Jouduin karjaisemaan miehelle, että 'odota' kaupungilla. Naurettavaa, ettå pinkaisee suoraan autosta 15 metriä edelle. Aina
Katsoi niinkuin olisi tehnyt jonkun julkisen pyhäinhäväistyksen.
Ihme tapa tuomminen sooloilu, oon kuullu, ettei oo ainoa mies, jolla on vaikeuksia kävellä yhtä matkaa kumppaninsa kanssa kaupungilla.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
mun mies toimii samalla tavalla kaupassa, paahtaa menemään kiireellä
ulkona ja ostareilla ja muualla samaan tahtiin kävely onnistuu kyllä
kauppahelvetistä pitää päästä äkkiä pois. siihen vielä päälle vitutus parkkipaikan etsimisestä, niin ei siinä kiinnosta jäädä maisemia katselemaan
Kun mennään yhdessä jonnekin, tietenkin mennään hitaimman vauhdilla. Tämä on selvää kaikille joilla on lainkaan käytöstapoja. Ihan sama onko se hitain sairas isoäiti, kolmevuotias napero tai yksijalkainen sokea pituushyppääjä tai jopa ihan oma puolisokulta. Ei jätetä ketään jälkeen, ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kauppahelvetistä pitää päästä äkkiä pois. siihen vielä päälle vitutus parkkipaikan etsimisestä, niin ei siinä kiinnosta jäädä maisemia katselemaan
Sivistynyt ihminen kuitenkin hillitsisi tunteensa ja kävelisi yhdessä kumppanin kanssa. Kuinka heikkoja luonteita te oikein olette?
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen voimaantunut nainen ei jätä yhtään tilaisuutta käyttämättä valittaakseen miehestään. Kaikki viat ja epäkohdat nostetaan esiin.
Miksi jotkut miehet tuhlaavat elämänsä tällaisten naisten kanssa?
Sun kannattaakin kysyä tätä mun mieheltä. Se harrasti tuota samaa, kunnes mä omasta puolestani lakkasin odottamasta sitä jos sillä kesti autosta nouseminen kauemmin. Pinttelin edellä ja jätin sen yksin ihmettelemään. Kuulemma tuntui hänestä hyvin ikävältä tämä. No shit sherlock. Mutta oppi muutamasta kerrasta, ja edelleen tuhlaa elämäänsä tällaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni tekee ihan samaa! Meillä on alakoulu- ja päiväkoti-ikäiset lapset, ja joskus käy niin, että kävelemme pitkässä jonossa: vaimo kaukana edessä, vanhin lapsi seuraavaksi, sitten minä kun odottelen pienintä ja pienin hännänhuippuna. Välillä koomista, välillä hemmetin ärsyttävää. Tämä on aiheuttanut myös lieviä sosiaalisia hankaluuksia, jos mukanamme kulkee kavereita, ja vaimo posottaa muusta joukosta selvästi edessä, ja kääntyy välillä odottamaan että ehditään samalle tasalle, ennen kuin ponkaisee taas liikkeelle. :)
Kiitos päivännauruista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen voimaantunut nainen ei jätä yhtään tilaisuutta käyttämättä valittaakseen miehestään. Kaikki viat ja epäkohdat nostetaan esiin.
Miksi jotkut miehet tuhlaavat elämänsä tällaisten naisten kanssa?
Sun kannattaakin kysyä tätä mun mieheltä. Se harrasti tuota samaa, kunnes mä omasta puolestani lakkasin odottamasta sitä jos sillä kesti autosta nouseminen kauemmin. Pinttelin edellä ja jätin sen yksin ihmettelemään. Kuulemma tuntui hänestä hyvin ikävältä tämä. No shit sherlock. Mutta oppi muutamasta kerrasta, ja edelleen tuhlaa elämäänsä tällaisen naisen kanssa.
Pakko kokeilla tätä! Tänään viimeksi mies pinkoi edellä. Kävelin sitten hyllyn ohi ja mies huikkasi että täällä on suihkugeelit. Jäin todella paljon jälkeen kun halusin katsella ympärilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä oikeastaan ole väliä, miksi jättää kumppaninsa jälkeen tai pakottaa juoksemaan perässä. Tosi junttia käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä velvollisuus miehellä on totella sinua?
Mikä velvollisuus aapeellä on totella miehensä toiveita olla sanomatta mitään?
On myös idioottimaista karjua julkisella paikalla, tai kotona. Varmaan joku lapsuuden trauma, kun ei ole pysynyt toisten mukana ja huutaa "odota".
Ai mä teen joskus tätä tahalleen.
Huudan kovalla äänellä Matias Tamminen, nimi muutettu.
Joo ei tykkää ja suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies 34v kirjoitti:
Meillä ämmä saisi nyrkistä jos alkaisi minulle karjumaan saati komentelemaan minulle.
Mieluummin kannattaa olla järkimies kuin tosimies. Järkimies ei käytä sanaa "ämmä", osaa käyttää pilkkua ja mikä tärkeintä, ei "anna nyrkistä".
Järkimiehellä olisi rektiotkin hallussa, tosimiehellä näköjään ei.
Vierailija kirjoitti:
Kerron 40 vuoden parisuhdekokemuksen pohjalta. Ei ihme, että kaikki laukkaa terapiassa ja ottaa sen jälkeen eron, kun saa siellä jonkun vallankäyttö tai naisviha oivalluksen. Jos haluaa elää pitkässä parisuhteessa, kummallakin pitää olla omaa tilaa ja sen päälle omaa aikaa ja omia juttuja. Ei ne ihan välttämättömiä ole, jos molemmat aidosti tykkää viettää aina samalla tavoin aikaa, ilman että siitä tulee neuvottelua. Mutta sellainen on äärimmäisen harvinaista.
