Jouduin karjaisemaan miehelle, että 'odota' kaupungilla. Naurettavaa, ettå pinkaisee suoraan autosta 15 metriä edelle. Aina
Katsoi niinkuin olisi tehnyt jonkun julkisen pyhäinhäväistyksen.
Ihme tapa tuomminen sooloilu, oon kuullu, ettei oo ainoa mies, jolla on vaikeuksia kävellä yhtä matkaa kumppaninsa kanssa kaupungilla.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Mikä velvollisuus miehellä on totella sinua?
Hyvin kysytty.
Mun mies rupesi tekemään tota jossain vaiheessa. Alussa kyllä mentiin niin käsi kädessä. Muutenkin käytös on muuttunut mua väheksyväksi. Esimerkiksi jos mä törmään ystävääni kauppakeskuksessa ja haluan mennä hänen kanssaan johonkin juttelemaan niin mä kyllä sanon miehelle, että menen tuonne kahvilaan vähäksi aikaa Katjan kanssa. Mutta jos mies törmää kaveriinsa, hän vain katoaa sanomatta mulle mitään. Saatan jutella hänelle ja sitten näenkin hänen selkänsä jossain kymmenien metrien päässä kun kulkee kaverinsa kanssa kohti heseä. Ei siinä ettei saisi mennä, mutta olisi kohteliasta kertoa mulle, etten mä vain ihmettele ja jää odottamaan turhaan häntä. Nää nyt on pieniä asioita mutta näitä on paljon ja tulee lisää koko ajan.
Lopeta se miehesi perässä juokseminen. Pysähdy itse ja lähde tyynesti toiseen suuntaan ja anna miehen juosta minne juoksee. Kyllä se jossakin kohtaa huomaa, että et kipitäkään perässä. Saattaa suuttua kun huomaa, mutta mitä sitten. Sanot, että et ehtinyt kertoa, että menetkin toisaalle, kun mies juoksi niin kovaa, etkä viitsinyt huutaa perään, kun mies ei siitä(kään) tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies rupesi tekemään tota jossain vaiheessa. Alussa kyllä mentiin niin käsi kädessä. Muutenkin käytös on muuttunut mua väheksyväksi. Esimerkiksi jos mä törmään ystävääni kauppakeskuksessa ja haluan mennä hänen kanssaan johonkin juttelemaan niin mä kyllä sanon miehelle, että menen tuonne kahvilaan vähäksi aikaa Katjan kanssa. Mutta jos mies törmää kaveriinsa, hän vain katoaa sanomatta mulle mitään. Saatan jutella hänelle ja sitten näenkin hänen selkänsä jossain kymmenien metrien päässä kun kulkee kaverinsa kanssa kohti heseä. Ei siinä ettei saisi mennä, mutta olisi kohteliasta kertoa mulle, etten mä vain ihmettele ja jää odottamaan turhaan häntä. Nää nyt on pieniä asioita mutta näitä on paljon ja tulee lisää koko ajan.
Yksi syy, miksi jotkut onnistuvat pysymään pitkissä parisuhteissa on se, ettei kumpikaan anna periksi kiusaukselle alkaa kohdella toista itsestäänselvyytenä. Hyvissä suhteissa toista arvostetaan, ja se näkyy esim just siinä, ettei lähdetä mykkinä loikkimaan jonnekin ja jätetä puolisoa ihmettelemään.
Kun aikansa joutuu antamaan toisen huonon käytöksen anteeksi, alkaa miettiä että miksi oikeastaan tekee niin. Ja siitä lähteekin sitten erkaantuminen hiljalleen käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kysytty.
Ei tarvitsekaan totella. Salaa sitä vaan toivoisi, että mies vaistoaisi tuommoset käyttäytymisen ja huomioimisen perusasiat itse.
Pelihän on jo ns menetetty, kun asiasta päätyy huomauttamaan asti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä näkee, tuttavani mies aina pinkoo kovaa vauhtia eteenpäin ja jos nainen vaikka pysähtyy vastaamaan puhelimeen tms, mies ei edes huomaa pitkään pitkään aikaan että nainen on jäänyt jonnekkin matkan varrelle. Onneksi oma mieheni kävelee aina joko vierellä/perässä/edessä ja varmistaa että olen mukana.
Onko sellainen nainen joka ei osaa puhua ja kävellä yhtäaikaa vai miksi pitää pysähtyä jos puhuu puhelimessa?
Vierailija kirjoitti:
Teepä jatkossa itse tuo.
