Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillakin naisilla on pikkutytön ääni?

Vierailija
26.11.2022 |

Aika monelta tuo ko ääni vie uskottavuuden...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttelevat sugardaddyja paikalle..

Vierailija
2/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunoissa on se yksi iäkkäämpi leidi, joka kuulostaa vuosikymmeniä nuoremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä perinnöllistä. Mun äidillä oli elämän loppuun asti, melkein 80-vuotiaaksi, ja itselläni on myös, olen nyt 60. Lankapuhelimen aikaan monesti soittaja sanoi, että pyytäisitkö äidin puhelimeen, kun itse vastasin. Luulivat tyttöni vastanneen.

Vierailija
4/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät viekoitella miehiä teeskentelemällä nuorta tyttöä.

Vierailija
5/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneksi jääneet äänihuulet varmaan tekee tuon.

Wikipedia:

Ihmisäänen korkeuden ero miesten, naisten ja lasten välillä selittyy äänihuulten kokoerolla. Miesten äänihuulet ovat kooltaan ja massaltaan suuremmat, siksi ne värähtelevätkin matalammalla taajuudella.

Vierailija
6/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
7/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kiihottaa se itseäni enemmän kuin käheä ja matala pubiruusun ääni.

Vierailija
8/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisesti lapsi tai nuori? Kurkun rakenne ja äänihuulet, kitarisat ja nielurisat? Osa kehittää taas sellaisen puhetavan. Jos kuulostaa smurffilta, voi kurkkulääkäri katsoa asiaa.

Vierailija
9/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheampaa on se, kun miehellä on pikkutytön ääni. Karseeta.

Vierailija
10/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alikehittynyt.

Vierailija
11/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheampaa on se, kun miehellä on pikkutytön ääni. Karseeta.

Yhtä kauheaa naisillakin.

Vierailija
12/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kiihottaa se itseäni enemmän kuin käheä ja matala pubiruusun ääni.

Hyi saakeli, ajatuksin siitä kähinästä saa munan kuin munan mikroskooppisoitumaan näkymättömäksi katkaravuksi. Ehkä ihmisbiologian on tarkoituskin toimia näin?

Vierailija
13/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvaperunoissa on se yksi iäkkäämpi leidi, joka kuulostaa vuosikymmeniä nuoremmalta.

Joten siitä on etua vanhemmiten.

Vierailija
14/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vielä tavallisempaa Jenkeissä. Liittyisiköhän se jotenkin siihen, että naisen täytyy ylläpitää pienempää ja heikompaa roolia perheessä ja yhteisöissä. Olla söpö ja heikko?

Vierailija
15/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin joskus jossain messuilla yhden naisen puhuvan ihan kuin joku piirretty lastenhahmo kimittämällä. Siis todella erikoisen kuuloisesti. Luulin että pelleili, mutta ihan vakavana kulki mies rinnallaan ja jatkoi jostain arkisesta asiasta tuolla ihmeäänellä? Oli kyllä aika järkyttävän kuuloinen. Särki korvia jo se lyhyt aika mitä jouduin kuuntelemaan.

Vierailija
16/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä perinnöllistä. Mun äidillä oli elämän loppuun asti, melkein 80-vuotiaaksi, ja itselläni on myös, olen nyt 60. Lankapuhelimen aikaan monesti soittaja sanoi, että pyytäisitkö äidin puhelimeen, kun itse vastasin. Luulivat tyttöni vastanneen.

Minulla sama, 40v lehdenmyyjät kyselivät onko äitisi paikalla, helppo vastata ei kun äiti asui 200km päässä.

Vierailija
17/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin joskus jossain messuilla yhden naisen puhuvan ihan kuin joku piirretty lastenhahmo kimittämällä. Siis todella erikoisen kuuloisesti. Luulin että pelleili, mutta ihan vakavana kulki mies rinnallaan ja jatkoi jostain arkisesta asiasta tuolla ihmeäänellä? Oli kyllä aika järkyttävän kuuloinen. Särki korvia jo se lyhyt aika mitä jouduin kuuntelemaan.

Naapurissani miehet valittivat jatkuvasti äänestäni (kuulivat seinän läpi ja minä kuulin heidät). En mahda tälle yhtään mitään. Jos yritän tahallaan madaltaa ääntäni, niin se sattuu kurkkuun. Kimitän koska se on luontainen ääneni.

Vierailija
18/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä itsekin ihmettelen. Olen 42-vuotias ja aina kun puhelinmyyjä soittaa, hän kysyy onko äiti kotona. 🤷

Vierailija
19/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pikkutytön ääni, kuin viinan ja tupakan polttama ääni, mikä useilla naisilla on.

Erityisesti tupakointi muuttaa naisen äänen kauhistuttavan rumaksi.

Heti kun kuulee naisen ouhuvan, huomaa polttaako nainen tupakkaa. Se on riutunut, kova ja kalsea ääni.

M.41

Vierailija
20/39 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu. Oon yli 40 ja yhä puhelinmyyjät kyselee saisiko vanhempia puhelimeen. Samaa aikaan teen kuitenkin mainosspiikkauksia. Ehkä se sit on kiehtova ääniala???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä