Kävin katselemassa vihkisormuksia ja löysin 230e hintaisen, onko liian halpa?
Tykkäsin kovasti, onko muuten pakko kaiverruttaa? Katsooko pappi mitä siellä lukee? Mies ei välttämättä ota sormusta ollenkaan, voi sitten vaikka myöhemmin hankkia. Ajattelin ettei kaiverreta jos tulee ero niin ei tarvitse luopua sormuksesta, voi laittaa toiseen sormeen.
Kommentit (23)
Mullakin on äitini rippilahjaksi saama sormus ja tykkään paljon ja arvostan paljon, vaikka rahalliselta arvoltaan on aika mitätön (kultaa ja värjätty "lasi"kivi). Sitä paitsi mies osti joskus mulle synttärilahjaksi kaulakorun rubiinilla, kun muisti mun saman värisen sormuksen (tosiaan suht arvottoman). Eli tunnearvoa sillä on, vaan onko vihkisormuksella, jos ero tulee?
Sama homma toisaalta, vaikka vihkisormus ois kalliskin. Kaiverruksen kannalta aikaisemmassa viestissäni mietin sitä, ettei sormusta ehkä halua käyttää, jos ero tulee.
Tuosta on jatkuvasti lehdissä juttuja, miten tuo hokema on virheellisestä tilastojen lukemisesta saanut alkunsa, mutta se vain jatkaa elämäänsä.
Ja voihan sen sitten kaiverruksen vaikka poistaa, jos se myöhemmin vaivaa. Minä en menisi naimisiin ihmisen kanssa, joka ei vihkisormukseensa voisi nimeäni kaiverruttaa.
mitä väliä onko kyse muutamasta kympistä tai sadasta tai vaikka tonnista jos sormus itseään mielyttäää...
tuota kaiverrushommaa ihmettelen minäkin, miksi mennä naimisiin jos mielessä tuleva ero!!! tottahan se on että jo puolet jos ei yliki pareista päätyy eroon, mutta voihan sormuksen silti siirtää toiseen sormeee vaikka kaiverrus onkin, tai antaa omalle lapselleen, itselläni on äitini vihkisormus tallessa! ja ainahan sen kaiverruksen voi kultasepällä poistattaa!
vielä piti kommentoimani että itse en edes uskaltaisi sormeeni pistää sormusta jonka tietäisin menevän satasien puolelle