Voiko oulua verrata milanoon voiko???
Milanossa on formulat ja oulussa konkurssiravit (kuninkuusravit)
Silti samanhintaiset hotelliyöt.
Hah.
Kommentit (19)
Kummassakaan ei viihdy 1-2 pv pidempään
Kyllähän niitä voi verrata. 🤔
Miljoonakaupunki Milanossa en nähnyt yhtään lihavaa naista, mutta Oulussa niitä tulee vastaan yhtä mittaa.
Arinalla on lähes monopoliasema Oulun liikepaikoista. Oulussa toimii ns. Arina-puolue. Stockmann ähti Oulusta pois.
Niin nolo lausunto Arinan pikku pomolta, Taantuva kaupunki taloudellisesti ja henkisesti.
t. avojalakanen oululainen
Saahan sitä verrata vaikka Seinäjokea Pariisiin jos haluaa. Erot on helppo huomata ja luetella.
Ouluun matkustamiseen ei ole köyhillä varaa.
Milanossa kaikki on ihanampaa. Ruoka, juoma, vaatteet, tyylikkäät ihmiset jne.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä verrata vaikka Seinäjokea Pariisiin jos haluaa. Erot on helppo huomata ja luetella.
Juu kyllä Seinäjoki on nykyään paljon siistimmässä kunnossa kuin Pariisi. Pariisissa on paljon rottia, kodittomia ja roskia kaduilla. Seinäjoella on myös turvallisempaa iltaisin.
Mitä tahansa voi verrata mihin tahansa. Se juuri on vertailun idea, että keskenään erilaisia asioita vertaillaan toisiinsa. Tässä pari vertailua Oulun ja Milanon välillä:
Oulu on pohjoisempana kuin Milano
Milanossa on enemmän asukkaita kuin Oulussa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kyllä yhtä riivinrautoja kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Oulusa haisee sellu.
Ja milanossa p...
Voi. Eri nimet, eri paikassa, eri ilmasto, eri kieli. Nyt mulla ei ole väkilukua tähän, mutta eri se on sekin. Sama valuutta.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ainahan mitä tahansa voi verrata, mutta tuon parin rinnastamisella tulos on musertava.
Oulun tai Suomen vertaaminen italialaiseen kylään, kaupunkiin tai koko maahan on kuin vertaisi kuivunutta kakkapökylää ja ... no ihan mitä tahansa muuta hyvin kaunista, herkullista ja mielenkiintoista.
Olin muuten täysin Berlusconin kanssa taannoin samaa mieltä kun puhuttiin jostain ankeista puulatokirkoista tai suomalaisesta ruoasta.
Oulu ja Suomihan on 95% ajasta kylmä. Ja koko ajan sysiruma, rasistinen, sivistymätön ja tyylitön junttila olemattomalla historiantajulla.
Saan sanoa, olen itsekin Oulusta kotoisin, rakastan Italiaa ja päätynyt kuitenkin asumaan tänne takaisin 🤣 Oulun hotelleista en kyllä maksaisi juuri mitään. Laplandissa on kuitenkin hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niitä voi verrata. 🤔
Miljoonakaupunki Milanossa en nähnyt yhtään lihavaa naista, mutta Oulussa niitä tulee vastaan yhtä mittaa.
Minä olen nähnyt miten lihavuusaalto on pyyhkäissyt Italiankin yli. Kakkua ja pullaa heti aamiaiseksi. Mutta näissä on se ero, että italialaiset menevät häpeilemättä rannalle, oli läskiä tai ei. Suomessa taas hävetään kaikkea mahdollista. Täällä myös nauretaan lihaville ihmisille. Italiassa annetaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Sinä varmaan olet myös suvaitsevaisempi Italiassa. Kun tyylikäs ihminen tulee Suomessa vastaan, niin silloin sinusta tulee ennakkoluuloinen.
Hintoja ei voi verrata suoraan maiden välillä. Totta kai moni maa vaikuttaa paljon Suomea halvemmalta kun katselee hintoja vain netistä, mutta sitten kun kyseiseen maahan muuttaa niin yleensä tajuaa miten kallista kaikki todellisuudessa onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kyllä yhtä riivinrautoja kuin Suomessa.
Ei ole jos puhut italiaa.
Voi verrata tietenkin, huomaat kyllä eron.