On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun kannatakaan välittää näistä kommenteista, Allu. Mutta se mitä sinun kannattaisi tehdä olisi:
- Lopettaa tänne kirjoittelu aivan täysin ja kokonaan, olet itsekin todennut sen olevan pakkomielteistä. Ihmisiä inhottaa ja kyllästyttää lukea näitä juttujasi, koska niissä ei ole mitään järkeä eivätkä ne hyödytä sinuakaan millään lailla.
Toki ymmärrän, että kyseessä on mielen sairaus ja pakkotoiminto, mutta silti.
Kai tämä on jotenkin huomion hakemista kun ei ole kavereitakaan elämässä niin tulee oltua paljo yksin niin tulee kirjoteltua ja mietittyä vain naisia
No huonoa tuuria mulla on lähellä on ollut treffit mutta en ole vain päässyt kun naista ei ole kiinnostanut teen vaan jatkuvasti jotain väärin tai en osaa lähestyä naisia tai jutella.. emmä tiedä mistään ei näytä tulevan mitään. .siksi luovutan en jaksa enää..käyn vaa terapiassa ja töissä ja todellaki syön lääkkeeni
Vierailija kirjoitti:
Se on vain fakta etten kiinnosta edes lihavia naisia näin suoraa sanottuna sitten täytyy vain elää näillä korteilla mitä on, olen lukenut paljo juttuja että moni mies ei kelpaa naisille
Tuo kertoo, että pidät lihavia naisia itseäsi alempiarvoisena. Vastenmielistä.
EI tämä yksinäisyys helppoa ole kun on vaan tietokoneella eikä kukaan ota yhteyttä ei halua nähdä. .ei halua olla missään tekemisissä kai mä siksi kirjotan tänne kun ei ole muuta elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain fakta etten kiinnosta edes lihavia naisia näin suoraa sanottuna sitten täytyy vain elää näillä korteilla mitä on, olen lukenut paljo juttuja että moni mies ei kelpaa naisille
Tuo kertoo, että pidät lihavia naisia itseäsi alempiarvoisena. Vastenmielistä.
En todellakaan pidä mua itseäniki haukutaan lihavaksi. luuletko että mä kelpaisin hoikalle missille no en? EN näytä kellekkään kelpaavan
En tiedä miksi kaikki on niin vaikeaa, mitenkää ei pääse tapaamaan ketään ja treffeille. Olen vain yksin ja käyn töissä
Ehkä tää on karmaa tai kohtaloa että olen aina yksin tai ketään ei halua olla missään tekemisissä. Terapiassa avauduin asioita ja töissäkin olen paljon yksin,, että kyllä mua masentaa et oon olemassa ja tälläinen.. Haluaisin erilaisen elämän.
Mussa on hitto vie hyviäki puolia todellaki on, mä en todellakaa ole alimman tason mies enkä oo ees kovin lihava, vähän on mahaa ja mitä sitte vaikka on kaljuuntunut pää ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
No huonoa tuuria mulla on lähellä on ollut treffit mutta en ole vain päässyt kun naista ei ole kiinnostanut teen vaan jatkuvasti jotain väärin tai en osaa lähestyä naisia tai jutella.. emmä tiedä mistään ei näytä tulevan mitään. .siksi luovutan en jaksa enää..käyn vaa terapiassa ja töissä ja todellaki syön lääkkeeni
Jos kirjotat naisille samalla tavalla kuin kirjoitat täällä, niin en yhtään ihmettele miks naisten mielenkiinto on loppunu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjotat naisille samalla tavalla kuin kirjoitat täällä, niin en yhtään ihmettele miks naisten mielenkiinto on loppunu
No mitä mun pitäs kirjottaa en mä osaa sanoa, on mulla kuitenkin elämässä ollut naisia.
Mä en enää tiedä mitä hittoa mun pitäs tehdä kun ei naiset kiinnostu ei sitte millään. mulla on deitti.net. happypancake. ja badoo ei siis yhtään mitään sielä, ei kukaan ota yhteyttä ei mitään. Mitä mun pitäs sitte kirjottaa että ne kiinnostuu, mulla on myös huono itsetunto ja en tiiä tuntuu ettei mussa oo mitää hyvää pilkataan vain mua heikkolahjaiseksi tuntuu pahalta
Mä en vaa enää oikein jaksa ku en kelpaa vaan yhtään kellekkään tuntuu siltä ja on jo kauan tuntunut ja masentaa niin pahasti ja on paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. "Haluan päästä puristelemaan naisen pyllyä. Haluan seksiä. Olen masentunut lihava ja kalju, mutta haluan seksiä. Lihavakin nainen käy. Miksen kelpaa?!?!?!?? No eti sitten rikas chad, ei kiinnosta. T a p a ittes vaikka."
Just.
En mä tiedä ehkä mä oon vaan yksin aina, en jaksa enää stressata ja miettiä väkipakolla enkä halua ketä vaan, oon sitte yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. "Haluan päästä puristelemaan naisen pyllyä. Haluan seksiä. Olen masentunut lihava ja kalju, mutta haluan seksiä. Lihavakin nainen käy. Miksen kelpaa?!?!?!?? No eti sitten rikas chad, ei kiinnosta. T a p a ittes vaikka."
Just.
Oot kyl todella sekopää. ihme juttuja .
en oikeestaa välitä enää tippaakaan mitä ihmiset musta jauhaa en todellakaa välitä. Olen sitte yksin ja käyn vaan töissä ja terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä mun pitäs kirjottaa en mä osaa sanoa, on mulla kuitenkin elämässä ollut naisia.
Yritä nyt päästä tuosta, että "on ollut". Ei ole enää. Me kaikki vanhenemme. Totta kai nuorena on halutumpi kuin keski-ikäisenä. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. NYT et ole sama kuin 10 vuotta sitten, eli sopeudu siihen ikääsi. Ne entiset naiset ovat MENNEISYYTTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää tiedä mitä hittoa mun pitäs tehdä kun ei naiset kiinnostu ei sitte millään. mulla on deitti.net. happypancake. ja badoo ei siis yhtään mitään sielä, ei kukaan ota yhteyttä ei mitään. Mitä mun pitäs sitte kirjottaa että ne kiinnostuu, mulla on myös huono itsetunto ja en tiiä tuntuu ettei mussa oo mitää hyvää pilkataan vain mua heikkolahjaiseksi tuntuu pahalta
Ei pilkata, vaan kerrotaan totuus. Tiedät itsekin olevasi normaalin naisen älykkyyden alapuolella. Menen nyt jo etsimään niitä heikkolahjaisempia! Montako kertaa pitää sanoa?
Kiinnosta paskan vertaa tommoset ihmiset herranjumala mulle riittää, tää pilkkaaminen ja haukkuminen en jaksa enää!!!
Mua ei kiinnosta paskan vertaa tiedäks sitä