselta naiselta ulkonäöstäsi
Onko naisten kehut ns. Aidompia kuin miesten, jotka kehuvat naisia?
Kommentit (33)
Saan usein silloin, kun lisään pitkästä aikaa faceen kuvan itsestäni. Monesti puolitututkin naiset kehuvat. Olen keskivertoa kauniimpi. Uskon, ettei epäviehättäviä ainakaan kovin tuntemattoma kehu, ne omat ystävät korkeintaan saattavat kehua kauniiksi yms.
Miehet nyt kehuu ketä tahansa sen toivossa. Naisilta taas totuus tulee, ainakin jos vieraalta saa kehun joka ei ole kaveri.
Naiset saattavat kommentoida vaatteita tai hiuksia. Miehiltä en ole koskaan kuullut mitään positiivista ulkonäöstäni.
Hyvin harvoin. Ja useimmiten silloinkin kehut liittyvät hiuksiini. En ole koskaan pitänyt itseäni kauniina, mutta kerran lukiokaverini yllätti sanomalla että olen hänen mielestään yksi lukion kauneimmista tytöistä. Miehiltäkään en ole saanut kehuja kovinkaan usein. Ja nyt kun olen jo keski-iässä, olenkin muuttunut täysin näkymättömäksi miesten silmissä, joka sopii minulle paremmin kuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kehuu kauniiksi jos olet oikeasti ruma. Jos olet taas oikeasti kaunis niin eivät kehu koska silloin kokevat sinut uhkana
Onpas sinulla huono itsetunto jos noin ajattelet. Taisitkin kertoa vain itsestäsi
Ei suoria kehuja, mutta tuttavapiirin naiset kertovat usein mitä joku heidän veli/miehen kaveri tms. on sanonut ulkonäöstäni (siis tyyliin, että miten se voi olla niin kaunis yms.).
Eilen pikkujouluissa kymmenet naiset kehuivat ulkonäköäni, samoin miehet. Naisilta tulee yleensä tarkempia kehuja, miesten kehut ovat useammin seksuaalissävytteisiä.
En enää kun menin paljastamaan tosiasian, että huulitäytteet ovat irvokkaan ja halvan näköisiä kaikilla. Se meni tunteisiin ,
Itse asiassa yllättävän usein, pukeutumistyylistäni lähinnä. Joskus syksyllä yksi nainen sanoi, että olen valokuvauksellinen.
Ja siis en ole nuori, hoikka enkä kaunis.
Pikkujouluissa ainakin asuni haukuttiin eikä mitään muuta kommentoitukaan....
Saan, usein. Minulla on pitkät kauniit hiukset ja hoikka kroppa, niitä useimmiten kehutaan, ulkonäöltäni olen ns perusnätti päälle kolmekymppinen naapurintyttö-tyylinen. Miehetkin kyllä kehuu, jos siis joskus käyn missään paikassa jossa sellainen olisi korrektia. Siis muualla kuin töissä tai lasten kanssa Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kehuu kauniiksi jos olet oikeasti ruma. Jos olet taas oikeasti kaunis niin eivät kehu koska silloin kokevat sinut uhkana
Asia on juuri näin. Tämän näkee jokainen tiedostava ihminen. Juurikin niitä vähemmän kauniita kehutaan vuolaasti ja sydämiä yms koska ei ole mitään vaikutusta itseen. Mutta oikeasti kauniit saavat vain kateutta muilta naisilta ja negatiivisia kommentteja. Ihan arkipäivissä tämän näkee tilannetajuinen ihminen. Useasti naureskellut tälle itsekseen.
M40
Kertoo kyllä lähinnä sinun piireistäsi jotain, trashyja?
Yleensähän kauniille naisille ollaan mukavia.
Itseäni tulee välillä julkisilla paikoilla jotkut tuntemattomat teinit kehumaan, esim. kauppakeskuksessa about 16-20v instabeibet tuli vähän ujostellen sanomaan, että meidän oli pakko tulla sanoon et sä oot tosi kaunis ja sulla on aivan ihana outfit, tai jotkut sellaiset 18-20v tytöt baarissa ohimennen, että hei sä oot tosi kaunis.
Tutut samaa ikäluokkaa olevat tai nuoremmat naiset kertoo enemmän juttuja siitä mitä muut on puhuneet ulkonäöstäni, ei niinkään kehu itse. Vanhemmat tutut naiset kehuu välillä. Tutut miehet harvemmin mitään, tai kertovat hekin niitä juttuja mitä heidän tutut on sanoneet minusta. Tuntemattomat miehet välillä, mutta ei ne kyllä yritä sen jälkeen mitään vaan jatkaa matkaa.
En tiedä olenko sitten tämän perusteella se vähemmän kaunis jota kehutaan? Oikeastaan sillä ei ole edes väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas sinulla huono itsetunto jos noin ajattelet. Taisitkin kertoa vain itsestäsi
Tällä palstalla käy niin ilkeitä ja ikävän luonteen omaavia, negatiivisia ihmisiä etten oikeastaan ollenkaan ihmettele, jos heidän piireissään on tuollaista. Vaikeampi olisi kuvitella monille palstalaisille mitään fiksuja ja mukavia, hyväntahtoisten ihmisten piirejä. :D
Vierailija kirjoitti:
Keskenkasvuiset ja huonoitsetuntoiset kokevat uhkana, ei kukaan muu.
En saa ikinä kehuja. Itse kehun syystä. Ei tarvitse olla mikään missi, voi olla muullakin tavalla kaunis.
En ikinä. Sen sijaan miehiltä kuulen kehuja todella usein, ilman, että ovat millään tavalla iskemässä tai pyrkimässä sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
En enää kun menin paljastamaan tosiasian, että huulitäytteet ovat irvokkaan ja halvan näköisiä kaikilla. Se meni tunteisiin ,
Sinulle siis oma mielipide on yhtä kuin tosiasia?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Sen sijaan miehiltä kuulen kehuja todella usein, ilman, että ovat millään tavalla iskemässä tai pyrkimässä sänkyyn.
Eivätpä tietenkään, ei...
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kuules, aina se on taka ajatuksena. Ellei ole homo siis
M39
Nuorena tietenkin, mutta nyt olen jo 40. On ihanaa olla näkymätön.