On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen mun pitäs olla.. yhtäkkiä vaihtaa aivot ja erilainenko? Miksei naisia koskaan kiinnosta. kuitenki monet muut miehet on kelvanneet naisille
Kaupassa on ihan tavallisia pariskuntia. mies ei ole komea ja on ruma jopa ja lihavempi kun minä. sekä nainen ei ole mikää kaunis seksipommi ei todellakaan mutta silti saavat läheisyyttä ei tarvi olla yksin ja minä katson katkerana vierestä miksi en kelpaa
Naiset nykyään on paljon liputtanut sosiaalisuuden ja sosiaalisten taitojen puolesta. Tämä sisältyy minusta näihin liiallisiin vaatimuksiin, sillä ei kaikki miehet ole casanovia ja osaa sanoittaa tunteiteen ja kaikkea mitä haluaisi sanoa tai luovia sukkelasti sosiaalisissa piireissä ja ole siis seurapiiri taitureita. Mutta on vaikuttanut siltä, että sitä yhä useammat naiset odottaa. Tai sitten sitä, että miehen pitäisi viihdyttää naista ja toteuttaa naisen toiveet.
Ap sanoi, että on vähätaitoinen ja mielestäni tämmöistä pitäisi ymmärtää. Ei kaikki ole taitavia ihmissuhteissa. Naiset on yosin vaikuttanut karttavan sosiaalisesti kömpelöitä miehiä. Voimia sulle AP!
Olen erittäin kiusallinen ja outo naisoletettu, joka on kuitenkin ihan nätti ja työllistetty. AP:n logiikan mukaan minäkin ansaitsen miehen ja suhteen, nytheti viimeistään. Kumma juttu silti, ymmärrän olevani kummallinen ja hyväksyn, että minun pitää yksinkertaisesti tehdä enemmän töitä saadakseni kumppani tai sitten deittailen yhtä kummallisia ihmisiä, mitä olenkin tehnyt.
Niin, ja monet naiset ei halua Casanovaa vaan siis ihan normaalit käytös- ja keskustelutavat omaavan miehen. Sen ei pitäisi olla liikaa vaadittu, mutta ilmeisesti on sinun mielestä. Naisten pitäisi tyytyä urahtelevaan ja kiusaantuneeseen jörilääseen, koska miehet nyt vaan ansaitsee naisen. :D
No tulkaa kattomaan naiset. Olen ihan erilainen livenä ja komea ja pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu pahalta ku ei kelpaa parisuhteeseen ja on yksin ja kattoo vierestä
Äläs nyt, ei peli ole menetetty.
Narsistinen eksäni hoki tuota sen verran pitkään, että on kyllä jäänyt pieneen päähän tämäkin kaiken muun sen kiusaamisen ja muun kivan lisäksi.
Ihmiset ovat sen verran ihania, että heti aletaan joukolla nokkimaan outolintuja. Levittelemään valheita/keksimään juoruja ja muuta kivaa roskaa.
Luuletko asiaa auttavan, että valitat täällä.
Ehkäpä syy yksinäisyyteen onkin siinä, valittajista ei kukaan välitä.
Valivali- tyyppien kanssa menee oma elämä hukkaan.
AP, olet tässä ketjussa kertonut toistuvasti positiivisiksi puoliksisi, että olet komea, normaali, pitkä, töissä ja käyt salilla. Nuo ovat hyvin pinnallisia arvoja ja toisaalta myös piirteitä, jotka kuvaavat suurinta osaa treffimarkkinoilla olevista miehistä. Itse ihan ihmisenä kiinnostunun paljon enemmän mm. intohimoisuudesta jotain asiaa kohtaan, empatiakyvystä, kyvystä itsereflektioon, huumorintajuisuudesta, rakkaudesta elämää ja kanssaihmisiä kohtaan, harrastuneisuudesta, oikeudentunnosta ja yhteiskunnallisesta aktivismista, jne.
