Mies heitti lohen seinään
Alettiin tässä yhdessä kokkailla. Mies oli eilen ostanut alennuksesta kirjolohta. Minä aloin keitellä pottuja sillä välin kun mies laittaa kalaa uuniin. Sillä hetkellä kun hän oli pistämässä sitä uuniin, jostain syystä se vuoka kaloineen päivineen lipsui miehen käsissä, ja lohi lensi siitä vuoasta suoraan lattialle. Mies kirosi isoon ääneen ja minä ihmettelin tilannetta. Mies otti lohen käteensä ja viskasi sen voimalla keittiön seinään. Lohen läimähdettyä uudelleen lattialle, mies otti sen ja nakkasi parvekkeelta alas. Ei auttanut vaikka käskin rauhoittua, kiroili vaan. Suutuin pahasti tuosta episodista. Mies lähti nyt kauppaan etsimään jotain muuta ruokaa. Ja se raukka lohi nyt makaa tuolla ulkona....
Kommentit (60)
En usko, että miehesi olisi itse Porvoonjoesta kalastamaansa lohta heittänyt menemään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aiemmin tehnyt mitään samankaltaista? Heittänyt tavaroita seinään?
Valitettavasti joo.... viime jouluna kun koristeltiin joulukuustamme, hän sai hepulin ja heitteli niitä koristeita seinään. En vieläkään tiedä mikä hänet sai raivostumaan niin pahasti, itse sanoi vaan että ärsytti kun ne pallot ei mene sinne oksaan.
Lapsellista. Eikö osaa tuon vertaa säädellä tunteitaan? Huhhuh mikä äijä. Toivottavasti et itse lennä seinään. Mitähän seinänaapuritkin ajattelee tosta kun seinään osuu milloin mitäkin?
Hyvän miehen olet löytänyt, eiköhän sinun vuorosi tule pian kun kalan paiskominen ei enää tunnu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aiemmin tehnyt mitään samankaltaista? Heittänyt tavaroita seinään?
Valitettavasti joo.... viime jouluna kun koristeltiin joulukuustamme, hän sai hepulin ja heitteli niitä koristeita seinään. En vieläkään tiedä mikä hänet sai raivostumaan niin pahasti, itse sanoi vaan että ärsytti kun ne pallot ei mene sinne oksaan.
Lapsellista. Eikö osaa tuon vertaa säädellä tunteitaan? Huhhuh mikä äijä. Toivottavasti et itse lennä seinään. Mitähän seinänaapuritkin ajattelee tosta kun seinään osuu milloin mitäkin?
Nimenomaan! Ap:n kannattaisi lähteä ja äkkiä.
Miehelläsi on tempperamenttia. Onko mahdollisesti scorpioni tähtimerkki ?
Vierailija kirjoitti:
Aikaisinpa pistät potut kiehumaan 😉
Herättiin jo seitsemän aikoihin, eikä nyt lauantaina muutakaan tekemistä ole. Jotakik täytyy syödä
AP
Paikalliset eläimet siivoavat lohen nopeasti. Naapurin avopuoliso heitti suutuspäissään puolison tavarat alas viidennen kerroksen parvekkeelta. Tavaroita jäi roikkumaan korkean pihapuun oksille. Sen siivoamiseen meni enemmän aikaa. Apuun tarvittiin huoltoyhtiö.
Mulle on käynyt kanssa noin, siis kalan tippumisen suhteen. Otti kyllä päähän hirveä siivo. Muuten sentään alkanut enempää riehua, olisi tiennyt vain lisää siivottavaa. Minäkin temperamenttinen, mutten sentään raivohullu.
Mutta ottaa se päähän ja raskaasti juu.
Minäkin olen äkkipikaista sorttia...kyllä uskon tuon aloituksen todellisuuteen.
Terv. Maitoa seiniltä siivonnut...
Ruualla ei saa leikkiä, pitäisi olla kiitollinen siitäkin vähästä mitä on, vaikka sitten lattian kautta käyneestä kirjolohesta, jonka olisi voinut huuhtoa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen äkkipikaista sorttia...kyllä uskon tuon aloituksen todellisuuteen.
Terv. Maitoa seiniltä siivonnut...
En tiedä uskonko aloitusta mutta kokemusta on tavaroiden heittelijöistä. Veljeni oli just tuommoinen äkkipikainen. Kun yläkerrasta alkoi kuulua pauketta, arvasin jo mistä oli kyse :D
Vierailija kirjoitti:
Näiden juttujen keksijät pitäisi vain hakata hengiltä
Oletko sinä juurikin tuo aloituksen mies? Näyttää menevän niin kovasti tunteisiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden juttujen keksijät pitäisi vain hakata hengiltä
Oletko sinä juurikin tuo aloituksen mies? Näyttää menevän niin kovasti tunteisiin 😂
Taitaa olla joo
AP siis kirjoittaa