Jos mies tai nainen pinkoo edellä, anna mennä. Kuljet vauhtia jota tykkäät kävellä. Jos toinen jatkaa 15 metriä edellä, anna mennä. Ei se elämässä niin iso juttu ole. Jos välimatka vain kasvaa, tapaatte sitten määränpäässä, missä hän joutaa odotella. Jos toinen ei halua lähteä yhtä usein vanhempiesi tai läheistesi luokse, käykää siellä välillä yksin. Ihan luonnollista. Nauttikaa asioista ja tavoista yhdessä, josta molemmat pidätte. Tuollaiset kävelyvauhti riidat on samaa tasoa kuin se vessanpytyn kansi tai hammastahna putkilo. Taustalla on usein liian virikeköyhä ja tylsä elämä. Ottakaa irtiotto arjesta, keksikää jotain mistä molemmat pitää, lähtekää vaellukselle, ulkomaille, uusia harrastuksia yksin ja yhdessä, myös lasten kanssa voi tehdä kaikkea tuota. Sisältöä elämään, niin pienet asiat eivät kaiverra.
No et ole 40 vuodessa mitään merkittävää oivaltanut. Ehkä kannattaisi opetella vielä.
Kun jotain ihmistä ärsyttää asia x, siinä ei auta yhtään että kerrot hänelle että tuo asia on mitätön (sinun mielestäsi) ja lähde mieluummin vaeltamaan. Kun eivät ihmiset toimi niin että kun sinä mitätöit ja vähättelet, muut havahtuvat siihen että "Hei, tuo ihminen tietää mikä on tärkeää ja minä en tiedä. Jatkossa annankin hänen kertoa mikä on tärkeää ja mikä ei."
Vierailija kirjoitti:
Jos uskot, että kyse on vallankäytöstä, eroa heti. Sinun ei missään tapauksessa kannata yrittää muuttaa ihmistä, jonka vallankäyttö ulottuu noin pieniin asioihin. Jos käsityksesi on ollut väärä, on taas miehen edun mukaista, että eroat. Joten joka tapauksessa ero on oikea ratkaisu.
Voi taivas näitä palstan neuvoja...
Äitini on täysin isäni määräiltävissä, mutta silloin erittäin harvoin kun kävelivät jonnekin yhdessä, äitini paineli kovaa vauhtia edellä. Oli vähän outoa.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä on ajokoiria. Mulla oli tuollainen naiskaveri, jonka oli PAKKO juosta aina edellä. Kerran ärsyynnyin katsomaan hänen selkäänsä kun oltiin kävelemässä. Lähdin pikakävelyä hänestä ohi. Hän lisäsi nopeutta. Minä lisäsin nopeutta. Hän lisäsi. Lopulta juostiin rinta rinnan täyttä vauhtia vaikka piti muka olla kävelyllä. Hän ei jostain sisäisen pakkonsa sanelemasta syystä kyennyt kävelemään toisen rinnalla ilman että yritti ohi.
Ihmiset on outoja.
Tämä on paras! Kiitos nauruista!
Mun mies tykkää pinkoo kaupassa äkkiä kassalle. Kerta hermostuin ja huusin kassalla "maali" Kirosin et mikä järki tässä on. Pitäisi vaan kerätä vauhdissa ostokset pääkäytävältä. Sillä kertaa en keräilly mitään vaan juoksin perässä. Joo, tuli halvaksi perheen loppuviikon ostokset...eiku seuraavana päivänä kauppaan uudestaan.
Meillä on niin päin, että mä pyyhällän edellä ja joudun vähän väliä kurkkimaan taakseni, että tuleeko se mies ollenkaan 😀
Vierailija kirjoitti:
ai taas tämä ketju?
Miten te jaksatte?
Jokuset eivät päivystä täällä, eivätkä tiedä, että mikä on taas tämä ketju.
Täälläkin mies pinkoo edellä, pitkän matkaa edellä. Olen 3 vuotta miestä vanhempi ja hän kohtelee minua vanhuksena, ja pitää itseään nuorena kollina.
Astrofyysikot ovat mitanneet maan pinnalla valoa nopeampia fotoneja ensimmäisen kerran tällä vuosituhannella. Kun jonkin tähden oletetaan muuttuvan supernovaksi, asetetaan mittalaitteet tallentamaan tähdestä tulevaa säteilyä. Kun tähti räjähtää supernovaksi, voidaan maan päällä mitata erityisiä radioaktiivisia fotoneja hetken ennen kuin räjähtäminen on perinteisin keinoin visuaalisesti mahdollista havainnoida. Tämä siis todistaa Einsteinin suhteellisuus teorian jos ei nyt vääräksi niin ainakin puutteelliseksi sekä todistaa ylivalonnopeuden matkustavat hiukkaset.
Toimin tällaisen radioaktiivisen fotonin tavoin kun olemme eukon kanssa Prismassa.
Mitäs sitten kun mies, jonka kanssa on ennen kävelty ihan luonnollisesti käsikoukkua, alkaa vaivihkaa irrottautua otteesta. Mitä se semmoinen peli on. Ja paino tms ulkonäön muuttumisongelmista ei ole kyse.
no en todellakaan jää odottamaan, kun vaimolla kestää aina autosta ulos tuleminen 2 minuuttia, vaikka silloin pitäisi olla jo kävelemässä, kun auto on pysäköity. aina sama nysvääminen, kun pitäisi mennä.