On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Sitä joskus vaan pitää myöntää reaaliteetit. Esim suomessa voi olla joillekin vaikeaa saada kavereita. Jotkut suomalaiset ovat niin varautuneita ja sisäänpäin lämpeneviä, ettei uusista naamoista tykätä. Sitten taas naisten valikoivuus suhteissa on asia erikseen. On vaikuttanut siltä, että naisten mies kriteerit ovat olleet nousussa vuosi vuodelta. Liian usein kriteerit ovat liiallisia ja esim odottavat täydellistä pakettia alusta asti. Terveempi suhtautuminen olisi ajatella, että yhdessä rakennettaan elämä, eikä tarvi olla kaikki täydellistä alusta asti.
En jaksa enää ihmisiä parempi ku oon ikuisesti yksin.
Juu miehen pitäs olla täydellinen komea adonis.. rikas hieno mersu pihassa käy 3 kertaa salilla treenaamas ruskea kroppa kyllä on vientiä
Vierailija kirjoitti:
Sitä joskus vaan pitää myöntää reaaliteetit. Esim suomessa voi olla joillekin vaikeaa saada kavereita. Jotkut suomalaiset ovat niin varautuneita ja sisäänpäin lämpeneviä, ettei uusista naamoista tykätä. Sitten taas naisten valikoivuus suhteissa on asia erikseen. On vaikuttanut siltä, että naisten mies kriteerit ovat olleet nousussa vuosi vuodelta. Liian usein kriteerit ovat liiallisia ja esim odottavat täydellistä pakettia alusta asti. Terveempi suhtautuminen olisi ajatella, että yhdessä rakennettaan elämä, eikä tarvi olla kaikki täydellistä alusta asti.
Oman kokemukseni ja lähipiirini mukaan naisilla on ihan samanlaiset arvot, mitä kuvaat viimeisessä lauseessasi. Kriteerit ovat kyllä menneet korkeammiksi, mutta se ei tarkoita vielä mitään sinänsä, kun ennen on miehiltä siedetty mm. hoitamatonta alkoholismia, empatiakyvyttömyyttä ja väkivaltaa. Lähipiirini naiset hakevat yhä enemmän keskustelutaitoa ja empaattisuutta, mikä on tutkimustenkin mukaan harvinaisempaa miehissä kuin naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Juu miehen pitäs olla täydellinen komea adonis.. rikas hieno mersu pihassa käy 3 kertaa salilla treenaamas ruskea kroppa kyllä on vientiä
Selkeästi tuo itsellesi valehteleminen on sinulle helppo tapa passivoitua ja nähdä itsesi syyntakeettomana yksinäisyydessäsi.
Ei saisi olla miehessä mitää vikaa.. minussapa on.. lähemmäs 30 tonnin velat omasta tyhmyydestä.. lukuisia potkuja töistä.. nyt vakityö.. heikkolahjainen masentunut erilainen kun muut
Hei Allu! Tulin paasauksestasi järkiini ja alensin kriteereitäni. Nähdään illalla Tulisuudelman baaritiskillä, mulla on pinkki ruusu tissien välissä.
Antaudun sulle haisevassa autossasi Heurekan parkkiksella.
Millanen mun pitäs olla.. yhtäkkiä vaihtaa aivot ja erilainenko? Miksei naisia koskaan kiinnosta. kuitenki monet muut miehet on kelvanneet naisille
Vierailija kirjoitti:
Hei Allu! Tulin paasauksestasi järkiini ja alensin kriteereitäni. Nähdään illalla Tulisuudelman baaritiskillä, mulla on pinkki ruusu tissien välissä.
Täys huijari olet hyvää jatkoa
Vierailija kirjoitti:
Millanen mun pitäs olla.. yhtäkkiä vaihtaa aivot ja erilainenko? Miksei naisia koskaan kiinnosta. kuitenki monet muut miehet on kelvanneet naisille
Kaupassa on ihan tavallisia pariskuntia. mies ei ole komea ja on ruma jopa ja lihavempi kun minä. sekä nainen ei ole mikää kaunis seksipommi ei todellakaan mutta silti saavat läheisyyttä ei tarvi olla yksin ja minä katson katkerana vierestä miksi en kelpaa
No antaa olla ja unohdan kaiken seurustelut ja naiset. Mulle riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni ja lähipiirini mukaan naisilla on ihan samanlaiset arvot, mitä kuvaat viimeisessä lauseessasi. Kriteerit ovat kyllä menneet korkeammiksi, mutta se ei tarkoita vielä mitään sinänsä, kun ennen on miehiltä siedetty mm. hoitamatonta alkoholismia, empatiakyvyttömyyttä ja väkivaltaa. Lähipiirini naiset hakevat yhä enemmän keskustelutaitoa ja empaattisuutta, mikä on tutkimustenkin mukaan harvinaisempaa miehissä kuin naisissa.
En ymmärrä sun juttujasi
No elän yksinäisenä ikisinkkuna elämäni, meenpäs kauppaan kattomaan pariskuntia ja ihmettelemään miten hitto ovat kelvanneet.
Sulla ap tuo epävakaa luonne ja mielenterveysongelmat karkottavat naiset.
Mä en jaksa enää jauhaa tästä mä en jaksa tällästä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ap tuo epävakaa luonne ja mielenterveysongelmat karkottavat naiset.
No kumma juttu että karkottavat, harmi ku en oo toisenlainen.. oon kuitenki komea ja 195 pitkä enkä ole juoppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täys huijari olet hyvää jatkoa
Olen nainen parhaassa iässäni, 57 v. Himoitsen nuorta, kauniskasvoista miestä, jolla ei järki päätä pakota. Olet unelmieni mies, rakastan, rakastan, rakastan...
Ruusa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa on ihan tavallisia pariskuntia. mies ei ole komea ja on ruma jopa ja lihavempi kun minä. sekä nainen ei ole mikää kaunis seksipommi ei todellakaan mutta silti saavat läheisyyttä ei tarvi olla yksin ja minä katson katkerana vierestä miksi en kelpaa
Naiset nykyään on paljon liputtanut sosiaalisuuden ja sosiaalisten taitojen puolesta. Tämä sisältyy minusta näihin liiallisiin vaatimuksiin, sillä ei kaikki miehet ole casanovia ja osaa sanoittaa tunteiteen ja kaikkea mitä haluaisi sanoa tai luovia sukkelasti sosiaalisissa piireissä ja ole siis seurapiiri taitureita. Mutta on vaikuttanut siltä, että sitä yhä useammat naiset odottaa. Tai sitten sitä, että miehen pitäisi viihdyttää naista ja toteuttaa naisen toiveet.
Ap sanoi, että on vähätaitoinen ja mielestäni tämmöistä pitäisi ymmärtää. Ei kaikki ole taitavia ihmissuhteissa. Naiset on yosin vaikuttanut karttavan sosiaalisesti kömpelöitä miehiä. Voimia sulle AP!
Kirkkonummellahan on ap se kartano,jossa pidetään seksibileitä. Mene sinne.