Kai sulla ajokortti on? Menet autoon ja kaasutat tiehesi. Ukko tilatkoon taksin tai kävelköön, oppiipahan.
Toivottavasti sama neuvo annetaan miehelle kun naisen käytös ei miellytä.
Naisia tulee vähän kouluttaa, oppiipahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kysytty.
Ei tarvitsekaan totella. Salaa sitä vaan toivoisi, että mies vaistoaisi tuommoset käyttäytymisen ja huomioimisen perusasiat itse.
Pelihän on jo ns menetetty, kun asiasta päätyy huomauttamaan asti.
Ap
Ettekö käyneet tapailuvaiheessa missään yhdessä?
Kuka tuon miehen oikein valitsi sinulle? Kannattaa reklamoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai taas tämä ketju?
Miten te jaksatte?
Jokuset eivät päivystä täällä, eivätkä tiedä, että mikä on taas tämä ketju.
Sama aloitus muutaman kuukauden välein.
Karjaisut ja kaikki.
Sitten sun kaltaiset miesvihakiimaiset pikkupaskat kertomassa kuinka miehiä koulutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niin päin, että mä pyyhällän edellä ja joudun vähän väliä kurkkimaan taakseni, että tuleeko se mies ollenkaan 😀
Ehkäpä miehen kannattaisi lähteä kotiin ja jättää sut taksin varaan.
Oppisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vallankäyttöä.
Patriarkaaliset rakenteet istuvat nykymiehissäkin syvällä. Vaikka eletään 2020-lukua niin silti yhä naiset ja muunsukupuoliset joutuvat kohtaamaan sortoa arjessaan johtuen sukupuolestaan.
Myös naisilla- vai sanoisinko varsinkin naisilla- on 1000 js 1 tapaa osoittaa valta-asemaa parisuhteessa. Ja mitäs sanotaankaan naisvaltaisista työpaikoista?
lähde sinä kävelemään sitten toiseen suuntaan. Sillä se ongelmakin selviää. Mitä pidemmälle toiseen suuntaan lähdet, sitä pysyvämpi ratkaisu tulee.
Munkin mies yrittää kävellä metrejä mun edellä.
Se on joutunut kärsimään asiasta.
Olen saattanut jäädä tutk8maan jotain kaupassa ja yhtäkkiä mies ei tiedä, missä olen.
Olen myös saattanut kääntyä kadunkulmasta toisaalle, jos olen nähnyt jotain mielenkiintoista. Olen joskus jopa huutanut miestä mukaan, mutta ei se ole kiiireissään kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tekstailee ja puhuu puhelimeensa, muttei sano siitä mulle sanaakaan.
Kerran juttelin isäni kanssa ja hän oli ihmeissään, etten tiennyt asiasta, jonka hän oli miehelleni kertonut.
Sovittiin, että tästälähtien kaikki asiat ilmoitetaan suoraan minulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen saattanut jäädä tutk8maan jotain kaupassa ja yhtäkkiä mies ei tiedä, missä olen.
Olen myös saattanut kääntyä kadunkulmasta toisaalle, jos olen nähnyt jotain mielenkiintoista. Olen joskus jopa huutanut miestä mukaan, mutta ei se ole kiiireissään kuullut.
palstanrtut tekee kaikesta valtakamppailun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tekstailee ja puhuu puhelimeensa, muttei sano siitä mulle sanaakaan.
Kerran juttelin isäni kanssa ja hän oli ihmeissään, etten tiennyt asiasta, jonka hän oli miehelleni kertonut.
Sovittiin, että tästälähtien kaikki asiat ilmoitetaan suoraan minulle.
Ei siis kerro, kenelle jutteli ja mitä asia koski.
Tietenkin olen hankkinut itselleni rakastajan.
Antaisin mennä menojaan ja itse lähtisin eri suuntaan. Siinä sitten ihmettelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
palstanrtut tekee kaikesta valtakamppailun
Jos miehellä on kiire, niin mitä väliä. Voin aivan hyvin vaikka soittaa kaverin hakemaan kaupasta. Tehdään yhdessä hyvää ruokaa, avataan viinipullo ja lähdetään yökerhoon.
Miehen ei ole onnstunut tekemään noista juoksuruoka-aineksista itselleen ruokaa.
Jokin kauhea kiire sillä oli juosta mun edellä. Ei edes huomannut mun kääntyneen toisaalle.
Menin hotelliin, löysin miehen tinderistä ja nautin elämästä. Oli muuten hyvä pano.
Savannilla ei tarvitse juosta leijonaa nopeammin. Riittää kun olet toista henkilöä nopeampi. Hitaat syödään.