On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Sun pitää kelvata vain itsellesi. Tuijotat vaan peilistä sitä omaa naamaasi niin elämä hymyilee.
Muistele mitä ne 20 naista kertoivat sinulle, että missä asioissa sun pitäisi kehittää itseäsi ja keskityt vain siihen. Jos kukaan ei uskaltanut olla rehellinen, he koki sut liian uhkaavana ennemmin kuin potentiaalisesti hyvänä miehenä.
No tuntuu että mussa on vain vikoja mä ruikutan jatkuvasti. Oon ihmisille ilkee. Haukun ihmisiä. En ollut tällänen nuorempana ja sain kai siksi naisia . En osaa jotenkk keskustella ja muuttua
Kai mun pitäs sit vaan väkisin muuttua ja lopettaa kirjottelu tänne
Mä mollaan itseäni ku oon pilannu asioita ja velkaantunut ja säälin itseeni ku en tutustu naisiin ja ne ei vain kiinnostu musta. Naiset tuntuu olevan liian tasokkaita minulle ja normaaleita mitä yritän.
Eli mun pitäs etsiä autismi tai lievästi kehitysvammainen nainen ku en kelpaa normaaleille just.
Vierailija kirjoitti:
Mä mollaan itseäni ku oon pilannu asioita ja velkaantunut ja säälin itseeni ku en tutustu naisiin ja ne ei vain kiinnostu musta. Naiset tuntuu olevan liian tasokkaita minulle ja normaaleita mitä yritän.
Olisit eilen mennyt tulisuudelmaan. Siellä oli Antti Ketonen esiintymässä. Tunnen yhden 49v naisen joka ei ole ikinä ollut kenenkään miehen kanssa ja hän oli siellä. Antti Ketosen keikoilla käy paljon ikisinkku naisia. Sieltä voisit naisen löytää
Oon sen tienny että mussa on vaan vikoja enkä oo normaali ja mä en kelpaa noille tinderin naisille koska ovat niin kauniita ja hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit eilen mennyt tulisuudelmaan. Siellä oli Antti Ketonen esiintymässä. Tunnen yhden 49v naisen joka ei ole ikinä ollut kenenkään miehen kanssa ja hän oli siellä. Antti Ketosen keikoilla käy paljon ikisinkku naisia. Sieltä voisit naisen löytää
En halua käydä joka vloppu baareissa ja juoda rahani.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yhden heikkolahjaisen somepaskaa seuranneena niin sanoisi että sen naisviha ja halveksunta on nin kuvottavaa, että en ihmettele että kukaan edes kusee sinnepäin.
Naisen on kyllä tavattoman vaikeaa osoittaa halveksuntaa kusemalla johonkin päin. Se menee yleensä omaan kenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että.olet yksin! Minäkin luuseri menin tansseihin, olen 55v, ja minua haettiin tanssimaan useammankin miehen toimesta. Ei siellä istuta kaljaa litkimässä. Kuka sillä tavalla ketään saa?
Kai se on pakko hyväksyä että mä en oo normaali ja katella epänormaalia masentunutta naista joka ymmärtäisi minua. Yritän ihan liian normaaleja ja tasokkaita naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että.olet yksin! Minäkin luuseri menin tansseihin, olen 55v, ja minua haettiin tanssimaan useammankin miehen toimesta. Ei siellä istuta kaljaa litkimässä. Kuka sillä tavalla ketään saa?
Ei kukaan halua joka vloppu kännääjää joka juo rahansa, alkoholistit ei kelpaa naisille
Ilmeisesti pitäs käydä enempi baareissa ja tää ruikutus vähentää kun tää karkottaa joka naisen, en osaa oikein keskustella ja oon vaikee, yritän heti sitä naista ja en osaa keskustella niitä ja näitä halun heti tavata ja treffata ja päästä naisen lähelle
Sitten kun en saa minkäänlaista vastakaikua ja tinderissä ei tule osumia sun muuta, niin tuntuu jotenkin sika pahalta.
En vain kertakaikkisesti kiinnosta millää asteella naista.. naiset heti ruksaa mut eivätkä halua ees jutella mulle.. Harmi et oon tälläinen ja en osaa muuttua
Sun täytyy AP sisäistää, että ainoa absoluuttinen este seuran löytämiselle on sun asenteessa. Erittäin huonokin itsetunto menee kyllä, mutta sun puheesta säteilee sellainen hyper-giga-itsesääli joka on kääntynyt ylimielisyydeksi. Kenestä ajattelit saada seuraa elämääsi, kun haukut nirsoksi ihmiset jotka on erilaisia kuin sinä, ja haukut omalla avoimella itseinhollasi kaikki ne jotka on samanlaisia?
Tuntuu pahalta ku pitää vain olla vikoja ihmisissä eikä vain voi olla normaali mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pitäs käydä enempi baareissa ja tää ruikutus vähentää kun tää karkottaa joka naisen, en osaa oikein keskustella ja oon vaikee, yritän heti sitä naista ja en osaa keskustella niitä ja näitä halun heti tavata ja treffata ja päästä naisen lähelle
Sun pitää parantaa keskustelutaitoasi. Ei auta se,että olet yksin nurkassa eikä se,että olet heti liian tungetteleva. Opettele jossain keskustelutaitoja ja hienovaraista lähestymistä.
🤣 Tää oli hauska.