Jos kuka tahansa oma mahdollinen treffikumppani kuvailisi itseään komeaksi, pitkäksi sekä töissä ja salilla käyväksi, minulle ei piirtyisi oikeastaan minkäänlaista mielenkiintoista kuvaa heistä ihmisenä. Näin mutuillen minulle vaikuttaa siltä, että olet elämäsi ja itsesi kanssa aika hukassa. Myös epätoivo parisuhdetta kohtaan kertoo mahdollisesti minulle siitä, että ehkä elämästäsi puuttuu sisältö tai pakenet joitain ongelmiasi lataamalla suuria odotuksia onnellisuudesta parisuhdetta kohtaan. Yksinäisyys on aito ongelma, mutta läheisyyttä pitäisi saada myös perheeltä ja kavereilta, joten mietin, ovatko ne suhteet sinulla hyvin pinnallisia ja siksi parisuhteen merkitys on niin ylikorostunut mielessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vakituinen työ ja en oo ruma naamasta ja pyyhkii muutenki hyvin en vaa kelpaa kellekkään ja olen sen jo huomannut vuosia
Valitse vanhempi nainen, joka haluaa äidillisesti pitää huolen sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen mun pitäs olla.. yhtäkkiä vaihtaa aivot ja erilainenko? Miksei naisia koskaan kiinnosta. kuitenki monet muut miehet on kelvanneet naisille
Kaupassa on ihan tavallisia pariskuntia. mies ei ole komea ja on ruma jopa ja lihavempi kun minä. sekä nainen ei ole mikää kaunis seksipommi ei todellakaan mutta silti saavat läheisyyttä ei tarvi olla yksin ja minä katson katkerana vierestä miksi en kelpaa
No, sinä olet mielenterveysongelmainen, älyllisesti jälkeenjäänyt tolvana ja se toinen mies on ns. normaali. Ihmissuhteet perustuvat siihen, että ihmisillä on jotain yhteisiä ajatuksia ja toiveita, yhteisiä päämääriä. sun ainut päämäärä ja ajatus on reikä. Kokeilepa jos porakoneen kanssa olis jotain yhteistä.
Mitä sitte vaikka olen.. enkö saisi toivoa parisuhdetta ja rakkautta hä?
Tietysti saa toivoa, mutta mielestäni ongelmasi on se, että et pelkästään toivo vaan vaadit ja odotat sen tulevan kohdallesi ilman realistista pohdintaa siitä, minkälaisen suhteen haluaisit, kenen kanssa ja mitä sen eteen täytyy tehdä. Onko sinulla esimerksi mitään konkreettisia toiveita parisuhteen suhteen vai haluatko vaan "pussata ja koskea naista", kuten kuvailit?
eri
Kummasti sillä narsistilla vaan ystäviä on. Ja kaikki uskovat ja jatkavat sen kamalia valheita. Olisi varmaan parempi kuolla pois, kun se on tehnyt täälläkin mun elämästä täyden helvetin.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti sillä narsistilla vaan ystäviä on. Ja kaikki uskovat ja jatkavat sen kamalia valheita. Olisi varmaan parempi kuolla pois, kun se on tehnyt täälläkin mun elämästä täyden helvetin.
Sinulla on kolme valintaa: Kuole, parannu tai päättämätön kärsimyksen limbo. Kuolla et uskalla, koska olisit sen jo tehnyt. Tällä hetkellä olet limbossa, jossa jatkat kärsimistä valittamalla ja ruminoimalla elämäsi huonoista puolista. Voit jatkaa sitä, mutta kannattaa katsoa, miten se on sinua palvellut tähän mennessä. Nautitko olostasi? Kolmas vaihtoehto on parantua eli siis hakea virallista apua pahaan mieleen, toiminnaohjauksen ongelmiin ja yksinäisyyteen. Et häviä mitään, jos haet apua. Se voi olla pelottavaa, mutta jos et yritä, et ole mielestäni ansainnut lupaa valittamisen jatkamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kolme valintaa: Kuole, parannu tai päättämätön kärsimyksen limbo. Kuolla et uskalla, koska olisit sen jo tehnyt. Tällä hetkellä olet limbossa, jossa jatkat kärsimistä valittamalla ja ruminoimalla elämäsi huonoista puolista. Voit jatkaa sitä, mutta kannattaa katsoa, miten se on sinua palvellut tähän mennessä. Nautitko olostasi? Kolmas vaihtoehto on parantua eli siis hakea virallista apua pahaan mieleen, toiminnaohjauksen ongelmiin ja yksinäisyyteen. Et häviä mitään, jos haet apua. Se voi olla pelottavaa, mutta jos et yritä, et ole mielestäni ansainnut lupaa valittamisen jatkamisesta.
