On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Juu ei kukaan halua allua asia on selvä.
Pärjään yksin kerta en kelpaa kellekkään.
Onneksi elämässä on muutakin kun naiset
Katon ja ihmettelen muita pariskuntia kun ovat kelvanneet.
Löytyy paljo mun tyylisiä naisia mut en mä vaan kelpaa.
No ei kukaa kirjota mitää. Ni antaa olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pussata naista ja koskea naista
Sun pitäisi löytää joku kerho tai seurakunta jossa voisit tavata kivoja vähälahjaisia naisia joiden kanssa sinulla synkkaisi. Onkohan sellaista paikkaa. Moni ujo nainen olisi iloinen jos saisi olla kanssasi.
Sä kyllä loukkaat meitä heikkolahjaisia naisia. Ei meidänkään tarvitse tyytyä Alluun.
Kannattaa ettiä sit rikas toimitusjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vakituinen työ ja en oo ruma naamasta ja pyyhkii muutenki hyvin en vaa kelpaa kellekkään ja olen sen jo huomannut vuosia
Valitse vanhempi nainen, joka haluaa äidillisesti pitää huolen sinusta.
En halua 50v naista.
Vierailija kirjoitti:
AP, olet tässä ketjussa kertonut toistuvasti positiivisiksi puoliksisi, että olet komea, normaali, pitkä, töissä ja käyt salilla. Nuo ovat hyvin pinnallisia arvoja ja toisaalta myös piirteitä, jotka kuvaavat suurinta osaa treffimarkkinoilla olevista miehistä. Itse ihan ihmisenä kiinnostunun paljon enemmän mm. intohimoisuudesta jotain asiaa kohtaan, empatiakyvystä, kyvystä itsereflektioon, huumorintajuisuudesta, rakkaudesta elämää ja kanssaihmisiä kohtaan, harrastuneisuudesta, oikeudentunnosta ja yhteiskunnallisesta aktivismista, jne.
Jos kuka tahansa oma mahdollinen treffikumppani kuvailisi itseään komeaksi, pitkäksi sekä töissä ja salilla käyväksi, minulle ei piirtyisi oikeastaan minkäänlaista mielenkiintoista kuvaa heistä ihmisenä. Näin mutuillen minulle vaikuttaa siltä, että olet elämäsi ja itsesi kanssa aika hukassa. Myös epätoivo parisuhdetta kohtaan kertoo mahdollisesti minulle siitä, että ehkä elämästäsi puuttuu sisältö tai pakenet joitain ongelmiasi lataamalla suuria odotuksia onnellisuudesta parisuhdetta kohtaan. Yksinäisyys on aito ongelma, mutta läheisyyttä pitäisi saada myös perheeltä ja kavereilta, joten mietin, ovatko ne suhteet sinulla hyvin pinnallisia ja siksi parisuhteen merkitys on niin ylikorostunut mielessäsi.
Edelleen ei ole kavereita ja olen yksinäinen
Turpa kiinni siellä nyt! Ymmärrätkö, ÄLÄ KIRJOITA TÄNNE ENÄÄ!
Naiset ovat liian koulutettuja ja tasokkaita mulle. Pahalta tuntuu ja masentaa olla yksin.
Ehkä mua ei pitäs olla olemassa enkä kelpaa kellekkään. Vois mennä salille ja treenata
Kaupassa oli mun tyyppinen nainen mut ei se katsonu ees päälle. Mä tuijotin kun se oli kaunis mut ei sitte.
Jos salille ja illalla kotiin yksin kattoa jotain. Miettiä elämää miksei kelpaa naisille. Ja tinderiin uusia kuvia. Sieläkin liian tasokkaita missi naisia.
Miten yrität lähestyä ihmisiä? Missä?
Jos käyt yksin baareissa niin suosittelen käymään rokkikeikoilla, joskus voi päästä tanssimaan. Käy useammin kuin kerran vuodessa. Ainakin Lappeenrannan kokoisessa kaupungissa samoilla keikoilla käyvät tulevat tutuiksi nopeasti.
Suomessa muutenkin pienet piirit.
Itse olen tavannut aiemmat puolisoni kavereiden kautta. Ensin olen tutustunut kaverina, sitten vasta ihastunut.
Nyt naimisissa seitsämättä vuotta kaverini kanssa. Hän oli työtön ja kaljuuntunit, vähän kaljamahainen, lyhyt mies.
Nyt töissä mutta kaljumpi, kaljamahaisempi ja jos mahdollista lyhyempi. Mutta minun silmissäni upea tyyppi ja ihan paras kaveri.
Tiesimme toisemme jo 15 vuotta sitten paikallisilta keikoilta. Musiikki yhdistää.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni siellä nyt! Ymmärrätkö, ÄLÄ KIRJOITA TÄNNE ENÄÄ!
Sairas tyyppi. Te olette inhottavia ja todella ilkeitä ihmisiä. Heikkolahjainen ei vaan kelpaa naisille. No osa naisistaki jää ikisinkuiksi eikä kelpaa.
Sä kyllä loukkaat meitä heikkolahjaisia naisia. Ei meidänkään tarvitse tyytyä Alluun.