Mies heitti lohen seinään
Alettiin tässä yhdessä kokkailla. Mies oli eilen ostanut alennuksesta kirjolohta. Minä aloin keitellä pottuja sillä välin kun mies laittaa kalaa uuniin. Sillä hetkellä kun hän oli pistämässä sitä uuniin, jostain syystä se vuoka kaloineen päivineen lipsui miehen käsissä, ja lohi lensi siitä vuoasta suoraan lattialle. Mies kirosi isoon ääneen ja minä ihmettelin tilannetta. Mies otti lohen käteensä ja viskasi sen voimalla keittiön seinään. Lohen läimähdettyä uudelleen lattialle, mies otti sen ja nakkasi parvekkeelta alas. Ei auttanut vaikka käskin rauhoittua, kiroili vaan. Suutuin pahasti tuosta episodista. Mies lähti nyt kauppaan etsimään jotain muuta ruokaa. Ja se raukka lohi nyt makaa tuolla ulkona....
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Uskomaton tapaus
Vain Porvoossa miehet heittelee kaloja seinään
Mä heitin joskus joulukinkun ikkunasta ulos. Suutuin silloiselle poikaystävälle jostain, en enää muista mistä. Kinkku lensi Helsinginkadulle Kalliossa. Parin tunnin päästä lähdin ulos ja kinkku oli kadonnut. Jollekin se oli kelvannut vaikka ollut edes siinä muovikääreessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä heitin joskus joulukinkun ikkunasta ulos. Suutuin silloiselle poikaystävälle jostain, en enää muista mistä. Kinkku lensi Helsinginkadulle Kalliossa. Parin tunnin päästä lähdin ulos ja kinkku oli kadonnut. Jollekin se oli kelvannut vaikka ollut edes siinä muovikääreessä.
Kova! Aikoinaan Helsingissä asuessa naapurin mummo heitti maton parvekkeelta. Dementian takia kai heitti. Sinne maahan se läsähti ja ehti olla siinä pari päivää, kunnes joku vei sen pois. Toinen tapaus oli se kun melkein sain kiljut niskoihini kun jotkut spuget kaatoi ämpärillisen kiljua partsilta kadulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova! Aikoinaan Helsingissä asuessa naapurin mummo heitti maton parvekkeelta. Dementian takia kai heitti. Sinne maahan se läsähti ja ehti olla siinä pari päivää, kunnes joku vei sen pois. Toinen tapaus oli se kun melkein sain kiljut niskoihini kun jotkut spuget kaatoi ämpärillisen kiljua partsilta kadulle.
Mistä tiesit että se oli kiljua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit että se oli kiljua?
Hajusta ja siitä kun ne miehet huuteli "maistuuko kilju" tai jotain sinne päin :D
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama tyyppi joka heitti mattonsa parvekkeelta alas?
Tämä on se sama "perhe" jossa mies on mr beanin ja vaahteramäen eemelin sekoitus.
Olisit alkanut ihan oikeaksi kirjailijaksi etkä jättänyt sitä näihin vauva palstan novelleihin.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin lohi ku vaimo
No enpä tiedä, jos vaimon olisi heittänyt, olisi myös nämä umpisurkeat provot loppuneet.
Minun tyhmä mies paistoi kinkkua 140 asteessa ja siitä tuli kuivaa niin mies heitti kinkun metsään. Sanoin että 100 astetta korkeintaan 5.5 tuntia mutta ei uskonut.
Jos Suomi ei pärjää jääkiekossa, niin lentääkö telkkari parvekkeelta alas?