Sä et selkeästi tiedä, että mitä helvettiä on ollut olla narsistinen lähde ja uhri. Ihan parisuhteessakin jopa?
Entä sitten kaikkien sen saatavana tuttujen ja muiden hirveiden ihmisten teot?
Taas syyllistetään henkisen väkivallan uhria ja suurinpiirtein haukutaan hulluksi.
Mutta piiri pieni pyörii paikkakunnalta toiselle aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nykyään on paljon liputtanut sosiaalisuuden ja sosiaalisten taitojen puolesta. Tämä sisältyy minusta näihin liiallisiin vaatimuksiin, sillä ei kaikki miehet ole casanovia ja osaa sanoittaa tunteiteen ja kaikkea mitä haluaisi sanoa tai luovia sukkelasti sosiaalisissa piireissä ja ole siis seurapiiri taitureita. Mutta on vaikuttanut siltä, että sitä yhä useammat naiset odottaa. Tai sitten sitä, että miehen pitäisi viihdyttää naista ja toteuttaa naisen toiveet.
Ap sanoi, että on vähätaitoinen ja mielestäni tämmöistä pitäisi ymmärtää. Ei kaikki ole taitavia ihmissuhteissa. Naiset on yosin vaikuttanut karttavan sosiaalisesti kömpelöitä miehiä. Voimia sulle AP!
Sosiaaliset taidot tarkoittavat sitä, että hallitsee normaalin käytöksen ja osaa kuunnella ja puhua. Tietenkin näitä arvostetaan, sillä ihmissuhde ei voi perustua pelkkään panemiseen ja murahteluun. Ainakaan naisten mielestä. Naiset ovat älykkäitä, heidän on pakko olla jottei heitä raiskattaisi hengiltä jo lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vakituinen työ ja en oo ruma naamasta ja pyyhkii muutenki hyvin en vaa kelpaa kellekkään ja olen sen jo huomannut vuosia
Valitse vanhempi nainen, joka haluaa äidillisesti pitää huolen sinusta.
Mä odotan jo täällä, Allu. Tilasin sullekin. Mistä sä tykkäät? Mää otin ihan vaan kaljan ja kuus shottia.
Ruusa
ps. Täällä on ainakin 15 muutakin naista ruusu tissien välissä, herkele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et selkeästi tiedä, että mitä helvettiä on ollut olla narsistinen lähde ja uhri. Ihan parisuhteessakin jopa?
Taas syyllistetään henkisen väkivallan uhria ja suurinpiirtein haukutaan hulluksiMutta piiri pieni pyörii paikkakunnalta toiselle aina vaan.
Mene helemettiin ketjusta, tänne mahtuu vain yksi pöpi kerrallaan ja se on Allu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas syyllistetään henkisen väkivallan uhria ja suurinpiirtein haukutaan hulluksi.Mutta piiri pieni pyörii paikkakunnalta toiselle aina vaan.
Ihan kuule olen koko lapsuuteni ja nuoruuteni ollut narsistisen väkivallan uhri. :D Pointtinani oli se, että AP:lla on valtaa muuttaa oma elämänsä, mutta tällä hetkellä hän ilmeisesti valitsee kärsiä tekemättä asialle aktiivisesti mitään. Ongelmien toteaminen on alku, mutta se ei ole edes puolet työstä, varsinkaan jos pohtii jo i-murhaa. Itsetuhoisten ajatusten pitäisi herätellä siihen, että sairaus on edennyt liian pitkälle ja vaatii jo ammattiapua, muuten mikään ei muutu ja narsistit ns. voittavat, kun ovat nujertaneet sinut täysin.
Sun pitäisi löytää joku kerho tai seurakunta jossa voisit tavata kivoja vähälahjaisia naisia joiden kanssa sinulla synkkaisi. Onkohan sellaista paikkaa. Moni ujo nainen olisi iloinen jos saisi olla kanssasi.