Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään

Vierailija
26.11.2022 |

No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä

Kommentit (788)

Vierailija
21/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi mua ei oo olemassa ja oon naisille ilmaa?

Vierailija
22/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mussa on vikana ku en kelpaa.. en näytä vammaiselta ja oon tosi pitkä ja hieman mahaa on ja muutenki käyn töissä en käytä huumeita en oo työtön juoppo

Kaikki vammat eivät näy päälle päin. Sinulla on juuri sellainen vamma. Sen vuoksi tavalliset naiset eivät kiinnostu. Tämä on sinulle selitetty tuhansia kertoja, mutta ehkä se vammasi tekee sen, ettet ymmärrä.

On kiinnostunut mulla on ollut varmaa 20 naista elämässäni säätöjä ja on normaalit halunneet parisuhteeseen nyt en 37 v miehenä kelpaa enää

Tämäkin on sinulle selitetty monta kertaa. Nuoremmille naisille olet kelvannut, sillä nuorena ei ole kovin tarkka ihmissuhteistaan. Vanhetessa ihminen kaipaa muutakin kuin hauskanpitoa; sellaista sielujen sympatiaa ja keskusteluyhteyttä. Siksi et kelpaa ikäisillesi tavallisille naisille enää. Eivätkä nuoret naiset halua keski-ikäistä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sit ikinä kelpaa.. meen joskus maksullisiin jos on varaa laittaa se 100 € 

Vierailija
24/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mussa on vikana ku en kelpaa.. en näytä vammaiselta ja oon tosi pitkä ja hieman mahaa on ja muutenki käyn töissä en käytä huumeita en oo työtön juoppo

Kaikki vammat eivät näy päälle päin. Sinulla on juuri sellainen vamma. Sen vuoksi tavalliset naiset eivät kiinnostu. Tämä on sinulle selitetty tuhansia kertoja, mutta ehkä se vammasi tekee sen, ettet ymmärrä.

On kiinnostunut mulla on ollut varmaa 20 naista elämässäni säätöjä ja on normaalit halunneet parisuhteeseen nyt en 37 v miehenä kelpaa enää

Tämäkin on sinulle selitetty monta kertaa. Nuoremmille naisille olet kelvannut, sillä nuorena ei ole kovin tarkka ihmissuhteistaan. Vanhetessa ihminen kaipaa muutakin kuin hauskanpitoa; sellaista sielujen sympatiaa ja keskusteluyhteyttä. Siksi et kelpaa ikäisillesi tavallisille naisille enää. Eivätkä nuoret naiset halua keski-ikäistä miestä.

No en mä mikää vanha ole ja oon komea ja pitkä.. kyllä oon kiinnostanut nuorena ja nyt en kiinnosta ketään.. taas yksin vloppuna kotona

Vierailija
25/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkaa vaikka kattomaan.. oon pitkä mulla on hieno vaatyyli.. pesen hampaat käyn parturissa.. maha on pieni mut ei iso ei pitäs olla este... oon vaa jäänyt yksin ja kuoppaan ja surullinen

Vierailija
26/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät kuulat

Vierailija
27/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sitte kelpaa enää koskaan. en tiedä kauanko jaksan elää ja tätä elämää yksin,, alkaa riittää vuosia jo ollu ilmaa naisille

Vierailija
28/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Olet sekopää. Siksi et kelpaa. Katso nyt omaa tekstiäsi. Jestas.

Vierailija
29/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorempi paljonkin niin naiset laitto mulle ite viestiä ja halus tavata, nyt mä oon aivan pohjalla tuntuu niin pahalta tää elämä

Vierailija
30/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Olet sekopää. Siksi et kelpaa. Katso nyt omaa tekstiäsi. Jestas.

En voi sille mitään. en ole kuitenkaa työtön alkoholisti ja mulla on komea naama

Vierailija
32/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naiset itse halus mut tavata ja sain läheisyyttä ja pääsin treffeille tuntuu että ne ajat on jo ohi ja on ihan jumissa pahalta tuntuu

Vierailija
33/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mONET NAISET ON SANONU sulla on söpö naama ja kasvot silti en tinderissä saa osumia ja muutenki ihmeellistä kun tää on tällästä

Vierailija
34/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tuntuu että mussa on pahasti vikaa vaikka töissä käyn ja asiat on ok,, mutta tuntuu niin niin niin pahalta ku ei oo kavereitakaan

Vierailija
35/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se pakko hyväksyä ettei ole normaali ja mennä näillä eväillä elämä.. taidan vaa käydä töissä ja elää yksinäisenä

Vierailija
36/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa normaaleiden ihmisten saada seksiä saada kumppani läheisyyttä ja muita juttuja mä oon erilainen piste. miksi en voinu syntyä normaaliksi

Vierailija
37/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vakityö.. oon komea ja pitkä.. laihduttaa pitäisi kyllä

Vierailija
38/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne ketää ees kiinnosta kirjottaa,, no samapa tuo.. lähen vaikka kaupungille.. ei mua oo ees olemassa

Vierailija
39/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

meen hakee maksulliselta vaikka seksiä että saan ees koskea joskus naista.

Vierailija
40/788 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäistä tämä, jos et mitään muuta: SINULLA EI OLE OIKEUTTA KEHENKÄÄN NAISEEN.

Vaikka olisit miten komea ja mukava, sinulla tai kenelläkään ei ole mitään syntyoikeutta parisuhteeseen tai toisen ihmisen seuraan, NE PITÄÄ ANSAITA ja niiden eteen pitää tehdä työtä. Kukaan ei tule hakemaan sinua kotoa ja kukaan ei anna sinulle haluamaasi huomiota, läheisyyttä ja ihmissuhdetta varsinkaan sillä, että katkeroidut ja syytät naisia nirsoiksi. Työ, salli käyminen tai komeus eivät ole mitään kolikoita, jotka laitetaan parisuhdeautomaattiin, josta saadaan palkintona nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän